BF3 was enorm makkelijk te hacken en op mijn vaste servers worden per rondje wel een paar mensen gepakt op punkbuster issues zoals aimbots en wallhacks.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles valt te hacken dus ook bf4 zul je dat gewoon weer krijgen helaas.
Cheaten is voor noobs die niet kunnen spelen en de game voor de ander verpesten., je zal er helaas weinig aan kunnen doen dan alleen maar die mensen direct te bannen.
Ik denk dat de meeste cheaters ook echt jonkies zijn zonder enige vorm van empathie die dolblij zijn dat ze een keer "iedereen kunnen neerschieten". Het gaat hun niet om de uitdaging, het gaat hun om hun score.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat je eraan hebt behalve dat je zelf geen uitdaging meer hebt en het verziekt voor alle andere deelnemers in de server.
In het algemeen of?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarom snap ik de nadruk op ranking en unlocks niet zo...
Omdat sommige mensen daar ook plezier van beleven, of ze nou cheaten of nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarom snap ik de nadruk op ranking en unlocks niet zo...
In het algemeen. Een goed rondje draaien en goed zijn is IMO prettiger dan zo snel mogelijk een zo'n hoog mogelijke score proberen te halen.quote:
Ben ik met je eens. Ben zelf pas 2 maandjes bezig met BF3 en ik vind het leuk om zo af en toe eens te proberen bepaalde medailles, dog tags of achievements te halen. Toch irriteer ik me ook mateloos als ik bijvoorbeeld op de meeste lompe momenten wordt gerevived door een medic met puntenwaanzinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In het algemeen. Een goed rondje draaien en goed zijn is IMO prettiger dan zo snel mogelijk een zo'n hoog mogelijke score proberen te halen.
Reviven gebeurt soms gunstig, soms niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ben zelf pas 2 maandjes bezig met BF3 en ik vind het leuk om zo af en toe eens te proberen bepaalde medailles, dog tags of achievements te halen. Toch irriteer ik me ook mateloos als ik bijvoorbeeld op de meeste lompe momenten wordt gerevived door een medic met puntenwaanzin
Dat sowieso. Een goed rondje is lekkerrrr. Maar ik ben af en toe ook wel een achievement whore, hoor. Maar dan meer mijn persoonlijke stats. van de pakweg 2500 kills met de M98B was iets van 72% headshot. Net zolang doorgegaan tot dat 75% wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In het algemeen. Een goed rondje draaien en goed zijn is IMO prettiger dan zo snel mogelijk een zo'n hoog mogelijke score proberen te halen.
Maar niet met een 4x, right?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:14 schreef KoningStoma het volgende:
Longest Headshot 1,168.5 m
Gewoon op oman vanaf die boot naar dat gebouw. Daar zitten altijd zat snipers.
Ik heb al moeite op die afstand lui te zien met een ballistic.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar niet met een 4x, right?
Glare is your friend...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb al moeite op die afstand lui te zien met een ballistic.
V.
Ja, daweetikookwel, maar op de een of andere manier, zeker op Firestorm, zie ik glare op grote afstanden niet goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |