Win 8 is niet het probleem.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef Quotidien het volgende:
Battlefield 3 niet op een laptop icm Windows 8 spelen.
Intel Core i5quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb je een Nvidiakaart in je laptop zitten met Optimus?
Ik zou het spel ook op mijn laptop moeten kunnen draaien kwa kracht, maar mij ook niet gelukt.
Uh nee? Na 12 jaar niks gedaan te hebben met pc's ben ik nogal een n00b geworden. Heb iig de lataste drivers van Nvidia, de laatste Direct X.. dat was ooit voldoendequote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef Verbal het volgende:
Ik neem aan dat je de 3d settings hebt geregeld via het Nvidia-menu?
V.
Why not? Scherm is wat kleiner, oke, maar verder ondervind ik nergens last van. En ik pendel veel tussen Antwerpen en Roosendaal dus is het sowieso handig voor mequote:Op vrijdag 20 september 2013 08:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Gamen op laptops... Ik snap het niet.
Dan zou dat wellicht het probleem kunnen zijn. Als je rechtsklikt op je bureublad, krijg je diverse NVidia settings. Daar ergens kun je per programma (lees: game) instellen of dat programma de native graphics moet gebruiken, of de 3D settings van de NVIdia-kaart.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Uh nee? Na 12 jaar niks gedaan te hebben met pc's ben ik nogal een n00b geworden. Heb iig de lataste drivers van Nvidia, de laatste Direct X.. dat was ooit voldoende
Och, ik deed het ook, toen mijn laptop nog krachtiger was dan mijn desktop. Nu is dat weer ingehaald, en game ik op mijn desktop (een enkele minder veeleisende game daargelaten).quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Gamen op laptops... Ik snap het niet.
Thanks voor de info, ga ik straks thuis eens bekijken. Nu komt de n00b vraag: native of 3d?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan zou dat wellicht het probleem kunnen zijn. Als je rechtsklikt op je bureublad, krijg je diverse NVidia settings. Daar ergens kun je per programma (lees: game) instellen of dat programma de native graphics moet gebruiken, of de 3D settings van de NVIdia-kaart.
Tenminste, als je een Optimus-setup heb (wat redelijk gebruikelijk is voor een laptop met Nvidia voor zover ik weet).
V.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Verbal het volgende:
Oei, die is wel erg n00b... voor een 3D-heavy game als BF3, zou ik voor de 3D-optie kiezen
V.
Ja maar kom op, met een suppressor... dat is net als kegelen met een lobje... over een paar honderd meter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Svd is dan ook een vlotte killer tbh... Meer de smg's, de instant headshotters, de spinners (rondje draaien in nog geen halve seconde en je met eerste schot doden zonder headshot) en de mensen die nergens last van lijken te hebben bij surpression.
Haalt de lol er snel uit...
UMP45 heeft de hoogste damage per bullet dus das niet zo gek plus je vergeet de latency en hit detection failsysteem. Jij ziet dat hij 3x op je schiet en dood terwijl hij achter zijn computer gewoon 10x heeft geschoten tot je eindelijk dood ging.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Redelijk accuraat nog, zelfde als een m98 ondanks de ENORME bullet drop. Het valt gewoon te compenseren. Maar proppenschieter als de p90 of UMP45 worden regelmatig gespot als wapens waarbij je bij de eerste drie hits dood hebt terwijl je andersom in soortgelijke situaties een half magazijn leeg staat te bursten.
Leuk, maar op meer dan vijftig meter is dat echt geen wapen om iemand in volle gallop met 2 hits te stunnen en te doden, daar is ie niet accuraat genoeg voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Convict het volgende:
[..]
UMP45 heeft de hoogste damage per bullet dus das niet zo gek plus je vergeet de latency en hit detection failsysteem. Jij ziet dat hij 3x op je schiet en dood terwijl hij achter zijn computer gewoon 10x heeft geschoten tot je eindelijk dood ging.
Getekent, iemand die regelmatig voor cheater word uit gemaakt...
Cross fire? als er 3 plots tegelijk op jou schieten en iemand met een m911 schiet van 1 km je laatste 5% health eraf . lijkt het idd verdacht op een cheaterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar op meer dan vijftig meter is dat echt geen wapen om iemand in volle gallop met 2 hits te stunnen en te doden, daar is ie niet accuraat genoeg voor.
BF3 was enorm makkelijk te hacken en op mijn vaste servers worden per rondje wel een paar mensen gepakt op punkbuster issues zoals aimbots en wallhacks.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles valt te hacken dus ook bf4 zul je dat gewoon weer krijgen helaas.
Cheaten is voor noobs die niet kunnen spelen en de game voor de ander verpesten., je zal er helaas weinig aan kunnen doen dan alleen maar die mensen direct te bannen.
Ik denk dat de meeste cheaters ook echt jonkies zijn zonder enige vorm van empathie die dolblij zijn dat ze een keer "iedereen kunnen neerschieten". Het gaat hun niet om de uitdaging, het gaat hun om hun score.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat je eraan hebt behalve dat je zelf geen uitdaging meer hebt en het verziekt voor alle andere deelnemers in de server.
In het algemeen of?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarom snap ik de nadruk op ranking en unlocks niet zo...
Omdat sommige mensen daar ook plezier van beleven, of ze nou cheaten of nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Daarom snap ik de nadruk op ranking en unlocks niet zo...
In het algemeen. Een goed rondje draaien en goed zijn is IMO prettiger dan zo snel mogelijk een zo'n hoog mogelijke score proberen te halen.quote:
Ben ik met je eens. Ben zelf pas 2 maandjes bezig met BF3 en ik vind het leuk om zo af en toe eens te proberen bepaalde medailles, dog tags of achievements te halen. Toch irriteer ik me ook mateloos als ik bijvoorbeeld op de meeste lompe momenten wordt gerevived door een medic met puntenwaanzinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In het algemeen. Een goed rondje draaien en goed zijn is IMO prettiger dan zo snel mogelijk een zo'n hoog mogelijke score proberen te halen.
Reviven gebeurt soms gunstig, soms niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Ben zelf pas 2 maandjes bezig met BF3 en ik vind het leuk om zo af en toe eens te proberen bepaalde medailles, dog tags of achievements te halen. Toch irriteer ik me ook mateloos als ik bijvoorbeeld op de meeste lompe momenten wordt gerevived door een medic met puntenwaanzin
Dat sowieso. Een goed rondje is lekkerrrr. Maar ik ben af en toe ook wel een achievement whore, hoor. Maar dan meer mijn persoonlijke stats. van de pakweg 2500 kills met de M98B was iets van 72% headshot. Net zolang doorgegaan tot dat 75% wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In het algemeen. Een goed rondje draaien en goed zijn is IMO prettiger dan zo snel mogelijk een zo'n hoog mogelijke score proberen te halen.
Maar niet met een 4x, right?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:14 schreef KoningStoma het volgende:
Longest Headshot 1,168.5 m
Gewoon op oman vanaf die boot naar dat gebouw. Daar zitten altijd zat snipers.
Ik heb al moeite op die afstand lui te zien met een ballistic.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar niet met een 4x, right?
Glare is your friend...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb al moeite op die afstand lui te zien met een ballistic.
V.
Ja, daweetikookwel, maar op de een of andere manier, zeker op Firestorm, zie ik glare op grote afstanden niet goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |