SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ik dat daadwerkelijk ga doen dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe t dan nietHou jezelf in je waarde joh.
Ja kerel lul dan nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat daadwerkelijk ga doen dan.
Hell, facebook werkt hier niet eens.
Mja ik trol graag en sg had al gezegd neo niet op fb te hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja kerel lul dan nietIk denk jij zit nu super hunter modus fotos te zoeken van een meisje wat 10+ jaar jonger is dan je. Is gewoon bietje vreemd snapte.
Vooral omdat je lekkere chick hebt.
oke ik wil wel een nieuwequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
fotos kunnen gewoon netjes gevraagd worden hoor
Geen idee, ik ben sowieso geen Dries fan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:07 schreef Adrenalini het volgende:
Is Driesje trouwens al op de kermis geweest of komt hij nog?
Dries![]()
Kom hoi zeggen dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef muhahaha het volgende:
Ow even uit het raam kijken en lachen
haha dinsdag ben ik in de kroeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kom hoi zeggen dan.
Angsthaasje durf je toch niet
Ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha dinsdag ben ik in de kroeg.
hebben jullie meer dan 1 station dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:54 schreef -supergirl- het volgende:
@ CS den bosch
Trein die net voor je neus vertrektkan ik weer een half uur wachten
S-Hertogenbosch oost. Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hebben jullie meer dan 1 station dan?
Wrom niet?quote:
Weet niet. Volgens mij zijn jullie heel anders dan mijquote:
We maken hier iedereen belachelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet niet. Volgens mij zijn jullie heel anders dan mijom alles wat ik vertel maken jullie mij belachelijk
Dat ik graag naar de club ga, dat ik vegetariër ben, dat ik graag reggaeton luister...fuck dan maar op
Niet alles zo serieus nemen meiskequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Weet niet. Volgens mij zijn jullie heel anders dan mijom alles wat ik vertel maken jullie mij belachelijk
Dat ik graag naar de club ga, dat ik vegetariër ben, dat ik graag reggaeton luister...fuck dan maar op
Nee, dat is een serieus subforum toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen meiske
Ik werd hier net toch ook direct de deur gewezen?
Terwijl ome bijdehand in WGR toch niet zo'n groot smoel heeft
haha daarom zeg ik ook dat ze het niet zo serieus moet nemen. Mijn posts daar en in andere forums zijn best wel een groot verschilquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is een serieus subforum toch?Dit is gewoon lache
In WGR doe ik vaak wel m'n best
Ja bij mij dus ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
haha daarom zeg ik ook dat ze het niet zo serieus moet nemen. Mijn posts daar en in andere forums zijn best wel een groot verschil
Alsof ik serieus genomen word zodra ze m'n accent horenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent iig geen Limburger en dat telt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef -supergirl- het volgende:
Oke weet je wat. Misschien kom ik wel gewoon. Yolo
Ik moet jou nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent iig geen Limburger en dat telt.
Maar ook geen Brabander..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent iig geen Limburger en dat telt.
Nee maar we staan samen wel sterk.quote:
quote:
Zeker zoeen lambal uit noord Limburg. Dat is echt een triest deel van Limburg. Net zoals westelijk Brabantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar we staan samen wel sterk.
[..]Ik heb gister nog met een Limburger in de Terminus biertjes gedronken
West Brabant? Bedoel je Oost-Zeeland?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeker zoeen lambal uit noord Limburg. Dat is echt een triest deel van Limburg. Net zoals westelijk Brabant
We zijn te herkennen aan onze anti socialiteit, ferme zoldergeur en luidruchtig bier gebruik!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:43 schreef Adrenalini het volgende:
Ik kom ook regelmatig in Terminus, mocht ik ooit eens een groepje fokkers spotten kom ik gezellig een pilske mee vatten.
Lol, zorg dat je 1 kop kent en loop er op af: hall0n ik ben supermeisjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef -supergirl- het volgende:
even serieus. als ik dan kom. ik ga niet afstappen op een random groepje van ; hoi zijn jullie van fok?hoe regelen jullie dat?
nee durf ik niet.,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lol, zorg dat je 1 kop kent en loop er op af: hall0n ik ben supermeisje
Ja bdh en Neo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef -supergirl- het volgende:
wat is dat eigenlijk voor tent? komen daar een beetje leuke gasten van 20 tm 25?
Alleen.potten vallen niet op bdh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar wat nou als je op andere types valt.
Dan moet ik daar misschien nog achter komen. Dat ik een potje ben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen.potten vallen niet op bdh.
Nouuu roep.niet te hard... Bdh is kei leuk hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dan moet ik daar misschien nog achter komen. Dat ik een potje ben.
zou kunnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nouuu roep.niet te hard... Bdh is kei leuk hoor.
ik weet het ook nog niet. denk van wel YOLOquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik kom dinsdagik ga nu iig slapen, wie weet word ik morgen wakker en denk ik: I MUST GO THERE
Weltrusten allen
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef BlackLining het volgende:
Huh wut meet?![]()
Als ik niet hoef te werken ben ik er![]()
Overigens ben ik alsnog naar fucking Dries Roelvink geweest laatstIk dacht dat het al voorbij was, ga ik op dat terrasje zitten, en wie stond er drie minuten later naast mijn tafel te krijsen?
![]()
![]()
![]()
nou wie? WIE?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef BlackLining het volgende:
Huh wut meet?![]()
Overigens ben ik alsnog naar fucking Dries Roelvink geweest laatstIk dacht dat het al voorbij was, ga ik op dat terrasje zitten, en wie stond er drie minuten later naast mijn tafel te krijsen?
![]()
![]()
![]()
Hm ja samen met zn twee mini pietjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk Paul de Leeuw. Die kan behoorlijk krijsen.
Blijft een baas die Driesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef BlackLining het volgende:
Huh wut meet?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Viavia. En het is 'm echtquote:
Doe es posten dat nummerquote:
Ik dm het je vanavond als ik op m'n pc zit.quote:
hahahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik reed net langs terminus hihihihi
Jammer, dan ga je ons mislopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik was mis. Dacht dat de meet maandag was. Dinsdag heb ik waarschijnlijk wat anders afgesproken nu
Lulkoek, want er staat al dagen in de TT dat het dinsdag isquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
Ik was mis. Dacht dat de meet maandag was. Dinsdag heb ik waarschijnlijk wat anders afgesproken nu
Ja maar ik was mis yoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lulkoek, want er staat al dagen in de TT dat het dinsdag is
Je zegt dat andere maar af.
Ik was mis?quote:
Uh dat is normaal Nederlands hoor. Maar dat kennen jullie leipe brabos nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik was mis?
Klinkt als aap noot mies
Trolquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uh dat is normaal Nederlands hoor. Maar dat kennen jullie leipe brabos niet
Ik ben in één keer doorgereden en ben niet onder de 150 gekomen totaan de N65quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef muhahaha het volgende:
Shifto, barrie, handje en wij 2.
Ja man, wel enorme kramp in mijn handen.
2 stops gemaakt, 1 om afscheid van Vin te nemen en 1 om ff bij te komen.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Uh dat is normaal Nederlands hoor. Maar dat kennen jullie leipe brabos niet
Oja nek ook nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben in één keer doorgereden en ben niet onder de 150 gekomen totaan de N65Nog een dag last van mijn nek gehad. Iets te krap gepland allemaal.
En alsnog was ik te laatDus ik had net zo goed rustig aan kunnen doen. Maar ja.
Als je daar last van hebt, veel schouderspieren trainenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja nek ook nog.
Wel klote dat je het niet hebt gehaald man.
Ik sport elke donderdag ja en alles wordt meegenomen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt, veel schouderspieren trainenhelpt echt.
Over trainen gesproken, doe je nog steeds sporten op donderdag?Ik ben er nog stees niet aan toegekomen.
Ik heb vorige KLB meet dat wel lopen doen in cafe De Beurs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:13 schreef -supergirl- het volgende:
even serieus. als ik dan kom. ik ga niet afstappen op een random groepje van ; hoi zijn jullie van fok?hoe regelen jullie dat?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb vorige KLB meet dat wel lopen doen in cafe De Beurs.
Uiteindelijk na 7 keer drie groepen lopen vragen of ze fokkers waren maar weggegaan.
Helemaal lossoe in elke club/kroeg in Utrecht gaan met toffe gozers/girls, lijkt je niet leuk?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een KLB meet. Ik moet er niet aan denken
Was in een azijnfabriek zeker?
http://www.podiumazijnfabriek.nl/quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een KLB meet. Ik moet er niet aan denken
Was in een azijnfabriek zeker?
Als 'mannen' zichzelf gozer gaan noemen houdt het voor mij op jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Helemaal lossoe in elke club/kroeg in Utrecht gaan met toffe gozers/girls, lijkt je niet leuk?
Oh fuck zeg, bestaat dat ook nog?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:34 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
http://www.podiumazijnfabriek.nl/
Jazeker, zit achter de Sint Jan ergens. Een paar keer toevallig beland en toen was het altijd wel gezellig. Maar volgens mij is er niet heel vaak wat te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh fuck zeg, bestaat dat ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |