Dat is tegenwoordig volgens mij allang geen garantie meer dat het er zonder invoerkosten door komt. Ook dat soort pakjes worden nog wel eens steekproefgewijs gecontroleerd en als ze ook maar enigszins het idee hebben dat het gewoon splinternieuwe muk is, gaan ze wel wat vragen stellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Enige wat ik nodig ben is een adres.. Ik kan dan dat Amerikaanse adres invullen, betalen, en dan wordt het gewoon naar dat adres verstuurd. Op het moment dat diegene het binnen krijgt, kan het naar mij verstuurd worden. Belangrijk is dat het als 'gift' verstuurd wordt zodat het niet onderschept wordt door de douane. Dus geen originele verpakking enz.
Ken je die van die grap dat mensen met een product naar je toe komen met de vraag hoe duur het is?quote:
Moet je ook wel echt bij een Albert Heijn voor werken om daar om te kunnen lachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken je die van die grap dat mensen met een product naar je toe komen met de vraag hoe duur het is?
"Ja tuurlijk hou het product maar even tegen mijn voorhoofd dan scan ik de prijs voor u"![]()
![]()
.
Dat moet ik echt weer vaker doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken je die van die grap dat mensen met een product naar je toe komen met de vraag hoe duur het is?
"Ja tuurlijk hou het product maar even tegen mijn voorhoofd dan scan ik de prijs voor u"![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet je ook wel echt bij een Albert Heijn voor werken om daar om te kunnen lachen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat moet ik echt weer vaker doen.
Mja maar je hebt iig dan wel de minste kans..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig volgens mij allang geen garantie meer dat het er zonder invoerkosten door komt. Ook dat soort pakjes worden nog wel eens steekproefgewijs gecontroleerd en als ze ook maar enigszins het idee hebben dat het gewoon splinternieuwe muk is, gaan ze wel wat vragen stellen.
"hohohohoo nou meneer u moet echt even mijn vriendin controleren hoor zij heeft geen kaartjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
.
Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"hohohohoo nou meneer u moet echt even mijn vriendin controleren hoor zij heeft geen kaartje![]()
![]()
"
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het kan altijd erger
"hoe lang doe je erover om dit te maken?"
"minimaal 2 weken"
"oh, ik heb net naar de klant gestuurd dat het volgende week af is. Regel jij dat even? Ik moet nu weg. haha"
Geen grap.
Ik heb soms echt het idee dat ik dyslectisch aan het worden benquote:
Watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
.
Hardopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb soms echt het idee dat ik dyslectisch aan het worden ben.
[..]
WatNee. Ik verwijs ze altijd door naar de dichtstbijzijnde scanpaal, ook als ze vragen of iets in de bonus is
.
Of volwassen mensen die vragen of ze naar de WC mogen, of bakfietsmoeders die in je weg staan te wachten op hun treuzelende kutkind, je ophouden en dan tegen je durven te zeggen van 'zij (3 jr) moet er ook langs), of mensen die vragen naar geconfijte splitpijnboombitten uit de toendra's van Shubra El Khema, of mensen aan je trekken om je aandacht in plaats van gewoon hun stem te gebruiken, of mensen die letterlijk elke dag langer dan een uur op het bankje naast de koffieautomaat voor zich uit zitten te staren, of mensen die niet genoeg hebben aan de 50 overige soorten beschikbaar water en per se hun vaste shit moeten
![]()
![]()
.
Ik vraag in dat geval altijd het lekkerste meisje of ze even achter voor me wil kijken of er nog wat in het magazijn staatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
of mensen die niet genoeg hebben aan de 50 overige soorten beschikbaar water en per se hun vaste shit moeten![]()
![]()
.
Je kan het iig proberen ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja maar je hebt iig dan wel de minste kans..
"Ja, maawr, het staat in JULLIE recept hoowr, kijk maawr, en nou heb ik alles al behalve dit"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HardopMaar inderdaad ja, mensen die boos tegen mij gaan lopen doen omdat iets momenteel niet beschikbaar is, er zijn ook echt geen andere AH's in de buurt als ze dat zonodig moeten hebben
_
Om vervolgens met d'r mee te lopen en d'r keihard te quicky'en in het magazijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vraag in dat geval altijd het lekkerste meisje of ze even achter voor me wil kijken of er nog wat in het magazijn staat.
Zou wel geil zijn. Alleen zijn ze allemaal like 15 tho.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Om vervolgens met d'r mee te lopen en d'r keihard te quicky'en in het magazijn?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Ja, maawr, het staat in JULLIE recept hoowr, kijk maawr, en nou heb ik alles al behalve dit". Houd je bek bitch, het assortiment verschilt per AH, kies gewoon een vervangend product, professionele zeiksnor dat je d'r los rondloopt
.
En die weet allang dat het daar ook niet is en gaat dan voor de vorm achter even een peukie roken; "nee meneer, helaas, hebben we niet meer"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vraag in dat geval altijd het lekkerste meisje of ze even achter voor me wil kijken of er nog wat in het magazijn staat.
Hehe, echt hèquote:
Ik kijk pas serieus voor een 6,25/10+, anders gewoon even globaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
En die weet allang dat het daar ook niet is en gaat dan voor de vorm achter even een peukie roken; "nee meneer, helaas, hebben we niet meer".
Valt me nog meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kijk pas serieus voor een 6,25/10+, anders gewoon even globaal.
Ik ben dan ook zo'n autist die op haar naamkaartje kijkt en dan zo smooth "hey Eva" zegt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
En die weet allang dat het daar ook niet is en gaat dan voor de vorm achter even een peukie roken; "nee meneer, helaas, hebben we niet meer".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |