Hebben we dan een date?quote:
ehm.. ga je serieus vragen wat dat uitmaakt? ik ben een vegetariėr.quote:
Ja maar wat maakt dat uit voor mij en shifto en de rest van vleesminnend nederland?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ehm.. ga je serieus vragen wat dat uitmaakt? ik ben een vegetariėr.
De vraag is: hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja hallo![]()
hoe oud ben je eigenlijk
eerst was het een meet en nu al een date, hmm?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi, dan is een date tenminste legaal
Altijd al een date geweest, lees maar even terugquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
eerst was het een meet en nu al een date, hmm?
jij bent degene die z'n vriendin meeneemtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef muhahaha het volgende:
Jullie gaan toch niet op de meet lopen kleffen he.
Wij gaan niet kleffenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij bent degene die z'n vriendin meeneemtmoet jij nodig zeggen!
Gewoon mensen die ik een keer eerder heb gesproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wie ga je dan zeggen dat wij zijn?
Die jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
http://www.hotel-terminus.nl/
dit het?
Check mijn fobo.quote:
hoe durf je een vegetariėr te huillachen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:51 schreef shifto het volgende:
Vegetarier
Reggeaton
Beter ben je fucking mega lekker en kan ik gewoon naar je kijken terwijl je onzin uitkraamt.
Trolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb er nou al 3 van jullie gezien en jullie zien er allemaal ouders uit dan je bent, of zie ik er gewoon jonger uit
picsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
ik heb er nou al 3 van jullie gezien en jullie zien er allemaal ouder uit dan je bent, of zie ik er gewoon jonger uit
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou maar raar uitzien.
Ik zie er helemaal niet oud uit.quote:
Omnomnomnomquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind jou maar raar uitzien.
quote:
Denken dat ik aan internet pics doe, ik sta in de fucking OP als enige met een bazen afroquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
stuur maar. jij was wel erg vol van jezelfdus nu ben ik benieuwd
wel. je was ergens begin 20 toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie er helemaal niet oud uit.
[..]
Omnomnomnom
Toen postte ik nog niet mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef shifto het volgende:
Denken dat ik aan internet pics doe, ik sta in de fucking OP als enige met een bazen afrobitch please.
Haha ja bijna.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wel. je was ergens begin 20 toch?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik aan internet pics doe, ik sta in de fucking OP als enige met een bazen afrobitch please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |