Bijna niemand heeft zo'n ronding zeg maar bovenaan, tenzij pushup bh of fakequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
het viel mij eigenlijk helemaal niet op dat ze nep waren.
Hangt ervan af of het zomer of winter is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
zien jullie in nederland eigenlijk vaak neptieten?
A SWEET ESCAPE, TAKE ME AWAYquote:
TAKE ME AWAY, A HIDING PLAAAACEquote:
Boos, blij, boos, blijquote:
Ik keek eigenlijk vooral naar de nips.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft zo'n ronding zeg maar bovenaan, tenzij pushup bh of fake
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
het viel mij eigenlijk helemaal niet op dat ze nep waren.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een goede, kritische blik.
Dat time of the month, moodswings everywhere.quote:
IK HEB ZON TERING HEKEL AAN PUSHUP BHS GODVERDEKLOTEFUCKINGANUSTERINGHOERENRUKquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk vooral naar de nips.
Ik wilde het niet zeggen, maar.. ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het is die tijd van de maand he
thats what she saidquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat time of the month, moodswings everywhere.
Spuit 11 godverdomme![]()
Hehehe, wat een verschil kan dat maken hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK HEB ZON TERING HEKEL AAN PUSHUP BHS GODVERDEKLOTEFUCKINGANUSTERINGHOERENRUK
ik eigenlijk alleen dat het me opvalt bij bepaalde types. van die barbie achtige snolletjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hangt ervan af of het zomer of winter is.
Maar zag ze vaak genoeg.
Wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:07 schreef BaasBanaan het volgende:
Maar echt, diegene die pushup BHs heeft gemaakt moet uit z'n graf gesleept worden en publiekelijk kapot geslagen worden.
Niet normaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, wat een verschil kan dat maken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |