Jij dus net zo goed...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Jij bent ook baas over bij welk type vrouw jij je pener naar binnen doet.
ik heb de afspraak gemaakt met mijn vriendin (willen beide geen kinderen):quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in veel gevallen dat de man wel denkt, die neemt wel een abortus, maar plots wil de dame in kwestie het kind houden en verandert ze in zo'n baby-loving feeks.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb de afspraak gemaakt met mijn vriendin (willen beide geen kinderen):
mocht ze om de een of andere reden toch zwanger raken dan moet ze een abortus ondergaan, zo niet dan schop ik haar het huis uit.
beide partijen akkoordhopelijk hoef ik nooit die afspraak na te komen
Jij hebt opgelet bij biologie vroeger en weet dat de condoom de enige anticonceptie is met 100% veiligheid? Met pil heb je altijd nog een minieme kans zwanger te worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 03:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neem dan zelf je verantwoordelijkheid, trut! Hij geeft toch aan geen kind te willen? En jij wilde ook neuken of niet soms?
En dan moeilijk doen als er een abortus wordt geeist, ook al ben je 1 uit de duizend die de zwangerschap door de pil heen overkomt
ik ben gewoon stellig in mijn kinderhaatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:52 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Dacht aan je post te zien zo rond 17-18. No offence
Gelukkig heb jij je vrouw onder controle inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik ben gewoon stellig in mijn kinderhaat
en zij is dat ook
maar mocht ze om de een of andere reden veranderen van mening (door hormonen bijv.) dan weet ze de consequenties
ik ben daar liever vooraf al heel duidelijk over: dat voorkomt gezeik achteraf
ik denk dat ze heel vaak denken dat een kind huwelijksproblemen kan oplossen, dat het de 'lijm' van hun huwelijk wordt. Die hebben een soort romantisch droombeeld voor ogen. Maar als het tussen je partner en jou niet goed zit, groeit dat alleen nog maar meer scheef als je een kind hebt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Trini-Kwan het volgende:
Dan neem je een baby met een ei.
Wat wil zeggen dat je het 'baby maken met' niet goed genoeg hebt doorgedacht.
Voordat je aan een baby begint moet je met elkaar kunnen praten...
Ik snap niet hoe vrouwen zich laten bezwangeren zonder dat ze weten hoe ze met die kerel kunnen praten. Als hij goed kan praten en relativeren, krijg je ook een inkijk over wat voor een vader het zou zijn. Daar hoort ook bij praten over hoe het gaat als de relatie niet goed loopt...
Baas!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
mocht ze om de een of andere reden toch zwanger raken dan moet ze een abortus ondergaan, zo niet dan schop ik haar het huis uit.
Ik hoop het ja, zie het alleen niet gauw gebeuren gezien ze nu ook iedere kans op werk gewoon wegwuift. Sowieso ook de opleiding die ze doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Maar ze is wel van plan om te werken en steentje bij te dragen na die dure opleiding toch? Misschien dat ze het dan ruimschoots goedmaakt omdat ze dan veel meer gaat verdienen. Al zie ik dan nog sommige mensen in staat om dan weg te gaan omdat ze 'hun partner ontgroeid' zijn of dergelijke
En ik zie het juist veel meer andersom. Sterker nog, ik ken maar 1 vrouw die haar kind weg houdt bij dr ex, en dat is imo volledig terecht, hij is drugsverslaafd en leeft op straat...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef snakelady het volgende:
In mijn directe omgeving zie ik het eigenlijk weinig tot niet, wel dat een moeder de kinderen weghoud van hun vader omdat ze pissig is op hem, nu met het gevolg dat hij al een jaar zijn dochters niet heeft gezien en hij krijgt nergens steun, meerdere malen gewprobeerd via justitie zijn kinderen weer te zien en uiteindelijk gebeurd er helemaal niks en kan zei doen wat ze wil doen.
Ik ben zelf in elk geval blij dat ik er altijd goed over na heb gedacht, ik wil namelijk nooit zo'n klootzak zijn die wel een kind gaat maken, en vervolgens de vrouw alleen achterlaat...dat mijn eigen geslacht zich zo kan opstellen, ongelofelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef Mishu het volgende:
Je ziet het vaak genoeg in series en reality tv shows: mannen die koude voeten krijgen zodra hun vrouw/vriendin daadwerkelijk zwanger wordt.
Aanvankelijk was het een gezamenlijke keuze maar dan is het echt en pats boem: het gaat ze benauwen en meneer gaat de hort op en gaat scharrelen met jonge 19-jarigen om weg te vluchten. Soms met alle mogelijke gevolgen van dien (meneer weg voordat het kind geboren is).
Heeft iemand van jullie dit ooit eens meegemaakt zelf of in zijn omgeving? Aan de mannen: wat was het dat je deed panieken?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:33 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit slaat dan weer echt nergens op. Mensen die zo denken verdienen een baby.
Nee, je moet vrouwen niet altijd wantrouwen, maar als je als man zijnde echt geen kind wil dan moet je het risico niet nemen dat ze zwanger wordt. Als je geen condoom wil gebruiken dan neem je een risico dus dan moet je de eventuele gevolgen hiervan dragen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 03:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus, ik moet eigenlijk altijd vrouwen wantrouwen? Het zijn toch maar domme meiden, dus ik kan beter aan het condoom?!
Zij vergeet ze toch maar zonder iets te zeggen, en wanneer ze aan de schijterij is, of aan de medicijnen die de werking van de pil verminderen (in het laatste geval, als ze het weet als ze de bijsluiter las en de apotheek of de voorschrijvende dokter wat zei) zegt ze toch niets?
Je hebt wel een hoge dunk van je geslachtsgenoten
Je kunt als je niet zwanger bent wel makkelijk zeggen 'dan laat ik het wel gewoon weghalen' maar als je dan eenmaal zwanger bent is het ineens niet meer zo makkelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:46 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Laat er gewoon een knoop inleggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik ben gewoon stellig in mijn kinderhaat
en zij is dat ook
maar mocht ze om de een of andere reden veranderen van mening (door hormonen bijv.) dan weet ze de consequenties
ik ben daar liever vooraf al heel duidelijk over: dat voorkomt gezeik achteraf
Ja, al denk ik dat er genoeg mensen rondlopen die zich er niet voor schamen of zelfs trots op zijn dat ze zo'n goed leven hebben en er geen ene flikker voor moeten doen. Maar ach ja zo lang ze er alletwee blij mee zijn... Al heb ik zo indruk dat die vent nit veel ruggengraat heeft en er als de dood voor is dat zen vrouwtje hem maar eens zou kunnen verlaten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:19 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik hoop het ja, zie het alleen niet gauw gebeuren gezien ze nu ook iedere kans op werk gewoon wegwuift. Sowieso ook de opleiding die ze doetiets met media. Die opleidingen heb je ook gewoon normaal waar je wel stufi bij krijgt.
Ik begrijp gewoon echt niet hoe je zo kunt zijn/denken/doen zonder jezelf helemaal kapot te schamen tegenover je eigen en de familie van je man (flink grote en hechte familie). Ik zou echt niet bekend willen staan als verwende klaploper die geen flikker uitvoert.
Nou, nee. Ze gaat hem niet verlaten, qua liefde zit het wel goed. Hij en haar moeder proberen alleen een beetje conflicten uit de weg te gaan met haar, dieptriest. Fel wijfie zal het wel zijn, maargoed, ze is volledig afhankelijk van hem voor de rest. Zou het zelf niet erg vinden als ze zouden scheiden, vind het knap dat hij het allemaal nog kan handelen. Het is de broer van mijn vriend, gelukkig zijn het wel twee hele verschillende persoonlijkheden. Ik krijg tegengas en een schop onder mijn kont als ik zulke dingen doe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat er genoeg mensen rondlopen die zich er niet voor schamen of zelfs trots op zijn dat ze zo'n goed leven hebben en er geen ene flikker voor moeten doen. Maar ach ja zo lang ze er alletwee blij mee zijn... Al heb ik zo indruk dat die vent nit veel ruggengraat heeft en er als de dood voor is dat zen vrouwtje hem maar eens zou kunnen verlaten.
Oh, jij bent er zo eentje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nou, nee. Ze gaat hem niet verlaten, qua liefde zit het wel goed. Hij en haar moeder proberen alleen een beetje conflicten uit de weg te gaan met haar, dieptriest. Fel wijfie zal het wel zijn, maargoed, ze is volledig afhankelijk van hem voor de rest. Zou het zelf niet erg vinden als ze zouden scheiden, vind het knap dat hij het allemaal nog kan handelen. Het is de broer van mijn vriend, gelukkig zijn het wel twee hele verschillende persoonlijkheden. Ik krijg tegengas en een schop onder mijn kont als ik zulke dingen doe.
dat is zowel voor mij als voor mijn vriendin niet makkelijk: geen enkele arts wil daar aan mee werken op onze leeftijd (en omdat we geen kinderen hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Laat er gewoon een knoop inleggen.
Haha, eentje die wel drie keer terug mept ja. Maar een man moet gewoon een man zijn en geen watje.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Snaar geraakt zie ik, de vrouw heeft in die situatie nu eenmaal meer zeggenschap over wat er met het ongeboren kind zal gebeuren. Ja aan die macht om te beslissen of er al dan niet effectief een kind komt hangt er ook een verantwoordelijkheid en de man heeft naar mijn mening ook het recht om zelf te bepalen wanneer hij er klaar voor is.
Een vrouw heeft inderdaad meer zeggenschap als er eenmaal sprake is van een zwangerschap. Dit weet je van tevoren, dus moet je als man zijnde voorkomen je overgeleverd bent aan de keuze van de vrouw dus moet je voorkomen dat ze zwanger wordt, hier heb je namelijk wel iets over te zeggen. Dat je als man minder manieren hebt om een zwangerschap te voorkomen betekend niet dat je als man minder verantwoordelijkheid hebt om een zwangerschap te voorkomen. Je weet dat je, als je het zonder condoom doet, het risico loopt dat ze zwanger wordt en dat je, als ze eenmaal zwanger is, overgeleverd bent aan haar beslissing, dus als je dit niet wil moet je voorkomen dat ze zwanger wordt en niet achteraf lopen janken. Je mag als man best beslissen dat je nog geen vader wil worden maar dit moet je als man nou eenmaal doen vóór er sprake is van een zwangerschap. Dit is misschien niet eerlijk, maar ik heb nieuws voor je.. het leven is niet eerlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen recht op abortus dan?
Toch ook hun (samen met de man) verantwoordelijkheid om bij de seks ervoor te zorgen dat er een condoom gebruikt wordt? Als ik jou goed begrijp moeten mannen zich maar neerleggen bij de keuze van de vrouw eenmaal ze hun kwakje gedropt hebben. Een vrouw mag beslissen dat ze liever niet op pakweg haar 22ste moeder wordt maar een man moet zen bek houden en niet zeuren.
Onzinquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is zowel voor mij als voor mijn vriendin niet makkelijk: geen enkele arts wil daar aan mee werken op onze leeftijd (en omdat we geen kinderen hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |