Ja hoor, die verschrikkelijke pietepeuterige gekleurde bolletjes in de rechterbovenhoek die te klein zijn om op te klikken zijn echt prachtig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:31 schreef LogiteX het volgende:
[..]
ik weet niet in welke wereld jij leeft maar Apple maakt al sinds jaar en dag de mooiste UI's.
Ja, het is gewoon dat je op andere besturings-systemen nog niet alles kan doen, wat je op windows wel kan doen bv....zoals geavanceerde spellen spelen, aangezien MacBook en de meeste laptops niet echt supersnel te noemen zijn qwa onderdelen die erin zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:59 schreef Zaktabak het volgende:
Sowieso, Windows...Zelf een MacBook en een ASUS laptop, maar die laatste ligt heel erg veel links van me.
Bijna een goede post, jammer van 'kanker'quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:04 schreef Metro2005 het volgende:
Terechte klacht, het ziet er echt zwaar vertieft uit tegenwoordig. Ik hoef al die microsoft rommel echt niet meer met hun MENU"S IN HOOFDLETTERS en contrast van een hercules videokaart met 2 kleuren. Zelfs in de jaren 80 waren programma's mooier om te zien. Wat een oogkanker komt er tegenwoordig uit de Microsoft hoed.
En als die mongool die dat bedacht had, dat nou lekker vind...dan beloon je hem voor zijn slechte werkquote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef LogiteX het volgende:
Het gaat echt de verkeerde kant op. Welke mongool heft bedacht dat contrasten minimaal moeten zijn, hij verdient een grote neger in zijn kont
dan maak ik er Gordon van, dat vind niemand lekkerquote:Op zondag 1 september 2013 19:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
En als die mongool die dat bedacht had, dat nou lekker vind...dan beloon je hem voor zijn slechte werk
Gordon zou idd goed werken....contrast minimaal bahquote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef LogiteX het volgende:
[..]
dan maak ik er Gordon van, dat vind niemand lekker
serieus, dit is echt zo slecht
Contrast van G-Mail valt aan te passen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef LogiteX het volgende:
Dit begint echt kut te worden:
- de google kalender: wanneer je data invult, het contrast is nihil, ik zie geen fuck. Check het plaatje, het gaat om de datum vandaag en de datum van de afspraak
- bij de ING betaal-site, ik moet waarden invullen en de invoervlakken hebben dezelfde achtergrond als de rest van het scherm. KUT
[ afbeelding ]
Het gaat echt de verkeerde kant op. Welke mongool heft bedacht dat contrasten minimaal moeten zijn, hij verdient een grote neger in zijn kont
ook dat plaatje?quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Contrast van G-Mail valt aan te passen.
Zo ziet Windows 8 niet eens uitquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Tijn het volgende:
Van de nieuwe explorer-balk in Windows 8 vraag ik me oprecht af of het door een stagiair is ontworpen
[ afbeelding ]
Jahoor.quote:
Dit apple?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef LogiteX het volgende:
Interface grafisch design, dat gaat bij Microsoft al mis sinds XP, het is geen Apple en dat zal het ook nooit worden.
neem dan gelijk WP8quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Windows 8![]()
Gelukkig gaat Apple vanaf iOS7 dezelfde stijl hanteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |