heeft met tablets te maken, ze denken dat het daarop beter werkt, ik bekijk zulk soort sites alleen nooit met tabletsquote:
Ik probeerde het topic nog te redden met mijn geweldigheid, maar helaas.quote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef LogiteX het volgende:
[..]
daarom treffen we jou ook hier aan
Interessant doen om het interessant doen volgens mij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Tijn het volgende:
Van de nieuwe explorer-balk in Windows 8 vraag ik me oprecht af of het door een stagiair is ontworpen
[ afbeelding ]
Nee, jij hebt een leven buiten de zolderkamer omquote:Op zondag 1 september 2013 21:55 schreef LogiteX het volgende:
[..]
daarom treffen we jou ook hier aan
Niks mis mee, maar als e er een hele dag mee moet werken is het kut. Voor excel is het echt dramatisch met die ribbon. Ik ben best handig met excel, maar die ribbon heb ik nooit logisch gevonden en ik blijf zoeken naar dingen. Alles kost me meer tijd dan vroeger.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:51 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat minimal, flat design wel mooi
zolderkamers zijn voor autistenquote:Op zondag 1 september 2013 22:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een leven buiten de zolderkamer om
Precies dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef Catch22- het volgende:
Je kan er moeilijk over doen, maar je kan het ook gewoon even leren te begrijpen
Je document programmeren wat een faal, gewoon in word goed consistent gebruik maken van de verschillende headers en paragraphs werkt een stuk sneller.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |