SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hopen dat Bojan gaat excelleren en gewoon drie keer gaat scoren.
Ik las Miteaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.
Toch vrees ik dat Bojan alleen in de spits gaat functioneren.
Bojan is inderdaad gewoon een spits, maar hij zou toch kwaliteiten genoeg moeten hebben om in de Eredivisie als flanken speler te spelen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.
Toch vrees ik dat Bojan alleen in de spits gaat functioneren.
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Bojan laat zich echt nog wel eens zien hoor, waarschijnlijk tijdens zijn zoveelste poging om een succesvolle uitvoering van 'De Stervende Zwaan' neer te zetten.
Dat heeft hij aardig opgepikt bij de jeugd van Barca, alleen jammer dat zijn voetballende kwaliteiten ergens achter zijn gebleven. Nou ja, eigenlijk is dat het niet eens, want hij heeft bergen talent en techniek. Hij doet er alleen zo weinig mee. Zou dat te maken hebben met faalangst, of wil hij er gewoon niet hard voor werken?
Ik geloof dat Bojan juist altijd geroemd werd omdat hij overal voorin uit de voeten kon. Wel heeft hij in de spits en op links het vaakst gespeeld en wordt hij bij Ajax vooral op rechts ingezet, voor zover ik het heb gezien althans. Dat is voorin zijn minste positie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bojan is inderdaad gewoon een spits, maar hij zou toch kwaliteiten genoeg moeten hebben om in de Eredivisie als flanken speler te spelen?
Kennelijk lukt het hem niet om op 70% onderscheidend te zijn. Maar misschien wil hij dat ook wel niet, en wil hij gewoon meehobbelen. Dan is het direct duidelijk waarom hij het niet gaat redden in de top.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?
Dat was ook een optie geweest, ware het niet dat hij op 70% totaal niet meekomt op dit niveau.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Serero speelt niet. Zelfde als vorige week maar dan met Boilesen en van Rhijn.
Dan is hij dus niet zo geniaal als vooraf hier door diverse 'fans' werd aangekondigd. Wat geen wonder is, men heeft graag grote verwachtingen van nieuwe spelers. Praktijk is dat elke speler (buiten de supertalenten) gewoon een wedstrijd of 10 nodig hebben om hun draai ECHT te vinden. Daarna mag je pas oordelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, Bojan doet alles op 70%.Pure onzin.
Die jongen moet duidelijk wennen aan zijn taken, aan het team en het team aan hem. Het is geen echte rechtsbuiten, dan moet je ook niet verwachten dat hij zo gaat spelen.
Bojan is dan ook geen Messi, anders had Barcelona hem niet verhuurd. Maar voor Ajax is hij echt wel een versterking als hij hier gewend is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan is hij dus niet zo geniaal als vooraf hier door diverse 'fans' werd aangekondigd. Wat geen wonder is, men heeft graag grote verwachtingen van nieuwe spelers. Praktijk is dat elke speler (buiten de supertalenten) gewoon een wedstrijd of 10 nodig hebben om hun draai ECHT te vinden. Daarna mag je pas oordelen.
Dat laatste blijft natuurlijk gewoon afwachten. In Italië dachten ze dat ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan is dan ook geen Messi, anders had Barcelona hem niet verhuurd. Maar voor Ajax is hij echt wel een versterking als hij hier gewend is.
Meh niet te serieus neem ik dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOX zeggen ze dat Ajax een bod kan verwachten op Eriksen vanuit Engeland, waarna Ajax zich weer zal melden voor Duarte.
Dan kan je de titel echt wel vergeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOX zeggen ze dat Ajax een bod kan verwachten op Eriksen vanuit Engeland, waarna Ajax zich weer zal melden voor Duarte.
Er zijn geen twee competities te vinden die meer elkaars tegenpool zijn. Dus dat zegt me niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk gewoon afwachten. In Italië dachten ze dat ook.
bullshitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
schone speeltquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
De Jong op vrije voet: 'Wordt 0-2'
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietDe Jong is een doetje
0-2 zou kunnen, mits Serero.
Waar heeft Bojan dan laten zien een versterking voor Ajax te zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn geen twee competities te vinden die meer elkaars tegenpool zijn. Dus dat zegt me niks.
Omdat hij wel makkelijk kan scoren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Waar heeft Bojan dan laten zien een versterking voor Ajax te zijn?
Welke speler van buitenaf stond er bij Ajax binnen 1 wedstrijd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft hij dat laten zien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij wel makkelijk kan scoren.
Dat is toch wat ik hier boven ook zeg, dat je hem nu nog niet kunt beoordelen? Alleen JR-Style beweert te weten dat hij een versterking zal zijn. Ik vraag hem waar hij dat op baseert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welke speler van buitenaf stond er bij Ajax binnen 1 wedstrijd?
Gaf een prachtige voorzet waar De Jong uit scoorde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft hij dat laten zien?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaf een prachtige voorzet waar De Jong uit scoorde.
Dus iedereen die een voorzet geeft waaruit gescoord wordt is een aanwinst voor Ajax? Manolev mag bij ons transfervrij vertrekken. Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Barcelona in de jeugd. Italië is lastiger voor een speler. Maar je kan mij niet wijsmaken dat hij slechter is dan Lukoki of Derk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nogmaals, waar heeft hij dat laten zien?
Nadat hij door goed combinatie voetbal van de rest was vrijgespeeld op rechtsbuiten, de eerste keer dat hij niet de bal daar kreeg en het maar uit moest zoeken was het ook meteen raak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 jaar geleden dus? In een jeugdcompetitie? Is dat het niveau van Ajax dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Barcelona in de jeugd. Italië is lastiger voor een speler. Maar je kan mij niet wijsmaken dat hij slechter is dan Lukoki of Derk.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:19 schreef Knalerwtje het volgende:
Dus iedereen die een voorzet geeft waaruit gescoord wordt is een aanwinst voor Ajax?
Ja Messi was niet haalbaar. En dat hij als groot talent werd gezien zegt wel wat. En hij kan echt wel mee in de Eredivisie hoor. Ik geef hem de tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
5 jaar geleden dus? In een jeugdcompetitie? Is dat het niveau van Ajax dan?
Ik vraag waar hij het heeft laten zien een aanwinst te zijn en jij komt met die voorzet. Dus ja, dat zeg je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Ik wacht gewoon af voordat ik conclusies trek. Net zeg je zelf nog dat je dat pas na 10 wedstrijden kan zeggen, dus snap niet waar je je druk om maakt.
Nou nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:21 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik vraag waar hij het heeft laten zien een aanwinst te zijn en jij komt met die voorzet. Dus ja, dat zeg je.
Heeft vorig jaar prima gespeeld bij Milan hoor, al waren het vooral invalbeurten. Milan wilde hem nog een jaar maar hij ging liever naar Ajaxquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat hebben we wel vaker gezien. Linkerflank niet geloof ik, behalve bij invalbeurt van Nicolai.quote:
Mag hopen van niet. Dit gaat wedstrijd van bojan en van rhijn worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het team er ook zo over denkt is er iets goed mis
Die mogen ze in Rusland niet dragen waarschijnlijk.quote:
Lekker belangrijk, als de Denen Ajax beter maken dan is daar niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef huffderobot het volgende:
Er staan bij Ajax 2 hele Nederlanders in de basis! Bij Feyenoord vorige week 10!![]()
Opleiden, okee, maar dan blijkbaar wel voor andere landen. Hier hebben we als Nederlands Elftal natuurlijk weinig aan.
Ja, overspelen en het was 0-1quote:
en dat zijn dan nog eens allemaal negers ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef huffderobot het volgende:
Er staan bij Ajax 2 hele Nederlanders in de basis! Bij Feyenoord vorige week 10!![]()
serieus...quote:
Zonde ja, dacht wordt wel 0-6 zo, staat het 2-2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Zo onnodig altijd. De wedstrijd in handen hebben en dan toch iedere keer de tegenstander terug in de wedstrijd laten komen.
eerder bojanquote:
twee corners he, dat is toch andersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde ja, dacht wordt wel 0-6 zo, staat het 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |