Tussen de achterpoten kijken. Maar dat hoeft niet, want het boeit zo'n hond geen fuck hoe ie genoemd wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ben geen mongool die tegen een hond gaat praten
en hoe moet ik zien of het een boy/girl is?
Dan blijf je lekker een mietje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ben geen mongool die tegen een hond gaat praten
en hoe moet ik zien of het een boy/girl is?
Een paint was hier ook geniaal bij geweestquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:19 schreef Levolution het volgende:
Goed verhaal, met plezier gelezen, miste wel een climax maar verder wel vermakelijk. Er gebeurt in ieder geval meer dan in de meeste andere OP's.
hallo,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bang zijn voor honden
Onterecht dus. Echt laf van je dat je mensen geen post geeft om zo'n trouwt viervoeter ()
Die klotehonden ook. Ik heb er ook trauma's aan overgehouden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef Eglesiar het volgende:
Toen ik nog een krantenwijk had, waren er ook twee huizen met een hond. Bij het ene huis stond de hond altijd in de voortuin, dus legde ik de krant op de container. Bij het andere huis stond de voordeur een keer open en kwam dat tyfusbeest achter me aan rennen. Ik dacht dat mijn laatste uur geslagen had.Sinds die dag flikkerde ik altijd een krant de oprijlaan op.
- Ik ren niet weg, ik loop er gewoon niet heenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:47 schreef Brummetje_ het volgende:
Wegrennen voor honden.
Iets wat je juist NOOIT moet doen!
De 2 posters boven mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
- Ik ren niet weg, ik loop er gewoon niet heen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |