Nja de zelfscan is ook maar tot een x aantal productenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]veel beter dan de POANG test, toch?
[..]
Helaas, had met de verzamelservice voor bijna 2000 EUR aan spul gekocht. Zelfscan gebruikt: meteen alarm af en rood licht. Blijkt de toezichthouder dan toestemming te moeten geven omdat het zo'n groot bedrag was
Ah okee, ik had er idd zo'n stuk of 40quote:Op woensdag 4 september 2013 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja de zelfscan is ook maar tot een x aantal producten
Dat zou bij Ikea ook kunnen natuurlijk, maar volgens mij is het probleem vooral dat de bovenkant van dat ladenblok precies in een onderrand van de wastafel moet vallen....quote:Op woensdag 4 september 2013 20:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bij keukenboer een blad op maat laten maken?
2000 euro?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]veel beter dan de POANG test, toch?
[..]
Helaas, had met de verzamelservice voor bijna 2000 EUR aan spul gekocht. Zelfscan gebruikt: meteen alarm af en rood licht. Blijkt de toezichthouder dan toestemming te moeten geven omdat het zo'n groot bedrag was
Ja, volgende keer weer netjes in de rij gaan staanquote:Op woensdag 4 september 2013 21:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
2000 euro?
Geen geld meer voor n glas drinken?
Neem je volgende x maar koffie of thee!
Door jou zijn de prijzen van de food dus omhoog gegaan! Boef
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, volgende keer weer netjes in de rij gaan staan
Hee wacht, het IKEA 365+ koffiemokje heb ik ook thuis staan....![]()
Had ik maar zo'n moeder als jij gehad, Leandra...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Het zou werkelijk niet bij me opkomen, ik zou mijn kind al op z'n duvel geven als hij een gratis 2de ijsje in z'n leeggelikte hoorntje zou proberen te scoren.
Ik vind het al niet geheel netjes van mezelf als ik boven niet bijvul met drinken, maar beneden in de bistro een keer bijvulquote:Op woensdag 4 september 2013 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Het zou werkelijk niet bij me opkomen, ik zou mijn kind al op z'n duvel geven als hij een gratis 2de ijsje in z'n leeggelikte hoorntje zou proberen te scoren.
Als nummer 2 net zo opdroogt als nummer 1 dan ben ik een tevreden mensquote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n moeder als jij gehad, Leandra...
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het al niet geheel netjes van mezelf als ik boven niet bijvul met drinken, maar beneden in de bistro een keer bijvul
Dat zou ik denk ik ook niet doen, hoewel de regels qua bijvullen identiek zijn zie ik het echt als 2 verschillende locaties.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het al niet geheel netjes van mezelf als ik boven niet bijvul met drinken, maar beneden in de bistro een keer bijvul
Hadden ze, nu niet meer. Ik heb nu vaak dat de jongens een kindermenu hebben, ik het drinken niet haal en ze dat pas in de bistro geef, dus dan is het zelfs nog een schone beker (ze hebben ALTIJD dorst na het ijsje!)quote:Op woensdag 4 september 2013 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft jouw IKEA papieren bekers voor beide? Die van ons alleen in de Bistro.
ik stoor me niet aan veel dingen bij de ikea. maar wel aan mensen die met een volgeladen kar bij de zelfscan gaan staan.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee, ik had er idd zo'n stuk of 40
Het staat er ook boven he: max 15 artikelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef loecje het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan veel dingen bij de ikea. maar wel aan mensen die met een volgeladen kar bij de zelfscan gaan staan.
ik zie de zelfscan meer als een soort mandjeskassa bij de supermarkt dus voor een paar kleine spulletjes, geen kar vol. dan kan je even snel een kleine boodschap afrekenen ipv in die mega rijen voor de kassa te moeten wachten.
Maar dan is de vraag. Wat zijn 15 artikelenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het staat er ook boven he: max 15 artikelen.
Hoewel je sneller bent met 30 pakken laminaat dan met 15 verschillende artikelen.
Verzamel en transportservice - ik had dus maar 2 streepjescodes op 2 A4'tjes te scannenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef loecje het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan veel dingen bij de ikea. maar wel aan mensen die met een volgeladen kar bij de zelfscan gaan staan.
ik zie de zelfscan meer als een soort mandjeskassa bij de supermarkt dus voor een paar kleine spulletjes, geen kar vol. dan kan je even snel een kleine boodschap afrekenen ipv in die mega rijen voor de kassa te moeten wachten.
Geldt ook voor de AHquote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
Oh, en als het om zelfscanergernissen gaat: mensen die niet begrijpen dat je ÉÉN rij maakt voor de zelfscan, en geen twee
(Per blokje van 4 die samen 1 zelfscankassa vormen that is)
veel mensen kunnen blijkbaar niet lezen. een kar of zelfs meerdere karren vol is niet vreemd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het staat er ook boven he: max 15 artikelen.
Hoewel je sneller bent met 30 pakken laminaat dan met 15 verschillende artikelen.
In een periode waarin ik erg snel dorst had, nam ik wel een duidelijk eigen beker mee naar AH.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben ik de enige die steeds een POKAL-glas mee naar de IKEA neemt (en weer terug?)
/nominatie triest award![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |