Daarna gestoptquote:Ik vond een meisje leuk, Ilona
Maar hij fixte haar omdat het mij niet lukte.
Past wel bij jou dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Insayno staat er bij als een autist joh
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
De dag dat ik Mur ga meeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Wat dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Echt een flikker is het
ging vanuit het niets mij aanvallen op twitter
quote:
ik had een tijdje terug getweet dat mensen met een whap screenshot waarin staat dat ze geld oid krijgen bij een aantal RT's gewoon konden opbokken en bij hun ouders moesten schooien om aandacht ging hij zeggen dat ik zielig was omdat ik niet genoeg RT's kreeg ofzoquote:
Dat optreden op lowlands vorig jaar was wel heel bruut.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik had een tijdje terug getweet dat mensen met een whap screenshot waarin staat dat ze geld oid krijgen bij een aantal RT's gewoon konden opbokken en bij hun ouders moesten schooien om aandacht ging hij zeggen dat ik zielig was omdat ik niet genoeg RT's kreeg ofzo
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik had een tijdje terug getweet dat mensen met een whap screenshot waarin staat dat ze geld oid krijgen bij een aantal RT's gewoon konden opbokken en bij hun ouders moesten schooien om aandacht ging hij zeggen dat ik zielig was omdat ik niet genoeg RT's kreeg ofzo
Ik vind dat Uns een interessantere en betere post heeft gemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat Uns een interessantere en betere post heeft gemaakt.
Ik heb het al naar de vissen gestuurd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien word je nog dronken als je je pis drinkt.
Ik wil je morgen wel een nieuwe sample opsturen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb het al naar de vissen gestuurd.
Zou je gewoon een keer moeten doen, naar random iemand opsturen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil je morgen wel een nieuwe sample opsturen.
wauwquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je gewoon een keer moeten doen, naar random iemand opsturen.
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:43 schreef Unscrewed het volgende:
Kut. Pakketpost net langs geweest, geen telefoon
Komt er op zaterdag ook pakketpost?
Opzich wel een goed ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je gewoon een keer moeten doen, naar random iemand opsturen.
Phew. Dan moet het morgen wel komen, anders........quote:
whutquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Opzich wel een goed idee
Hoewel ik ooit vanwege E.coli een sample op moest sturen naar het lab en die heb ik gewoon in de brievenbus geflikkerd, nooit resultaat van het lab gehad.
Zelf leren koken heeft zo zijn goede en slechte momenten.quote:
shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelf leren koken heeft zo zijn goede en slechte momenten.![]()
Stond wel heel groot FECES op de verpakking dus denk dat de postbode ook zoiets had van fuck die shit.
Helemaal los.
quote:
Hoezo, er stond toch al groot op de verpakking wat er in zat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
shitmoet je die shit niet persoonlijk afleveren en vertellen wat en waarvoor het is?
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zo en nu staan de stemmen weer gelijk en zul je nooit een keuze kunnen maken!Muhahahahaa
Hamburger it is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |