Maar MET die kaars in je anus ben je onweerstaanbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
Nice!
En ik ben ook sexy zonder kaarsen
Met kaas nog meer!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
Maar MET die kaars in je anus ben je onweerstaanbaar.
beetje hard geworden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de vorige, die van nu echt nog 10 keer beterWij doen trouwens Italiaanse kruiden in t deeg.
En de rucola! Oh die was ook nog zonder cheddar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:09 schreef MohMi het volgende:
Respect, Hara!! Champi's, die mogen er ook bij idd!
Yup; deeg was mooi gerezen. Maar ik vermoedde tijdens het kneedden al dat het wat droog was, ik wilde alleen niet bijdehand gaan doen de eerste keer dat ik het deedquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
En de rucola! Oh die was ook nog zonder cheddar.
Wat voor saus gebruiken jullie?
Rees het deeg overigens wel of niet? Wij hadden ook één keer een bepaald merk gist en dat deeg bleef zo plat als watGelijk weggegooid.
Dat is één van de pizza's die hier veel gemaakt wordt, kip en ananasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
En das het mooie van pizza jonguh!Alles kan erop en iedereen kan zelf zijn eigen pizza shitje maken
Met alles bedoel ik natuurlijk alles behalve ham en ananas.Warme ananas is echt te smerig voor woorden.
Kleine rectificatie; uiteindelijk heeft SSS het allemaal gefixed, ik heb een laf naanbroodje met tonijnsalade genomenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En de rucola! Oh die was ook nog zonder cheddar.
Wat voor saus gebruiken jullie?
Rees het deeg overigens wel of niet? Wij hadden ook één keer een bepaald merk gist en dat deeg bleef zo plat als watGelijk weggegooid.
Nou zodra Crutch niet druk aan het werk is zal ie dit recept met je delen, to die for dus. Maar dan ben ik ook benieuwd, wanneer ga je weer pizza maken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup; deeg was mooi gerezen. Maar ik vermoedde tijdens het kneedden al dat het wat droog was, ik wilde alleen niet bijdehand gaan doen de eerste keer dat ik het deed![]()
Heb gewoon tomatenpuree gesmeerd.Zo'n klein blikkie. Parmezaan, salami, rode uit en paprika erop. En zo in de over geschoven.
Ik ben ook nog maar een pizza newb en had verder niet een hele zondag om fatsoenlijke tomatensaus te makenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nou zodra Crutch niet druk aan het werk is zal ie dit recept met je delen, to die for dus. Maar dan ben ik ook benieuwd, wanneer ga je weer pizza maken?
Dei saus lijkt me dan weer niets aan
wat is mis met ham?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef SicSicSics het volgende:
En das het mooie van pizza jonguh!Alles kan erop en iedereen kan zelf zijn eigen pizza shitje maken
Met alles bedoel ik natuurlijk alles behalve ham en ananas.Warme ananas is echt te smerig voor woorden.
Pestoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
Zak pastasaus Pittig van Bertolli met een potje rode pesto van de C1000 en wat je over hebt kan gewoon in de vriezer.
Niets, maar in combinatie met ananas is het niet te vreten. Bovendien heb ik liever spek en salami op een pizzaquote:
Zat ik me ook al te bedenken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een pizza newb en had verder niet een hele zondag om fatsoenlijke tomatensaus te maken![]()
Ik denk in onze verkantie
Ik hou niet zo van salami.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niets, maar in combinatie met ananas is het niet te vreten. Bovendien heb ik liever spek en salami op een pizzaham is voor pannenkoeken en tosti's
Volgens mij haalden wij onze eerste recept daar ook ergens vandaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
Er was zo'n topic van mensen die zelf pizza maken. Daar mag ik niet meer kijken onder werktijd omdat ik dan mijn bureau onderkwijl.
Haha homofiel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zat ik me ook al te bedenken!Maar wilde het niet posten omdat ik bang was voor een 'hou op zo homofiel te zijn in dit topic'-opmerking van Myst
wat wil je dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil wat van de iboodhunt. Eerste keer gemist gisteren maar nu is het er nog geen tweede keer geweest en ik kan niet de hele dag bij de computer blijven zitten
Mag jij mijn ham als ik jouw salami mag!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van salami.Dus ik heb liever 4 soorten ham en bacon en kip enzo.
Allemaal bij elkaar.
Sowieso ananas bij een warme maaltijd.Zoet op pizza.
That, my fine fellow, is zeker waarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
Als het over koken gaat is het niet homofiel
Was getekend,
Een keukenprins
Pics van je hammetjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag jij mijn ham als ik jouw salami mag!
Jij blijft qua voedsel wel meer in het ongewisse, heb ik inmiddels begrepenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit zulke ham gezien.
En dan toch die afmetingen, bijna knap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij blijft qua voedsel wel meer in het ongewisse, heb ik inmiddels begrepen![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:37 schreef Harajuku. het volgende:
Geen perfect deegrecept voor Mur dus
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef MohMi het volgende:
Je zult als enorm fiel setje toch zomaar een middagje vrij hebben samen![]()
![]()
En dat middagje dan op Fok besteden om anderen te vermoeien met jullie beslommeringen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef MohMi het volgende:
Je zult als enorm fiel setje toch zomaar een middagje vrij hebben samen![]()
![]()
Weet je hoe lekker??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat middagje dan op Fok besteden om anderen te vermoeien met jullie beslommeringen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker??![]()
OH NEE DAT WEET JE NIETE NATUURLIJK!!! GEKKE MOH!!!
Doe maar Roosviceequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |