Beetje uitbrakken op het werk tussen de bedrijvigheid door, maar natuurlijk vandaag 3 meetings en 2 projecten staanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Awh CeasedHpelijk voel je je snel wat fitter.
Moggguhhhhhh moeeee
Ik ben die gozer met een baard en een zwart overhemdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef bijdehand het volgende:
Beterschap Ceased! Hopelijk tot vanavond
Ik ben die jongen met het wolvenshirtje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben die gozer met een baard en een zwart overhemd
Ik herken jou en barrie sowieso, verder moet ik een dertiger met een babyface zoeken en een limburger zoekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben die gozer met een baard en een zwart overhemd
unix beheerder?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben die jongen met het wolvenshirtje.
Ik zal een t-shirt met zo een 30 bord dragen ipv mijn wolvenshirt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik herken jou en barrie sowieso, verder moet ik een dertiger met een babyface zoeken en een limburger zoekenWeet niet of shifto komt maar die herken ik ook zeker wel
Nee, autist.quote:
Ik heb die memo gemist geloof ik, want ik heb geen wolvenshirtquote:
Welke drakenshirt heb je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb die memo gemist geloof ik, want ik heb geen wolvenshirt
Die zijn tofquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb die memo gemist geloof ik, want ik heb geen wolvenshirt
Die. Is. Awesome.quote:
Heb nu een italiaans overhemd aan, is toch iets professionelerquote:
Pics, wat is er italiaans aan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb nu een italiaans overhemd aan, is toch iets professioneler
Dan neem ik een spiegeltje meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb mijn chick gevraagd een rokje aan te doen om aan te tonen dat ik de broek draag thuis.
pasvorm, kraag etc...quote:
Hm keertje proberen dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
pasvorm, kraag etc...
als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Mannen met lange, woeste harenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb iig kort haar. Ik laat het groeien als mijn chick haar haar af gaat knippen. Heeft er iig iemand nog lang haar in de relatie.
Mijn vriendin heeft lange, woeste haren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mannen met lange, woeste haren![]()
Als mijn vriendin haar haren eraf knipt is er alsnog niemand met kort haar in de relatie, want dan is er geen relatie meer
Bovenop of onderop?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft lange, woeste haren.![]()
Die lange, woeste haren, zitten die boven of onder?quote:
We hebben het over hoofdhaar hier... Of heb jij woeste lange haren op je ballen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die lange, woeste haren, zitten die boven of onder?
Ik had lang haar, maar dat is er al een tijdje af. Nu lekker 80s verantwoord met een zij-scheidingquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mannen met lange, woeste haren![]()
Als mijn vriendin haar haren eraf knipt is er alsnog niemand met kort haar in de relatie, want dan is er geen relatie meer
Nou ja, had gekund toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het over hoofdhaar hier... Of heb jij woeste lange haren op je ballen?
Geen 40's scheiding?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had lang haar, maar dat is er al een tijdje af. Nu lekker 80s verantwoord met een zij-scheiding
Mja had gekund jaquote:
Paar maanden terug werd me dat in de trein gezegd ja 'amerikaanse soldaten in de tweede wereldoorlog hadden hun haar ook zo'quote:
Vooral die laatste he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar maanden terug werd me dat in de trein gezegd ja 'amerikaanse soldaten in de tweede wereldoorlog hadden hun haar ook zo'
'uhuh'
'MAAR DE DUITSERS OOK!'
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar maanden terug werd me dat in de trein gezegd ja 'amerikaanse soldaten in de tweede wereldoorlog hadden hun haar ook zo'
'uhuh'
'MAAR DE DUITSERS OOK!'
Ja, had ook geen idee wat ik moest zeggen... ben maar gegaan voor het Amerikaans modelquote:
Verstandig anders zouden de hippies je nog verder demoniseren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, had ook geen idee wat ik moest zeggen... ben maar gegaan voor het Amerikaans model
Watjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat ik ff serieus een dutje vooraf ga doen
Had je niet iets anders?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
Ey vanavond is het bedenk ik me net. Ik weet niet hoelaat ik weer in DB zijn. Denk je dat jullie er om 22.00/23.00 nog zijn?
Dat doe je toch echt zelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben kapotelke dag voor 7u mn bed uit
Elke dag om 05:00 op hiero! En ik ben er straks hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben kapotelke dag voor 7u mn bed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |