Eerst binnen kijken>reserveren>pinnen. Anders loop je rond met 400 euro in je portomonee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Er zit een rabobank tegenover die winkel in hoogezand? ff pinnen dan daar straks
Monopolygeld telt niet.quote:
Dopeur!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Naald in mn arm trouwens[ link | afbeelding ]
Succes zo, maar wel goed op inet checken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
als je alle medicijnen ziet die ik tot maandag moet nemen dan schrik je je dood dan kom ik nooit door de controlle heen.
[ link | afbeelding ]
Dit is dus tot en met maandag en er moest zelfs nog bijbesteld worden.
M'n vader is nu onderweg naar huis, dus het is zeker dat ik naar die winkel ga nu
Nou, ik zou om eerlijk te zijn geen set hoge wielen kopen als je niet precies weet wat je wilt. Kan je imo beter een set kopen die nu niet 40% korting heeft maar waar je wel van weet dat het precies is wat je wilt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jaa inderdaad, nog dingen waar ik op moet letten voor aanschaf van een set carbon wielen?
in ieder geval dus dat er een shimano 9 speed cassette op kan, maar hoe zit het met onderhoudsvrije naven of iets dergelijks?
Het probleem is inderdaad dat ik niet weet wat ze daar allemaal hebben, want ik ben er nog nooit geweest. Ik weet wel dat ik 50-60mm hoge velgen wil ongeveer. En als er niks moois bij hangt dan wordt het gewoon geen wielen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik zou om eerlijk te zijn geen set hoge wielen kopen als je niet precies weet wat je wilt. Kan je imo beter een set kopen die nu niet 40% korting heeft maar waar je wel van weet dat het precies is wat je wilt.
Dan moet je wel iemand binnen houden die het product vasthoudt. Winkel wordt letterlijk leeggeroofd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst binnen kijken>reserveren>pinnen. Anders loop je rond met 400 euro in je portomonee.
ja mn vader maar de thuiszorg is er nog nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand binnen houden die het product vasthoudt. Winkel wordt letterlijk leeggeroofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |