SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hopen dat Bojan gaat excelleren en gewoon drie keer gaat scoren.
Ik las Miteaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.
Toch vrees ik dat Bojan alleen in de spits gaat functioneren.
Bojan is inderdaad gewoon een spits, maar hij zou toch kwaliteiten genoeg moeten hebben om in de Eredivisie als flanken speler te spelen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. Hopelijk speelt hij Mitta Dijks helemaal zoek.
Toch vrees ik dat Bojan alleen in de spits gaat functioneren.
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:58 schreef Knalerwtje het volgende:
Bojan laat zich echt nog wel eens zien hoor, waarschijnlijk tijdens zijn zoveelste poging om een succesvolle uitvoering van 'De Stervende Zwaan' neer te zetten.
Dat heeft hij aardig opgepikt bij de jeugd van Barca, alleen jammer dat zijn voetballende kwaliteiten ergens achter zijn gebleven. Nou ja, eigenlijk is dat het niet eens, want hij heeft bergen talent en techniek. Hij doet er alleen zo weinig mee. Zou dat te maken hebben met faalangst, of wil hij er gewoon niet hard voor werken?
Ik geloof dat Bojan juist altijd geroemd werd omdat hij overal voorin uit de voeten kon. Wel heeft hij in de spits en op links het vaakst gespeeld en wordt hij bij Ajax vooral op rechts ingezet, voor zover ik het heb gezien althans. Dat is voorin zijn minste positie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bojan is inderdaad gewoon een spits, maar hij zou toch kwaliteiten genoeg moeten hebben om in de Eredivisie als flanken speler te spelen?
Kennelijk lukt het hem niet om op 70% onderscheidend te zijn. Maar misschien wil hij dat ook wel niet, en wil hij gewoon meehobbelen. Dan is het direct duidelijk waarom hij het niet gaat redden in de top.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?
Dat was ook een optie geweest, ware het niet dat hij op 70% totaal niet meekomt op dit niveau.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon geen zin om zich 100% te geven omdat het op 70% ook wel wil op dit niveau?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
Serero speelt niet. Zelfde als vorige week maar dan met Boilesen en van Rhijn.
Dan is hij dus niet zo geniaal als vooraf hier door diverse 'fans' werd aangekondigd. Wat geen wonder is, men heeft graag grote verwachtingen van nieuwe spelers. Praktijk is dat elke speler (buiten de supertalenten) gewoon een wedstrijd of 10 nodig hebben om hun draai ECHT te vinden. Daarna mag je pas oordelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, Bojan doet alles op 70%.Pure onzin.
Die jongen moet duidelijk wennen aan zijn taken, aan het team en het team aan hem. Het is geen echte rechtsbuiten, dan moet je ook niet verwachten dat hij zo gaat spelen.
Bojan is dan ook geen Messi, anders had Barcelona hem niet verhuurd. Maar voor Ajax is hij echt wel een versterking als hij hier gewend is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dan is hij dus niet zo geniaal als vooraf hier door diverse 'fans' werd aangekondigd. Wat geen wonder is, men heeft graag grote verwachtingen van nieuwe spelers. Praktijk is dat elke speler (buiten de supertalenten) gewoon een wedstrijd of 10 nodig hebben om hun draai ECHT te vinden. Daarna mag je pas oordelen.
Dat laatste blijft natuurlijk gewoon afwachten. In Italië dachten ze dat ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan is dan ook geen Messi, anders had Barcelona hem niet verhuurd. Maar voor Ajax is hij echt wel een versterking als hij hier gewend is.
Meh niet te serieus neem ik dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOX zeggen ze dat Ajax een bod kan verwachten op Eriksen vanuit Engeland, waarna Ajax zich weer zal melden voor Duarte.
Dan kan je de titel echt wel vergeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Op FOX zeggen ze dat Ajax een bod kan verwachten op Eriksen vanuit Engeland, waarna Ajax zich weer zal melden voor Duarte.
Er zijn geen twee competities te vinden die meer elkaars tegenpool zijn. Dus dat zegt me niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk gewoon afwachten. In Italië dachten ze dat ook.
bullshitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |