Ah, bedanktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, je kunt 'm gewoon laten scannen (al zullen de meeste caissières wel wat verbaasd kijken, of zeggen dat het niet hoeft, maar dat moeten ze maar gewoon doen). Het werkt hetzelfde als in alle andere franchisers, al is het alleen maar omdat je in de meeste gevallen het verschil niet kan zien. En hoe zou je ooit moeten weten dat AH To Go Schiphol van Ahold is, maar AH To Go Eindhoven Airport van Servex?
Kunnen er niet veel zijn dan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee. Deze heeft nóg meer omzet
Interessant.. de naam Security Ahold Europa klinkt altijd wel heel erg spannend.. Alsof daar een heel SWAT team klaar zit om in geblindeerde busjes Albert Heijns te beschermen.quote:Actie van Dirk van den Broek
Zaterdagochtend 24 augustus is een van onze winkels in Amsterdam bezocht door een ‘promotieteam’ in een vrachtwagen van supermarktketen Dirk van den Broek. Voor de winkel werden tassen van de keten uitgedeeld aan voorbijgangers en klanten van Albert Heijn. Mogelijk bezoekt het team...... (zie rest plaza)
Afzender: Security Ahold Europe
Gelderlandplein ben ik nog niet geweest, Arnhem ooit toen het net een XL was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef Janneke141 het volgende:
Groot Gelderlandplein en Arnhem zitten allebei nogal indoor. Maar goed gevondenZit die ouwe Maxis in Muiden trouwens niet meer boven jullie?
Ook echt een spoed bericht op Plaza. Spannond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Interessant.. de naam Security Ahold Europa klinkt altijd wel heel erg spannend.. Alsof daar een heel SWAT team klaar zit om in geblindeerde busjes Albert Heijns te beschermen.
Denk dat Dirk een beetje wanhopig is geworden..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ook echt een spoed bericht op Plaza. Spannond.
Wel naaierig, als ze dat doen met klanten die juist nét uit de Albert Heijn komen.
Zo spannend is het allemaal niet hoor. De enige wapens die zij hebben om AH te beschermen zijn pen en papier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Interessant.. de naam Security Ahold Europa klinkt altijd wel heel erg spannend.. Alsof daar een heel SWAT team klaar zit om in geblindeerde busjes Albert Heijns te beschermen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Alsof daar een heel SWAT team klaar zit om in geblindeerde busjes Albert Heijns te beschermen.
Van die Albert Heijn-blauwe VW Transporters, geblindeerd en dat er van die gastjes in zitten met zwarte kleding aan, maar met een klein AH-logo op de borst en op de mouw.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:17 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Wat draait jouw XL gemiddeld per week dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelderlandplein ben ik nog niet geweest, Arnhem ooit toen het net een XL was.
Muiden is qua omzet helaas ver afgezakt sinds het een AH is. Volgens mij doen wij het van alle oude Maxis vestigingen nu het beste.
Denk niet dat mijn baas er blij van wordt als ik dat zomaar hier online gooi waar jan en alleman het kan lezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:44 schreef CaveCanem het volgende:
[..]
Wat draait jouw XL gemiddeld per week dan?
wij hebben nog een halve actiecontainer staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:20 schreef Questionmarks het volgende:
TL shift er op zitten van 0900-1300, vanavond nog 1 van 1730-2200. Zonet 3 vrachtwagens staan lossen, met een extreem vol parkeerterrein. HB maar even buiten laten staan, magazijn propje vol....
Middag levering hb bij de avond levering hb gedaan, plan is om de actierestanten er doorheen te beuken met de middagploeg hb (want 8 containers vol)! Mooi opgelost dus.
Wij gaan vanaf deze week acties op maandagochtend doen, vanaf 0630 met de nieuwe BBL'rs. Zal mij benieuwen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:32 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
wij hebben nog een halve actiecontainer staanDie ga ik straks ff afvullen tussen 4 en half 5, daarna actiekoppen etc. op vak afvullen en dan ons helden actieploeg laten gassen! Verder alles prima hier in een filiaal met een kleine 1500m2 winkeloppervlakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha succes! Ik zeg lekker ajuus om half 9, er is een andere TL aanwezig die nog de houdbaarploeg doet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:45 schreef Hallyu het volgende:
Bij ons vloog de wicky en fruitshoot erdoor heen. Zal me verbazen als er veel restanten van zijn.
Ben me vast mentaal aan het voorbereiden op alweer een lange avond...
Hier ook, zal wel weer minstens een half uur overwerken worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:45 schreef Hallyu het volgende:
Bij ons vloog de wicky en fruitshoot erdoor heen. Zal me verbazen als er veel restanten van zijn.
Ben me vast mentaal aan het voorbereiden op alweer een lange avond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |