Boetius is ook een groter talent en de Schaak is de Schaak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bojan zou zelfs bij Feyenoord op de bank zitten.
Zou de Boer hem wissel durven te zetten? Dan kunnen ze toekomstige huurlingen wel vergeten denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius is ook een groter talent en de Schaak is de Schaak.
De vraag is wat je ervoor in de plek krijgt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou de Boer hem wissel durven te zetten? Dan kunnen ze toekomstige huurlingen wel vergeten denk ik.
En wie dan er in?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou de Boer hem wissel durven te zetten? Dan kunnen ze toekomstige huurlingen wel vergeten denk ik.
Er zijn er nog wel wat meer die eruit mogen bij Ajax.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, start met 10 man. Dat is beter dan met Bojan.
wiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel wat meer die eruit mogen bij Ajax.
Heb je een pre-order?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog maar 2.5 maand tot de PS4Al een tijd geleden dat ik een console heb aangezet
Ik wacht op GTA5, verder vind ik helemaal niks interessantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog maar 2.5 maand tot de PS4Al een tijd geleden dat ik een console heb aangezet
GTA 6quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wacht op GTA5, verder vind ik helemaal niks interessant
Nee. Ik weet ook niet of ik die ga halen. Ik moet nog uitzoeken hoeveel dat ding in Japan kost en of ik er dan hier ook mee kan spelen, bijvoorbeeld.quote:
GTA 5 alleen voor PS3 en Xbox 360 geloof ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik al dood als ik zo door ga
Gebruiken die gasten PAL of NTSC? 230 of 110?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook niet of ik die ga halen. Ik moet nog uitzoeken hoeveel dat ding in Japan kost en of ik er dan hier ook mee kan spelen, bijvoorbeeld.
Dan zul je wel langer moeten wachten op je PS4. Sony zal lang niet genoeg consoles hebben voor iedereen die er eentje wil. Groot tekort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook niet of ik die ga halen. Ik moet nog uitzoeken hoeveel dat ding in Japan kost en of ik er dan hier ook mee kan spelen, bijvoorbeeld.
Ja vertel mij wat, ik leef voor die shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GTA 5 alleen voor PS3 en Xbox 360 geloof ik.
Misschien dat ik er dan 1 in Japan ophaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zul je wel langer moeten wachten op je PS4. Sony zal lang niet genoeg consoles hebben voor iedereen die er eentje wil. Groot tekort.
De PS4 is regio vrij. Net zoals de Xbox One.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik leef voor die shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |