quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde gewoon weer erg kut. En daar baal ik van, en ik ben niet de enige als ik in het Ajax topic kijkt.Het ging gewoon op en neer, prachtige wedstrijd man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Dat kan ik niet ontkennen. Maar als Ajax zijnde moet je die pot gewoon snel beslissen. Maar jij keek natuurlijk neutraal, dus dat snap ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het ging gewoon op en neer, prachtige wedstrijd man.
Ik was wel voor Ajax hoor maar kon wel genieten van de strijdlust van Heerenveen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen. Maar als Ajax zijnde moet je die pot gewoon snel beslissen. Maar jij keek natuurlijk neutraal, dus dat snap ik.
Als Ajax zijnde ja?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen. Maar als Ajax zijnde moet je die pot gewoon snel beslissen. Maar jij keek natuurlijk neutraal, dus dat snap ik.
Ja.quote:
Hele wedstrijd terugkijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga wedstrijd zo terug kijken en daarna VI.
Ben net pas thuis.
waarom kijk je dat terugquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga wedstrijd zo terug kijken en daarna VI.
Ben net pas thuis.
Ach dan ben ik in elk geval duidelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja.
Is 'Als Ajax' of 'Ajax zijnde'.
twitter:Consumentenbond twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 17:15:34Neckermann heeft na overleg met ons deze week, zojuist beloofd maandag X-Boxkopers te informeren! #tobecontinued reageer retweet
quote:
Komt zo op TV. Leuk als achtergrondgeluid.quote:
ik wil naar australië maar moet 3 kop hebben om werk/reis visum te krijgenquote:
Wil je daar heen gaan ja?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil naar australië maar moet 3 kop hebben om werk/reis visum te krijgen
Bloemen is kryptonite voor Vandemar.quote:
Lijkt me wel chill, en veel werk had ik gehoord.quote:
wie uit de sc heeft hem een bosje bloemen gestuurd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bloemen is kryptonite voor Vandemar.
3.5/10quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Heb vandaag best geweldige dag gehad. Wat hebben jullie gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |