MAAK JE ZIN AF GODVERFDOMMEquote:
10 keer gekeken, fascinerend dat hij zijn kots op gaat likkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Komen we weer bij
[ afbeelding ]
Nee, want, maar, pffffquote:
Damage controlquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
10 keer gekeken, fascinerend dat hij zijn kots op gaat likken
zo zijn honden en kattenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
bizar dat hij de keuze heeft tussen dat en verderneuken, en daarvoor kiest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien had hij wel fokking lekker gegeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
bizar dat hij de keuze heeft tussen dat en verderneuken, en daarvoor kiest.
Is dat die wannabe twitterheld?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Er komen chickies. En zondag ga ik naar rapbattle van Jeffrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ja hij gaat meedoen dus aan een rapbattle zondagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is dat die wannabe twitterheld?
jajajajajja prima.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Er komen chickies. En zondag ga ik naar rapbattle van Jeffrey.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
De dag dat ik Mur ga meeten.
'Dit was zo ongeveer de meet in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee wat ga ik tussen die battlerappers lopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef Ro-ald het volgende:
wp kan je niet zondag naar Leiden komen?
Is lachen beetje bier drinken van te vorenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee wat ga ik tussen die battlerappers lopen
nee battlerappers zijn kut. en ik heb geen zin om naar leiden te komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is lachen beetje bier drinken van te voren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |