Dat heeft vast een goeie reden. Groetjes aan Lotusss en de restquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, verplicht op de bank crashen, mag niet rijden van Lotusss en Huppel
Had maar 4 redenen van 5%quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft vast een goeie reden. Groetjes aan Lotusss en de rest
hmm 4 bier.... met 2 bier op mag je nog op de weg... met 1.5 uur verwerk je een biertje....quote:
Toch nog wat geslapen Aldo?quote:
Wel een mamafietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hier beneden![]()
Gelukkig niet mijn fiets!
De fiets van mn nieuwe buurvrouw.quote:
1 manier om daar achter te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De fiets van mn nieuwe buurvrouw.
Ben wel benieuwd of het gewoon baldadige jeugd was of een boze ex.
Ik keek net op p2000. Verderop ook fietsbrandjes geweest vannacht rond een uur of 4.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 manier om daar achter te komen natuurlijk.
Foeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek net op p2000. Verderop ook fietsbrandjes geweest vannacht rond een uur of 4.
Het zal dus wel baldadige jeugd zijn!
Daarom ging ik ook rond 12 uur slapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
hmm 4 bier.... met 2 bier op mag je nog op de weg... met 1.5 uur verwerk je een biertje....
Dus als je vanaf biertje nummer 1 nog 3 uurtjes op visite bent kan je gewoon rijden hoor
Das mooi klote..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
Grrrrmbl, wilde ik net bij een auto gaan kijken, was ie al verkocht
Ik zou lekker naar een garagebedrijf gaan. Heb je meer geluk. Betaal je wellicht wat meer maar meestal nog wel met 3 of 6 maanden bovaggarantie......quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
Grrrrmbl, wilde ik net bij een auto gaan kijken, was ie al verkocht
Dit was bij een garage. Die slimmert had 'm alleen nog niet van Autoscout afgehaald, terwijl hij 'm vorige week al verkocht hadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar een garagebedrijf gaan. Heb je meer geluk. Betaal je wellicht wat meer maar meestal nog wel met 3 of 6 maanden bovaggarantie......
In mijn dorp een keer live meegemaakt was midden in de nacht. Ik keek uit het raam en zag twee of drie jongens een fiets helemaal kapot trappen en buigen en op het einde gooide ze er een nitraat opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is hier beneden![]()
Gelukkig niet mijn fiets!
Ah graag gedaan hoor....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit was bij een garage. Die slimmert had 'm alleen nog niet van Autoscout afgehaald, terwijl hij 'm vorige week al verkocht had
Bedankt voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |