SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hopen dat Bojan gaat excelleren en gewoon drie keer gaat scoren.
Ik las Miteaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.
Toch vrees ik dat Bojan alleen in de spits gaat functioneren.
Bojan is inderdaad gewoon een spits, maar hij zou toch kwaliteiten genoeg moeten hebben om in de Eredivisie als flanken speler te spelen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.
Toch vrees ik dat Bojan alleen in de spits gaat functioneren.
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Bojan laat zich echt nog wel eens zien hoor, waarschijnlijk tijdens zijn zoveelste poging om een succesvolle uitvoering van 'De Stervende Zwaan' neer te zetten.
Dat heeft hij aardig opgepikt bij de jeugd van Barca, alleen jammer dat zijn voetballende kwaliteiten ergens achter zijn gebleven. Nou ja, eigenlijk is dat het niet eens, want hij heeft bergen talent en techniek. Hij doet er alleen zo weinig mee. Zou dat te maken hebben met faalangst, of wil hij er gewoon niet hard voor werken?
Ik geloof dat Bojan juist altijd geroemd werd omdat hij overal voorin uit de voeten kon. Wel heeft hij in de spits en op links het vaakst gespeeld en wordt hij bij Ajax vooral op rechts ingezet, voor zover ik het heb gezien althans. Dat is voorin zijn minste positie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bojan is inderdaad gewoon een spits, maar hij zou toch kwaliteiten genoeg moeten hebben om in de Eredivisie als flanken speler te spelen?
Kennelijk lukt het hem niet om op 70% onderscheidend te zijn. Maar misschien wil hij dat ook wel niet, en wil hij gewoon meehobbelen. Dan is het direct duidelijk waarom hij het niet gaat redden in de top.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?
Dat was ook een optie geweest, ware het niet dat hij op 70% totaal niet meekomt op dit niveau.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Serero speelt niet. Zelfde als vorige week maar dan met Boilesen en van Rhijn.
Dan is hij dus niet zo geniaal als vooraf hier door diverse 'fans' werd aangekondigd. Wat geen wonder is, men heeft graag grote verwachtingen van nieuwe spelers. Praktijk is dat elke speler (buiten de supertalenten) gewoon een wedstrijd of 10 nodig hebben om hun draai ECHT te vinden. Daarna mag je pas oordelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, Bojan doet alles op 70%.Pure onzin.
Die jongen moet duidelijk wennen aan zijn taken, aan het team en het team aan hem. Het is geen echte rechtsbuiten, dan moet je ook niet verwachten dat hij zo gaat spelen.
Bojan is dan ook geen Messi, anders had Barcelona hem niet verhuurd. Maar voor Ajax is hij echt wel een versterking als hij hier gewend is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan is hij dus niet zo geniaal als vooraf hier door diverse 'fans' werd aangekondigd. Wat geen wonder is, men heeft graag grote verwachtingen van nieuwe spelers. Praktijk is dat elke speler (buiten de supertalenten) gewoon een wedstrijd of 10 nodig hebben om hun draai ECHT te vinden. Daarna mag je pas oordelen.
Dat laatste blijft natuurlijk gewoon afwachten. In Italië dachten ze dat ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan is dan ook geen Messi, anders had Barcelona hem niet verhuurd. Maar voor Ajax is hij echt wel een versterking als hij hier gewend is.
Meh niet te serieus neem ik dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOX zeggen ze dat Ajax een bod kan verwachten op Eriksen vanuit Engeland, waarna Ajax zich weer zal melden voor Duarte.
Dan kan je de titel echt wel vergeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOX zeggen ze dat Ajax een bod kan verwachten op Eriksen vanuit Engeland, waarna Ajax zich weer zal melden voor Duarte.
Er zijn geen twee competities te vinden die meer elkaars tegenpool zijn. Dus dat zegt me niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk gewoon afwachten. In Italië dachten ze dat ook.
bullshitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
schone speeltquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
De Jong op vrije voet: 'Wordt 0-2'
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietDe Jong is een doetje
0-2 zou kunnen, mits Serero.
Waar heeft Bojan dan laten zien een versterking voor Ajax te zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn geen twee competities te vinden die meer elkaars tegenpool zijn. Dus dat zegt me niks.
Omdat hij wel makkelijk kan scoren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Waar heeft Bojan dan laten zien een versterking voor Ajax te zijn?
Welke speler van buitenaf stond er bij Ajax binnen 1 wedstrijd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft hij dat laten zien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij wel makkelijk kan scoren.
Dat is toch wat ik hier boven ook zeg, dat je hem nu nog niet kunt beoordelen? Alleen JR-Style beweert te weten dat hij een versterking zal zijn. Ik vraag hem waar hij dat op baseert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke speler van buitenaf stond er bij Ajax binnen 1 wedstrijd?
Gaf een prachtige voorzet waar De Jong uit scoorde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft hij dat laten zien?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf een prachtige voorzet waar De Jong uit scoorde.
Dus iedereen die een voorzet geeft waaruit gescoord wordt is een aanwinst voor Ajax? Manolev mag bij ons transfervrij vertrekken. Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Barcelona in de jeugd. Italië is lastiger voor een speler. Maar je kan mij niet wijsmaken dat hij slechter is dan Lukoki of Derk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft hij dat laten zien?
Nadat hij door goed combinatie voetbal van de rest was vrijgespeeld op rechtsbuiten, de eerste keer dat hij niet de bal daar kreeg en het maar uit moest zoeken was het ook meteen raak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 jaar geleden dus? In een jeugdcompetitie? Is dat het niveau van Ajax dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Barcelona in de jeugd. Italië is lastiger voor een speler. Maar je kan mij niet wijsmaken dat hij slechter is dan Lukoki of Derk.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:19 schreef Knalerwtje het volgende:
Dus iedereen die een voorzet geeft waaruit gescoord wordt is een aanwinst voor Ajax?
Ja Messi was niet haalbaar. En dat hij als groot talent werd gezien zegt wel wat. En hij kan echt wel mee in de Eredivisie hoor. Ik geef hem de tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
5 jaar geleden dus? In een jeugdcompetitie? Is dat het niveau van Ajax dan?
Ik vraag waar hij het heeft laten zien een aanwinst te zijn en jij komt met die voorzet. Dus ja, dat zeg je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Ik wacht gewoon af voordat ik conclusies trek. Net zeg je zelf nog dat je dat pas na 10 wedstrijden kan zeggen, dus snap niet waar je je druk om maakt.
Nou nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:21 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vraag waar hij het heeft laten zien een aanwinst te zijn en jij komt met die voorzet. Dus ja, dat zeg je.
Heeft vorig jaar prima gespeeld bij Milan hoor, al waren het vooral invalbeurten. Milan wilde hem nog een jaar maar hij ging liever naar Ajaxquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat hebben we wel vaker gezien. Linkerflank niet geloof ik, behalve bij invalbeurt van Nicolai.quote:
Mag hopen van niet. Dit gaat wedstrijd van bojan en van rhijn worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het team er ook zo over denkt is er iets goed mis
Die mogen ze in Rusland niet dragen waarschijnlijk.quote:
Lekker belangrijk, als de Denen Ajax beter maken dan is daar niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef huffderobot het volgende:
Er staan bij Ajax 2 hele Nederlanders in de basis! Bij Feyenoord vorige week 10!![]()
Opleiden, okee, maar dan blijkbaar wel voor andere landen. Hier hebben we als Nederlands Elftal natuurlijk weinig aan.
Ja, overspelen en het was 0-1quote:
en dat zijn dan nog eens allemaal negers ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef huffderobot het volgende:
Er staan bij Ajax 2 hele Nederlanders in de basis! Bij Feyenoord vorige week 10!![]()
serieus...quote:
Zonde ja, dacht wordt wel 0-6 zo, staat het 2-2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Zo onnodig altijd. De wedstrijd in handen hebben en dan toch iedere keer de tegenstander terug in de wedstrijd laten komen.
eerder bojanquote:
twee corners he, dat is toch andersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde ja, dacht wordt wel 0-6 zo, staat het 2-2
ze spelen ook niet slecht. op 2 momenten naquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef MrStock het volgende:
Ik vind nu niemand opvallend slecht spelen. Het is meer communicatie/samenspel tussen alle spelers samen...
Ja, was eigk een reactie op de mensen die riepen dat Schöne of Bojan deruit moesten...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ze spelen ook niet slecht. op 2 momenten na
Sowieso die tegengoalsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hoe er verdedigd wordt bij de 3-2amateur niveau
Weer 3 keer 0-4 en 4-0quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:45 schreef Caranthir het volgende:
En dit is dan "nog maar" Heerenveen, wordt leuk straks in de Champions League...
Ja ze staan daar allemaal te wachtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:47 schreef CaasS het volgende:
Na 20 minuten met 0-4 voor kunnen staan en na 45 minuten 3-2.
En dat eerste doelpunt is echt te treurig.
Bojan's moment komt altijd in de 67e minuut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boilesen speelt wel goed. Eriksen speelt slap. Bojan en Fischer is weer niks.
Zo'n wedstrijd zegt weinig over een heel jaar, maar wel typerend dat de scherpte zo makkelijk wegebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:47 schreef Pedroso het volgende:
Weer eens alles door eigen falen. Niets aan de hand en dan zo simpel de tegenstander weer terug laten komen en er overheen laten gaan.
Gaat een zwaar jaar worden.
Heel de verdediging aubquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk wisselt de Boer eventjes in de rust.
Die bal die terug kwam bij Eriksen na die corner. Die hij dan niet onder controle krijgt. Gewoon gebrek aan scherpte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd zegt weinig over een heel jaar, maar wel typerend dat de scherpte zo makkelijk wegebt
wie er dan inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef S0nic het volgende:
Fischer is echt ongelofelijk matig weer, als hij nou niet gewisseld wordt.
Dit is toch wel een probleem bij Ajax hoor, niet doordrukken als je veel beter bent en dan simpel tegengoals weggeven. En dat is al een tijd aan de gang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd zegt weinig over een heel jaar, maar wel typerend dat de scherpte zo makkelijk wegebt
Oké.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
Tjah van een zwak elftal kan je ook niet veel verwachten
Al drie jaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is toch wel een probleem bij Ajax hoor, niet doordrukken als je veel beter bent en dan simpel tegengoals weggeven. En dat is al een tijd aan de gang.
Echt gewoon alleen maar door gemakzuchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is toch wel een probleem bij Ajax hoor, niet doordrukken als je veel beter bent en dan simpel tegengoals weggeven. En dat is al een tijd aan de gang.
Laat Toby maar eerst zichzelf leiden..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Dit is toch ongelooflijk. Alsof ze denken dat ze er na de 0-2 al zijn. Laat Toby eerst maar eens de verdediging leiden en geef hem dan maar is de aanvoerdersband. Van Rhijn zet zijn enorm goede vorm gelukkig wel door.
Die was ik nog vergeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat Toby maar eerst zichzelf leiden..
Dat idee had ik ook. Door die freakgoal ging de wedstrijd op zijn kop. Anders had het gewoon 0-3 gestaan bij rust.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Dit is toch ongelooflijk. Alsof ze denken dat ze er na de 0-2 al zijn. Laat Toby eerst maar eens de verdediging leiden en geef hem dan maar is de aanvoerdersband. Van Rhijn zet zijn enorm goede vorm gelukkig wel door.
Deed Mario Been ook bij de 10-0.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ook raar dat Marco pas opstaat na de 3-2. 0-2 achter en hij doet helemaal niks. Gewoon rustig wedstrijdje kijken..
Die Bojan en Fischer maar ff een wedstrijdje of 2 niet laten spelen...quote:
ben jij de Boer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:59 schreef J2T het volgende:
Schone mag ook heel snel gaan banken. Wat een taffus middenveld hebben we nu zonder Siem.
Eensch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bojan Alderweireld Schone Sigi Moisander en Rhijn ook.
had nu al een betere actie dan fischer in een heel uurquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef huffderobot het volgende:
Ik snap het al. Die Ajacieden eten niet goed.
Dit...lekker spulletjes pakken en op het vliegtuig zetten.quote:
gelukkig is hij niet gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef MagicIsland1 het volgende:
DIe Bojan is goed op weg de miskoop van het seizoen te worden
middenveld ook nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verdediging is ook niet best.
En de keeper is ook niet al te bestquote:
Eigenlijk is heel Ajax niet best. Je moet je echt achter de oren krabben als je niks beters dan Poulsen, Van Rhijn, Serero, Sana en Schöne hebt rondlopen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verdediging is ook niet best.
Ja inderdaad, Bojan en Fischer brengen helemaal niks. En Siggy die geen bal fatsoenlijk kan vast houden..quote:
fischer is gewoon duidelijk niet in vorm, siggy past gewoon niet in het spel van ajax en bojan tjaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Bojan en Fischer brengen helemaal niks. En Siggy die geen bal fatsoenlijk kan vast houden..
Kan volgende week zo weer anders zijn, maar goed...
ik vond siggy helemaal niet slecht spelen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Bojan en Fischer brengen helemaal niks. En Siggy die geen bal fatsoenlijk kan vast houden..
Kan volgende week zo weer anders zijn, maar goed...
Toby is inderdaad een hele matige speler zonder een beest als Verthongen ernaast.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef Tyron het volgende:
toby bakt er niks van
boilesen was wel goed
ik vind moisander ook gewoon beter dan hemquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toby is inderdaad een hele matige speler zonder een beest als Verthongen ernaast.
quote:
Voorspelbaar avond.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
23/08 20.00 uur. Eredivisie, Nederland:
Heerenveen vs. Ajax (1: 5.50) (X: 3.80) (2: 1.53)
X, 50
Hoesen en Siem zijn beiden beter in de spits voor dit Ajax.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vond siggy helemaal niet slecht spelen eigenlijk
Dat zou zomaar kunnen. Siem sowieso. Maar toch vond ik hem vandaag en vorige week niet slecht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoesen en Siem zijn beiden beter in de spits voor dit Ajax.
Ja hij zit met zijn kop al in het buitenland natuurlijk. Al vind ik van der Hoorn ook niet veel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
met zijn tattoos, ohh wat lijk ik stoer en alles
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Tarado het volgende:
Wordt echt wel te weinig gecreëerd, leuk dat balbezit maar je moet er wel wat mee doen
Zo merk je wel hoe belangrijk Siem is voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Siem sowieso. Maar toch vond ik hem vandaag en vorige week niet slecht.
lekker kritiek hebben op eriksen ja, aan hem hebben we alle 3 de goals aan te dankenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Balbezit is leuk maar we hebben niet de spelers die een actie maken of een breekijzer op het middenveld.
Eriksen is een geweldige voetballer maar een echte vent is het niet.
Moisander is 10x zo goed als Toby.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind moisander ook gewoon beter dan hem
Ik denk dat hij zich beter kan richten op clubs van het niveau West Bromwich en Levante.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Arsenal en atleti hoeven um nu niet meer
Die gaat hoogstens naar FC Kopenhagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij zit met zijn kop al in het buitenland natuurlijk. Al vind ik van der Hoorn ook niet veel.
dit soort wedstrijden speelde we ook vorig jaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo merk je wel hoe belangrijk Siem is voor Ajax.
Die aannames zijn zo frustrerend om te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vond siggy helemaal niet slecht spelen eigenlijk
Zeker is wel dat het met De Jong erbij gewoon beter loopt, zijn 2 vervangers waren vandaag slecht en matigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Balbezit is leuk maar we hebben niet de spelers die een actie maken of een breekijzer op het middenveld.
Eriksen is een geweldige voetballer maar een echte vent is het niet.
Ja moet je nagaan. Geen ene reet opgeschoten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden speelde we ook vorig jaar
Elke bal terug terugspelen of breed iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die van Rhijn is ook echt strontirritant.
Brengt wel wat extra's tov Sereroquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit soort wedstrijden speelde we ook vorig jaar
Lullig voor hem dat ie die zakgeld in Norwich niet heeft opgehaaldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich beter kan richten op clubs van het niveau West Bromwich en Levante.
ik zou graag andersen daar eens zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker is wel dat het met De Jong erbij gewoon beter loopt, zijn 2 vervangers waren vandaag slecht en matig
Daar komt ook veel balverlies uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
Boilesen was goed, maar wel vooral aanvallend. Verdedigend kwetsbaar. Toby was erg matig, Finnbogasson was hem de baas. Het grootste probleem ligt echter bij de vleugelspelers. Die laten helemaal niks zien.
Niet gekeken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik heb weer niets gemist zie ik al?
Treurig dat het weer zover is idd. Terwijl iedereen is geblevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan. Geen ene reet opgeschoten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik heb weer niets gemist zie ik al?
Denk (nog) te licht voor het middenveldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zou graag andersen daar eens zien
Kiest wel heel bewust zijn momentjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef CaasS het volgende:
Eriksen moet wel echt blijven. Die gaat knallen dit seizoen.
Ja maar ze denken het wel op halve kracht te kunnen ofzo. Zou me niks verbazen dat het in de CL opeens wel goed gaat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treurig dat het weer zover is idd. Terwijl iedereen is gebleven
kan het moeilijk nog slechter doen dan schonequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk (nog) te licht voor het middenveld
Die is ook bijna te dom om te poepen. Steeds als de bal net binnen blijft of uitgaat, staat hij al met z'n arm omhoog of naar de scheidsrechter te loeren. Bal ging maar net uit, en hij staat daar rustig met de arm omhoog. Wat als de grensrechter vond dat de bal binnen was? Sta je daar. Sukkel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die van Rhijn is ook echt strontirritant.
Mij welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze denken het wel op halve kracht te kunnen ofzo. Zou me niks verbazen dat het in de CL opeens wel goed gaat.
Misschien is dat wel het probleem. Een "het komt wel goed" houding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treurig dat het weer zover is idd. Terwijl iedereen is gebleven
Die achterhoede gaat geraped worden in CLquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ze denken het wel op halve kracht te kunnen ofzo. Zou me niks verbazen dat het in de CL opeens wel goed gaat.
Dat is zo maar je kan zo'n talent er ook kapot mee makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
kan het moeilijk nog slechter doen dan schone
Hiddink werd altijd onrustig als alles bij het oude bleef . Er moet wat opschudding komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het probleem. Een "het komt wel goed" houding.
Is verdedigend en aanvallend gezien ook niet veel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die is ook bijna te dom om te poepen. Steeds als de bal net binnen blijft of uitgaat, staat hij al met z'n arm omhoog of naar de scheidsrechter te loeren. Bal ging maar net uit, en hij staat daar rustig met de arm omhoog. Wat als de grensrechter vond dat de bal binnen was? Sta je daar. Sukkel.
Lekker Barcelona een keer loten ipv van Real en met 9-0 op de kloten krijgen. Messi en Neymar worden dan samen top scorer in de CL alleen door Ajax.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die achterhoede gaat geraped worden in CL
Begrijpend lezen is moeilijk hè?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker kritiek hebben op eriksen ja, aan hem hebben we alle 3 de goals aan te danken
Die zullen dan wel wat scherper zijn lijkt me zo. Al moet je hopen dat je geen Barca of Real loot inderdaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die achterhoede gaat geraped worden in CL
tja of het is straks een goude zet, maar ik vind vooral de voorhoede gewoon dramatisch, komt geen enkel gevaar vanafquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zo maar je kan zo'n talent er ook kapot mee maken
En als 2de club PSG ofzo . Kan Zlatan even Toby ontgroenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker Barcelona een keer loten ipv van Real en met 9-0 op de kloten krijgen. Messi en Neymar worden dan samen top scorer in de CL alleen door Ajax.
Nee dan ook nog Blind voor Boilesenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef S0nic het volgende:
Volgende week spelen we toch weer met dezelfde basis
Ook de catagorie er net onder is al teveel voor dit Ajax jammer genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen dan wel wat scherper zijn lijkt me zo. Al moet je hopen dat je geen Barca of Real loot inderdaad.
Mee eens, te voorspelbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja of het is straks een goude zet, maar ik vind vooral de voorhoede gewoon dramatisch, komt geen enkel gevaar vanaf
misschien moet frankie fischer en bojan eens omdraaien, zodat ze voorzetten naar siggy kunnen strooien, want koppen kan hij welquote:
hoesen was nog niet zo slechtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die wissels ook he als er één uit moet. Sana, Serero, en niet eens een rechtsbuiten want daar komt Hoesen dan ipv van in de spits.
Of moet Bojan in de spits en een normale rechtsbuiten kopen. Als het dan niet wil kun je Siggy als stormram gebruiken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien moet frankie fischer en bojan eens omdraaien, zodat ze voorzetten naar siggy kunnen strooien, want koppen kan hij wel
We hebben dan ook gewoon geen rechtsbuiten in de selectie zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die wissels ook he als er één uit moet. Sana, Serero, en niet eens een rechtsbuiten want daar komt Hoesen dan ipv van in de spits.
Bojan gaf tegen AZ een prima voorzet vanaf rechts. Helaas is dat het enige wapenfeit van hem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien moet frankie fischer en bojan eens omdraaien, zodat ze voorzetten naar siggy kunnen strooien, want koppen kan hij wel
Tja het blijft Ajax hè.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
70 minuten de betere partij en toch 3 doelpunten weggeven.
Aids.
Fischer is tweebening en Bojan is rechts en staat ook op rechts. Ik zie niet hoe het omdraaien van die twee tot meer voorzetten gaat leiden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
1 mooie voorzet tegenover 30 slechte, nou poepoe, ligeon gaf in 1 wedstrijd meer goedequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan gaf tegen AZ een prima voorzet vanaf rechts. Helaas is dat het enige wapenfeit van hem.
nouja ik bedoel meer dat ze niet telkens naar binnen komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fischer is tweebening en Bojan is rechts en staat ook op rechts. Ik zie niet hoe het omdraaien van die twee tot meer voorzetten gaat leiden.
Volgende keer ligeon dus maar rechtsvoor...is nog een stukje sneller ook dan die afgekeurde Spanjaardquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
1 mooie voorzet tegenover 30 slechte, nou poepoe, ligeon gaf in 1 wedstrijd meer goede
Ja maar vanaf links gaat hij er echt niet meer geven hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
1 mooie voorzet tegenover 30 slechte, nou poepoe, ligeon gaf in 1 wedstrijd meer goede
En loopt toch altijd naar binnen. Blind en Boilessen zijn niet in topvorm dus lopen er ook niet 423432 keer langs heen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Fischer is tweebening en Bojan is rechts en staat ook op rechts. Ik zie niet hoe het omdraaien van die twee tot meer voorzetten gaat leiden.
Vooral qua balbezit. Tot de zestien van Heerenveen werd er heel aardig gecombineerd, maar dan gebeurt er te weinig mee. Ajax heeft dan ook helemaal niet zoveel kansen gecreëerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
70 minuten de betere partij en toch 3 doelpunten weggeven.
Aids.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar vanaf links gaat hij er echt niet meer geven hoor.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja ik bedoel meer dat ze niet telkens naar binnen komen
Laar Fischer maar de bank warm houdenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Eriksen
Andersen-Hoesen-Fischer
Zo volgende week aub
Klopt ja. Je moet nog dolblij zijn dat die keeper van hun 2 keer blundert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vooral qua balbezit. Tot de zestien van Heerenveen werd er heel aardig gecombineerd, maar dan gebeurt er te weinig mee. Ajax heeft dan ook helemaal niet zoveel kansen gecreëerd.
Dan moet je Sana op links zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Laar Fischer maar de bank warm houden
dan verbied je dat en zeg je geef voorzet aan siggy nuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan gaat toch telkens naar de spits toe.
Andersen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je Sana op links zetten.
Ik ben blij dat jij geen trainer van Ajax bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Eriksen
Andersen-Hoesen-Fischer
Zo volgende week aub
Goed planquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je Sana op links zetten.
Sana is beter dan Strootman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sana op links kan nog best wat worden trouwens.
Dan kan je hem beter laten banken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan verbied je dat en zeg je geef voorzet aan siggy nu
ook goed of hoesen in de spits zettenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je hem beter laten banken.
Leg uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij geen trainer van Ajax bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |