Als ik nu nog preorder heb ik m ook niet op launchdag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zul je wel langer moeten wachten op je PS4. Sony zal lang niet genoeg consoles hebben voor iedereen die er eentje wil. Groot tekort.
De PS4 is regio vrij. Net zoals de Xbox One.
Nee man.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu nog preorder heb ik m ook niet op launchdag?
Hmm, geen idee dat t al zo hard ging.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man.
Misschien dat je nog kans maakt in een dorpje in Zeeland waar alleen maar bejaarden wonen.
Jij nog overtuigd van de Xbox?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man.
Misschien dat je nog kans maakt in een dorpje in Zeeland waar alleen maar bejaarden wonen.
Nope, maar ik wacht gewoon nog even heb ik besloten. Kijk rond april/mei wel voor welke console ik ga.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij nog overtuigd van de Xbox?
Gewoon beide kopen. Yolo swagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope, maar ik wacht gewoon nog even heb ik besloten. Kijk rond april/mei wel voor welke console ik ga.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon beide kopen. Yolo swag
Ik ben er gewoon geweest, niks aan het handjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet jij zeggen jij mocht van Poetin niet eens het land in.
Vervelend voor je. Al zag ik dat Koeman alweer een excuus had gevonden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geweest, niks aan het handje
jij was een van de 75?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geweest, niks aan het handje
Wat een topwedstrijd man kan wel leven met de uitslag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
goh jij bent duidelijk blij met de prestatie van heerenveen
mwa tobwedstrijd misschienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een topwedstrijd man kan wel leven met de uitslag.
Dat viel reuzemee. Als Ajax niet zo knullig doet voor bij die eerste tegengoal loopt Ajax zo uit naar 3-0.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2 punten te weinig natuurlijk maar Heerenveen speelde goed.
Eerste 2 goals waren blunders van Heerenveen, wat verder niks zegt want Heerenveen werd compleet weggespeeld tot de 1-2. Daarna gaf Ajax het weg. Tweede helft kon het beide kanten uit. Heerenveen in de laatste paar minuten nog paar enorme kansen. Fischer speelde beroerd en Boilesen geweldig!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat viel reuzemee. Als Ajax niet zo knullig doet voor bij die eerste tegengoal loopt Ajax zo uit naar 3-0.
Ajax speelde gewoon weer erg kut. En daar baal ik van, en ik ben niet de enige als ik in het Ajax topic kijkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eerste 2 goals waren blunders van Heerenveen, wat verder niks zegt want Heerenveen werd compleet weggespeeld tot de 1-2. Daarna gaf Ajax het weg. Tweede helft kon het beide kanten uit. Heerenveen in de laatste paar minuten nog paar enorme kansen. Fischer speelde beroerd en Boilesen geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |