Ik herken dit zowaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
YOU CAN PAY FOR COLLEGE BUT YOU CAN'T BUY CLASS
hebikniequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
is die blonde je vriendin typisch?
Whut? Waar dan?quote:
Die tieten, gvd!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut? Waar dan?
Naast die scheerspiegel?
quote:
Moet je eerst even krabbelen.quote:
die zijn jellyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, mannen. Ik hoor ook gewoon echt nooit een vrouw zeggen dat ze siliconen mooi vind
Siliconen vind ik ook lelijk, maar deze waren wel te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, mannen. Ik hoor ook gewoon echt nooit een vrouw zeggen dat ze siliconen mooi vind
rip in peacequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb godverdomme, dat nummer van IVE GOT A POCKET GOT A POCKET FULL OF SUNSHINE in mn hoofd.
Wij hebben gewoon een goede, kritische blik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb godverdomme, dat nummer van IVE GOT A POCKET GOT A POCKET FULL OF SUNSHINE in mn hoofd.
Je hoeft niet door te gaan hoor, m'n punt was duidelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boeie, het ziet er bij deze gewoon mooi uit.Niet zo zwaar overdreven nep. Gewoon goed.
Kan ik hier toch niet kijken jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |