Jij luistert zeker metalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Modus het volgende:
Chicks die een beetje op PLAY drukken..
quote:
Dit soort chicks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef Modus het volgende:
[..]
"Ik vind eik alle muziek wel leuk behalve hardrock enzo haha"
Goede topfoot fit wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Modus het volgende:
KLB / [KLB SC] Limited version
¤ 330 ook gewoon._
wat de gek ervoor geeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Modus het volgende:
¤ 330 ook gewoon._
Jij bent toch ook sneakerboy? Wat is het meeste geld wat jij ooit hebt neergelegd voor één paar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Modus het volgende:
¤ 330 ook gewoon._
Ik denk ca. $170/180.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij bent toch ook sneakerboy? Wat is het meeste geld wat jij ooit hebt neergelegd voor één paar?
Ooooh 't is Skye Sweetnam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ooooh 't is Skye Sweetnam.JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: ¤ 250,- :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dit was dan ook bij de Jumbo. Maar ik heb nu ook nog peri peri en sweet chili.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, bij mijn AH (XL nota bene!) hadden ze sowieso alleen de gewone. Bij de toko ook zo'n Asian variant, maar die heb niet meegenomen, houd ik niet zo van.
Heb overigens nog nooit budgetbakken gezien bij de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |