Eerst binnen kijken>reserveren>pinnen. Anders loop je rond met 400 euro in je portomonee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
Er zit een rabobank tegenover die winkel in hoogezand? ff pinnen dan daar straks
Monopolygeld telt niet.quote:
Dopeur!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Naald in mn arm trouwens[ link | afbeelding ]
Succes zo, maar wel goed op inet checken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
als je alle medicijnen ziet die ik tot maandag moet nemen dan schrik je je dood dan kom ik nooit door de controlle heen.
[ link | afbeelding ]
Dit is dus tot en met maandag en er moest zelfs nog bijbesteld worden.
M'n vader is nu onderweg naar huis, dus het is zeker dat ik naar die winkel ga nu
Nou, ik zou om eerlijk te zijn geen set hoge wielen kopen als je niet precies weet wat je wilt. Kan je imo beter een set kopen die nu niet 40% korting heeft maar waar je wel van weet dat het precies is wat je wilt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jaa inderdaad, nog dingen waar ik op moet letten voor aanschaf van een set carbon wielen?
in ieder geval dus dat er een shimano 9 speed cassette op kan, maar hoe zit het met onderhoudsvrije naven of iets dergelijks?
Het probleem is inderdaad dat ik niet weet wat ze daar allemaal hebben, want ik ben er nog nooit geweest. Ik weet wel dat ik 50-60mm hoge velgen wil ongeveer. En als er niks moois bij hangt dan wordt het gewoon geen wielen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik zou om eerlijk te zijn geen set hoge wielen kopen als je niet precies weet wat je wilt. Kan je imo beter een set kopen die nu niet 40% korting heeft maar waar je wel van weet dat het precies is wat je wilt.
Dan moet je wel iemand binnen houden die het product vasthoudt. Winkel wordt letterlijk leeggeroofd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst binnen kijken>reserveren>pinnen. Anders loop je rond met 400 euro in je portomonee.
ja mn vader maar de thuiszorg is er nog nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand binnen houden die het product vasthoudt. Winkel wordt letterlijk leeggeroofd.
Jezus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:51 schreef Yankee het volgende:
Inmiddels ben ik weer thuis van een weekje Mt Ventoux. Dit weekje is toch een beetje anders geëindigd dan de bedoeling was. Er ligt hier een mooi mapje waarop staat 'Examen Radiologie' en een dergelijk "examen" had ik niet op de planning staan.![]()
Gistermiddag stond ik op de Mt Ventoux en besloot ik af te dalen naar Malaucene. Tijdens deze afdaling is mijn achterband geëxplodeerd. Hierdoor werd mijn fiets onbestuurbaar en ik ben tegen de vangrail geknald. Vervolgens ben ik een aantal keren over de kop gevlogen om uiteindelijk op mijn rug te landen. Dit heeft als resultaat opgeleverd dat er barstjes zitten in mijn rugwervels en mijn onderrug zwaar gekneusd is. Daarnaast heb ik over de rest van mijn lichaam nog allerlei verwondingen.![]()
Wat betreft de fiets: Aan het frame en de groep nauwelijks optische schade, het achterwiel is volledig naar de kloten![]()
De komende tijd ben ik dus denk ik niet op de fiets te vinden
Laten we anders de TT naar Fok ziekenboeg veranderenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:51 schreef Yankee het volgende:
Inmiddels ben ik weer thuis van een weekje Mt Ventoux. Dit weekje is toch een beetje anders geëindigd dan de bedoeling was. Er ligt hier een mooi mapje waarop staat 'Examen Radiologie' en een dergelijk "examen" had ik niet op de planning staan.![]()
Gistermiddag stond ik op de Mt Ventoux en besloot ik af te dalen naar Malaucene. Tijdens deze afdaling is mijn achterband geëxplodeerd. Hierdoor werd mijn fiets onbestuurbaar en ik ben tegen de vangrail geknald. Vervolgens ben ik een aantal keren over de kop gevlogen om uiteindelijk op mijn rug te landen. Dit heeft als resultaat opgeleverd dat er barstjes zitten in mijn rugwervels en mijn onderrug zwaar gekneusd is. Daarnaast heb ik over de rest van mijn lichaam nog allerlei verwondingen.![]()
Wat betreft de fiets: Aan het frame en de groep nauwelijks optische schade, het achterwiel is volledig naar de kloten![]()
Tering. Als ik het zo hoor had het nog veel erger kunnen aflopen ofnie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:51 schreef Yankee het volgende:
Ik heb inderdaad nog best wel geluk gehad dat ik niet over die vangrail ben gevlogen. En ik ben gelukkig niet op mijn hoofd gevallen. Dit had inderdaad nog veel beroerder kunnen aflopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering. Als ik het zo hoor had het nog veel erger kunnen aflopen ofnie?
Ben je nog buiten bewustzijn geweest? Ik hoop in ieder geval dat je er weer helemaal opkomt.
En wat betreft je fiets, beter 1 stuk achterwiel dan je hele fiets aan gort.
Sow. Dat is klote man. Hoe explodeert je achtierband zomaar? Rem die tegen de band aanliep? Of te lang in de rem gezeten met opwarmend wiel tot gevolg? Of geen verklaring voor?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:51 schreef Yankee het volgende:
Wat heb je met je knie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef Loekoe het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst sinds twee jaar weer een stuk fietsen. Een knieblessure gooide roet in het eten van een hele periode 'vol-voor-het-fietsen-gaan'. Twee wijze jaren verder, met een opgeknapte fiets (onderhoud verleer je nooit!), ben ik verdomde benieuwd hoe het zal gaan.
Nog wel steeds last van mijn knie. Maar ik merk dat hij behoorlijk reageert op hardlopen. Fietsen is toch beter, en het is de vraag of het trainen van kniespieren nog wat gaat helpen. Best spannend!
Is vrij onduidelijk, maar eerste fysiotherapeut noemde het een 'ontspoorde knie'. Daarna nog enkele therapieën gevolgd, maar het helpt allemaal nauwelijks en het blijft allemaal heel mysterieus. Vreemde is dat ik het in beide knieën heb, in de rechter wat meer dan in de linker. Hele wisselvallige pijn, dat ook weer niet echt pijn is (geen auw-gevoel). Gewoon een soort van onbeschrijflijke irratie. Ben van plan om op korte termijn, omdat ik de laatste tijd weer behoorlijk intensief sport (en het idee heb dat ik minder last heb van mijn knie), nog eens een sportfysiotherapeut te bezoeken. Heb niet de illusie dat ik weer wedstrijden op niveau kan rijden, maar wil graag weer fietsen.quote:
Waar zit die pijn ongeveer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef Loekoe het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst sinds twee jaar weer een stuk fietsen. Een knieblessure gooide roet in het eten van een hele periode 'vol-voor-het-fietsen-gaan'. Twee wijze jaren verder, met een opgeknapte fiets (onderhoud verleer je nooit!), ben ik verdomde benieuwd hoe het zal gaan.
Nog wel steeds last van mijn knie. Maar ik merk dat hij behoorlijk reageert op hardlopen. Fietsen is toch beter, en het is de vraag of het trainen van kniespieren nog wat gaat helpen. Best spannend!
Ahja, goed idee. Zal binnenkort eens een foto'tje schieten.quote:
in welke omgeving fiets je ongeveer? En heb je toevallig ook strava?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Ahja, goed idee. Zal binnenkort eens een foto'tje schieten.
Vrij lastig aan te wijzen. Ik heb dus ook niet altijd, soms in de avond wat heftiger. Soms merk ik het een week niet. Het is dus geen steek ofzo. Je kan dus niet één plek aanwijzen, het is meer een irritatie waarvan ik dénk aan de onderkant van de knie (zit dus dieper).quote:
Hej fietsbabe....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga vanavond een rondje Lekdijk doen, mooi weer zin in!
In ieder geval minutieus controleren op schades. Bij twijfel links laten liggen. Mocht nu blijken dat de crash aan de kwaliteit van de wielen lag kun je het frame misschien verhalen op ffdw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef Yankee het volgende:
Bedankt jongens![]()
Wat zouden jullie trouwens doen met het frame als jullie een dergelijke valpartij zouden hebben gehad?
Omgeving Leiden-Haaglanden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
in welke omgeving fiets je ongeveer? En heb je toevallig ook strava?
Kleine beschadigingen op frame kunnen weinig kwaad. Het is al eerder gezegd maar ik wil het graag benadrukken; bij twijfel het frame vervangen. Er zijn gevallen bekend waarvan scheurtjes op het frame ineens kunnen scheuren (met lelijke valpartijen tot gevolg). Ik weet niet of je een goede band hebt met de fietsenboer bij je in de buurt, maar bij twijfel kan je er best nog even naar laten kijken. Kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef Yankee het volgende:
Bedankt jongens![]()
Mijn fiets / achterwiel schokten nogal tijdens de afdaling en dat lag volgens mij aan de velg. Rem heeft in ieder geval niet tegen de band gezeten. Dat heb ik vlak voordat het gebeurde namelijk nog gecontroleerd. Denk dat ik het wiel naar ffwd ga sturen samen met een brief met de vraag hoe dit heeft kunnen gebeuren met een wiel dat zij twee maanden geleden nog volledig hebben nagekeken.
Wat zouden jullie trouwens doen met het frame als jullie een dergelijke valpartij zouden hebben gehad?
laten onderzoeken denk ik, maar dat is afhankelijk van de ontstane schade en snelheid toen je viel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef Yankee het volgende:
Bedankt jongens![]()
Mijn fiets / achterwiel schokten nogal tijdens de afdaling en dat lag volgens mij aan de velg. Rem heeft in ieder geval niet tegen de band gezeten. Dat heb ik vlak voordat het gebeurde namelijk nog gecontroleerd. Denk dat ik het wiel naar ffwd ga sturen samen met een brief met de vraag hoe dit heeft kunnen gebeuren met een wiel dat zij twee maanden geleden nog volledig hebben nagekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |