Staan op GeenStijl, die vrouw draaide naar mijn mening gewoon door.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:09 schreef Basp1 het volgende:
Zijn alle twitter communicaties openbaar, dan ben ik wel benieuwd hoe lomp het geweest is.
Ik zou nog wel ene paar maand wachten als ik zo'n ranzige kattenbak kreeg aangebodenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:50 schreef Basp1 het volgende:
Een collega van mij is op zoek naar een sociale huur woning nu had ze er eindelijk na jaren inschrijving een toegewezen gekregen, wezen kijken, teringbende in het appartement het stonk naar katten zeik (vorige bewoonster had blijkbaar 20 katten daar) en overal was katten rotzooi nog te vinden. Tig maal met de woningbouw gebeld ja wij bellen u terug (nooit dus) en als ze dan iemand die er wel wat vanaf wist aan de lijn had: we maken het schoon. Ze was gisteren voor het contract te ondertekenen naar het appartement gegaan nog steeds een tering bende. Ze heeft nog niet getekend, het gladde mannetje van de WBV zei wel teken maar dan komen er nog wel wat mannetjes langs om het schoon te maken.![]()
Het is toch van de ratten besnuffeld dat WBV's zelfs de arrogantie hebben om objecten zo te denken kunnen te verhuren.
Ja in de wbv regels staat het inderdaad dat het niet mag, maar dan verwacht je toch wel dat de wbv dat geld van die rekening dan wel zou gebruiken om een pand zo op te knappen dat het meteen bewoonbaar is, ipv een toekomstige huurder zo te behandelen haar vrij uren te laten opnemen om er wederom achter te komen dat het nog steeds een teringbende is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel ene paar maand wachten als ik zo'n ranzige kattenbak kreeg aangeboden.
Overigens kunnen huurders hier een hele flinke rekening krijgen wanneer ze het niet netjes achterlaten. De corporatie is daar flink strenger in geworden.
Van de ene kant wel van de andere kant is dit pas de 2e woning in 1 jaar tijd waarvoor ze ingeloot was. Die andere woning was nog veel erger dat was een uitgeleefd studentenhuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:08 schreef 99.999 het volgende:
Dat kan, ik zou een keertje overslaan voor die woning.
quote:Italië heeft na Griekenland de hoogste staatsschuld van de eurozone.
De Italiaanse schuld komt dit jaar naar verwachting uit op circa 126 procent van het bruto binnenlands product.
Ter vergelijking: eind vorig jaar was dat in Nederland 65 procent.
Je praat poepquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:27 schreef HD9 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)streden__OZB___.html
Italie schrapt de OZB belasting, eigenlijk is dit gelijk trekken van de europese huizenmarkt , wij de HRA en zij geen OZB
zij betalen minder belasting en wij hoeven minder te betalenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je praat poep. Je zoekt een vergelijking die kant nog wal raakt
Die organisatie heeft zich in mijn optiek allang zelf gediskwalificeerd door gewoon afspraken van het schoonmaken en terugbellen en terugmailen niet na te komen. Maar goed ik ben haar niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef opgebaarde het volgende:
Natuurlijk moet ze een brief sturen. Ze kan daarna altijd nog besluiten om alles op het grote wijde web te dumpen. Doe je het andersom, dan diskwalificeer je jezelf
het probleem is dat er geen concurrentie is en er kennlijk geen normaal gedrag meer is bij woningbouwverenigingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die organisatie heeft zich in mijn optiek allang zelf gediskwalificeerd door gewoon afspraken van het schoonmaken en terugbellen en terugmailen niet na te komen. Maar goed ik ben haar niet.
Nope.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:33 schreef HD9 het volgende:
[..]
zij betalen minder belasting en wij hoeven minder te betalen
Even bij de GGD melding maken van extreme vervuiling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja in de wbv regels staat het inderdaad dat het niet mag, maar dan verwacht je toch wel dat de wbv dat geld van die rekening dan wel zou gebruiken om een pand zo op te knappen dat het meteen bewoonbaar is, ipv een toekomstige huurder zo te behandelen haar vrij uren te laten opnemen om er wederom achter te komen dat het nog steeds een teringbende is.
Zo wou een klachten brief naar de directie gaan schrijven, ik heb haar al verteld dat deze waarschijnlijk op de grote stapel terecht komt. Ik zit haar een beetje op te stoken dat ze fotos die ze gemaakt heeft beter op de sociale media kan plaatsen en hopen dat het opgepikt wordt dan is het wel zo geregeld.
Te triest voor woorden dat het zo moet, en bij de WBV klagen ze maar dat ze het zo druk hebben en haar daarom niet konden terugbellen en of mailen. Tuurlijk hebben ze het druk als ze het half regelen en daarna werk wederom over moeten doen.
woningbouwverenigingen gedragen zich als verwende kinderen, het is tijd dat de media dit gaat filmen, wat mij betreft verkoopt de overheid al die hutten voor 50% aan de huurdersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef Basp1 het volgende:
Te triest voor woorden dat het zo moet, en bij de WBV klagen ze maar dat ze het zo druk hebben en haar daarom niet konden terugbellen en of mailen. Tuurlijk hebben ze het druk als ze het half regelen en daarna werk wederom over moeten doen.
zou ik ook vinden als huurder (eigenlijk liever 25%)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef HD9 het volgende:
[..]
woningbouwverenigingen gedragen zich als verwende kinderen, het is tijd dat de media dit gaat filmen, wat mij betreft verkoopt de overheid al die hutten voor 50% aan de huurders
Eens, ik heb al die twitter reacties eens doorgelezen, volgens mij draaide die vrouw ook wat door. Snap alleen niet dat Vestia daar op zou reageren. Dat is toch onverstandig?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Staan op GeenStijl, die vrouw draaide naar mijn mening gewoon door.
Onverstandig als je de situatie zou willen normaliseren.. Als je een dossier wil opbouwen en op de langere termijn tot uitzetting zou willen overgaan daartegen..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens, ik heb al die twitter reacties eens doorgelezen, volgens mij draaide die vrouw ook wat door. Snap alleen niet dat Vestia daar op zou reageren. Dat is toch onverstandig?
enquote:In 2015 gaan de rijkere gepensioneerden in Nederland 25 euro per maand inleveren op hun AOW-uitkering.
Bronquote:Bij het vaststellen van het bedrag wordt gekeken naar zowel inkomen als vermogen.
'Alternatief is wonen in mn auto'. Amerikaanse toestanden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Terrorizer het volgende:
Nu op Ned 2, over hypotheken.
Zit een vrouw bij die door de make-up shotgun van Homer Simpson is beschoten.
Er wordt de hele tijd zielig gedaan over die Nick van Leeuwen die zelfmoord heeft gepleegd vanwege restschuld. Maar waar is de eigen verantwoordelijkheid? Je snapt toch zelf wel dat als je een uitkering krijgt je niet een huis moet kopen van 460.000 euro?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef Terrorizer het volgende:
Nu op Ned 2, over hypotheken.
Zit een vrouw bij die door de make-up shotgun van Homer Simpson is beschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |