gelijk zo saggo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet door te gaan hoor, m'n punt was duidelijk.
Mijn punt is altijd duidelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet door te gaan hoor, m'n punt was duidelijk.
I got a love and I know that it's all mine, oh who ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb godverdomme, dat nummer van IVE GOT A POCKET GOT A POCKET FULL OF SUNSHINE in mn hoofd.
Ik hoor ook zelden mannen zeggen dat ze slagroom van een sixpack willen aflikken. vrouwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, mannen. Ik hoor ook gewoon echt nooit een vrouw zeggen dat ze siliconen mooi vind
.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijn punt is altijd duidelijk.![]()
![]()
mijne zijn echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou je moet er echt trots op zijn om fake boobies te hebben.
Do what you want cause you're never gonna break me. Sticks and stones are never gonna shake me, oh, wo oh oh!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I got a love and I know that it's all mine, oh who oh
Subtiel. Nice.quote:
TAKE ME AWAY, A SECRET PLACEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Do what you want cause you're never gonna break me. Sticks and stones are never gonna shake me, oh, wo oh oh!
zijn gewoon echte, moeder natuur heeft haar gezegend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
het viel mij eigenlijk helemaal niet op dat ze nep waren.
op de site van kim hollandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
zien jullie in nederland eigenlijk vaak neptieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |