Daarna gestoptquote:Ik vond een meisje leuk, Ilona
Maar hij fixte haar omdat het mij niet lukte.
Past wel bij jou dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Insayno staat er bij als een autist joh
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
De dag dat ik Mur ga meeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Wat dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Echt een flikker is het
ging vanuit het niets mij aanvallen op twitter
quote:
ik had een tijdje terug getweet dat mensen met een whap screenshot waarin staat dat ze geld oid krijgen bij een aantal RT's gewoon konden opbokken en bij hun ouders moesten schooien om aandacht ging hij zeggen dat ik zielig was omdat ik niet genoeg RT's kreeg ofzoquote:
Dat optreden op lowlands vorig jaar was wel heel bruut.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik had een tijdje terug getweet dat mensen met een whap screenshot waarin staat dat ze geld oid krijgen bij een aantal RT's gewoon konden opbokken en bij hun ouders moesten schooien om aandacht ging hij zeggen dat ik zielig was omdat ik niet genoeg RT's kreeg ofzo
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik had een tijdje terug getweet dat mensen met een whap screenshot waarin staat dat ze geld oid krijgen bij een aantal RT's gewoon konden opbokken en bij hun ouders moesten schooien om aandacht ging hij zeggen dat ik zielig was omdat ik niet genoeg RT's kreeg ofzo
Ik vind dat Uns een interessantere en betere post heeft gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |