gebeurt op het platteland zo vaakquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat denk je dat die 14 jarige jongen dan gedaan heeft? Nee was duidelijk van de drank, die broer heel nonchalant er overheen hangen alsof het niks was. Uiteindelijk kwam dan toch de ambulance.
Die zit in het PSV topicquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Stijn helemaal niet gezien, die is zeker al naar Duitsland?
Hij zal zich gisteren wel in het Feyenoord topic hebben vermaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die zit in het PSV topic
Schrijf een boek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef Saind het volgende:
Jongens ik verveel me. Zit te wachten op twee klanten die er al een uur geleden hadden moeten zijn. Kutvolk.
wel aardig uitzicht
zit je weer tegenover de dochter van je baas?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef Saind het volgende:
Jongens ik verveel me. Zit te wachten op twee klanten die er al een uur geleden hadden moeten zijn. Kutvolk.
wel aardig uitzicht
Nee, topfilm!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had wel meer verwacht van Kick-Ass toen ik het opzette. Viel me toch tegen.
is kick-ass niet echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot fan van het superheldengenre.
Dit was wel even een andere film dan Spiderman of Batman.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groot fan van het superheldengenre.
mijn moeder heeft wat westvleteren meegenomen, kan ik me daar aan bezattenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drink bier, dan komt t altijd goed.
Is het niet zonde om je daar aan te bezatten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn moeder heeft wat westvleteren meegenomen, kan ik me daar aan bezatten
quote:
Weet ik. Maar het thema draaide daar wel om. Ik zeg ook niet dat het een slechte film is, maar het viel me wel tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was wel even een andere film dan Spiderman of Batman.
Het zal wel rustig worden, zo'n weekend zonder 'mquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal zich gisteren wel in het Feyenoord topic hebben vermaakt
Neem zelf ook wat mee, geen risico nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:57 schreef Adames het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar wat moet ik anders. in een dorp van 1200 inwoners in noordlimburg samen met mijn ouders, oma en lesbo tante die geen kinderen heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het niet zonde om je daar aan te bezatten?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar wat moet ik anders. in een dorp van 1200 inwoners in noordlimburg samen met mijn ouders, oma en lesbo tante die geen kinderen heeft.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sana zit wel weer bij de selectie, misschien kan die voor een verrassing zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |