Wat is het standaard rijtje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:41 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Naast het standaard rijtje:
Onur Air
Sky Europe
en ik leef nog steeds
Voornamelijk binnen Europa dus veelal touroperator gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:51 schreef Bajskorv het volgende:
Ook een update van mijn kant. Niet heel veel nieuwe airlines afgelopen 2 jaar.
Aer Lingus
AirAsia
Air Canada
Air France
Air Tanzania
Alitalia
Austrian Airlines
BMI
British Airways
Canadian Airlines
Cathay Pacific
CityJet
Continental
Cyprus Airways
Delta
Dragon Air
Easyjet
Iberia
JAL
Kenya Airways
KLM
LOT
Lufthansa
LuxAir
Martinair
NorthWest
Norwegian
Olympic Air
Precision Air
Qatar Airways
Ryanair
Sabena
SAS
Singapore Airlines
Sri Lankan Airlines
Swiss
TAP
Thai Air
Thomas Cook Airlines
Transavia
Turkish Airlines
Vueling
VLM
Niks, daar is het een lijstjestopic voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef lighted het volgende:
Wat is het nut van lijstjes zonder betekenis spammen?
Dus, lijstjes zonder reden? Dan graag verplaatsen naar Onzinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Niks, daar is het een lijstjestopic voor.
Heel goed, leg het de moderator even uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef lighted het volgende:
[..]
Dus, lijstjes zonder reden? Dan graag verplaatsen naar Onzin
Als je je er erg aan stoort kan je ook dit topic niet openen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef lighted het volgende:
[..]
Dus, lijstjes zonder reden? Dan graag verplaatsen naar Onzin
Dat is inderdaad een prima oplossing. Maar volgens mij zijn jullie ervoor om een forum schoon te houden van Onzin? Dus doe je werk en luister naar mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Als je je er erg aan stoort kan je ook dit topic niet openen.
Daar is deze reeks voor TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #10quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef lighted het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prima oplossing. Maar volgens mij zijn jullie ervoor om een forum schoon te houden van Onzin? Dus doe je werk en luister naar mij.
Ik verwachtte ook een soort oordeel per airline, dan is het wel nuttig. Nu is het een verkapt "kijk-mij-een-wereldreiziger-zijn/-elke-vliegtuigmaatschappij-afgaan-voor-de-laagste-prijs-topic.
1 van de allerslechste ooit. Bijna Ryanair slecht.quote:Op maandag 2 september 2013 13:55 schreef Miss_paraplu het volgende:
En nog een of andere goedkope maatschappij die mij naar Barcelona bracht.. oh Iberia
Of nee sorry het was Ryan Air, ik zat even te kijken bij mijn tickets e.d. Maar ook slecht, maar ach je zit 2 uurtjes in het vliegtuig, dus dan boeit het mij echt niet hoor, daar betaal je ook voor toch?quote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef Individual het volgende:
[..]
1 van de allerslechste ooit. Bijna Ryanair slecht.
Nog slechter dan de grote Amerikaanse maatschappijen en daar moet je hard je best voor doen.
Had je ook allemaal van die 50+, niet Engels sprekende stewardessen waar de chagrijnigheid vanaf druipt?quote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef Individual het volgende:
[..]
1 van de allerslechste ooit. Bijna Ryanair slecht.
Nog slechter dan de grote Amerikaanse maatschappijen en daar moet je hard je best voor doen.
Geen idee. Ik vlieg er regelmatig mee omdat het de enige directe vlucht is naar een bepaalde bestemming en oke het is allemaal wel erg basic, maar je betaalt ook bijna niks dus wat verwacht je dan? Ik zie het als een snel middel om van A naar B te komen binnen Europa en verder niks.quote:Op maandag 2 september 2013 15:05 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Wat vindt iedereen eigenlijk zo slecht aan Ryanair? Je moet het gewoon zien als de bus pakken en dan is het toch meer dan ok?
Ik begrijp het ook niet. De vliegtuigen zijn nieuw en het is ook niet zo dat ze stuiterend landen. Het enige wat me is opgevallen is dat hun vluchten veelal een uur 'langer' duren zodat ze bij een uur vertraging nog op tijd aankomen, daarom dat ze zo vaak op tijd of zelfs te vroeg aankomen volgens mijquote:Op maandag 2 september 2013 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vlieg er regelmatig mee omdat het de enige directe vlucht is naar een bepaalde bestemming en oke het is allemaal wel erg basic, maar je betaalt ook bijna niks dus wat verwacht je dan? Ik zie het als een snel middel om van A naar B te komen binnen Europa en verder niks.
Zoals eerder gesteld, elke luchtvaartmaatschappij doet aan 'padding' van de daadwerkelijke vluchttijden, niet omdat ze zo graag de passagier willen oplichten, maar uit praktische overwegingen. De vlucht van Eindhoven naar Stansted doet er vanaf take off tot touch down ongeveer 32-35 minuten over, echter moet men ook rekening houden met het taxiën van en naar de gate, en die tijd moet je natuurlijk wel mee berekenen om vertrek en aankomsttijden te kunnen bepalen.quote:Op maandag 2 september 2013 15:18 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. De vliegtuigen zijn nieuw en het is ook niet zo dat ze stuiterend landen. Het enige wat me is opgevallen is dat hun vluchten veelal een uur 'langer' duren zodat ze bij een uur vertraging nog op tijd aankomen, daarom dat ze zo vaak op tijd of zelfs te vroeg aankomen volgens mij
Er zal wel wat voor te zeggen zijn en binnen een paar uur marge interesseert het me eigenlijk ook niks maar het is me opgevallen dat bij Ryanair het vliegtuig vaak een half uur tot drie kwartier later binnen komt waardoor je een uur later vertrekt volgens je ticket, maar dan vooralsnog wel op tijd aan komt. Vermits ze ook zo trots verkondigen hoe vaak ze op tijd aankomen(bij aankomst) is dat me bijgebleven. Bij andere airlines zijn de marges(de vertrek en aankomst tijden op je ticket) veel kleiner en komen veelal overeen met de daadwerkelijk 'inflight time'. Maar goed dat is allemaal buiten Europa of intercontinentaal. In de EU kun je ook sneller claimen geloof ik?quote:Op maandag 2 september 2013 19:14 schreef ozzietukker het volgende:
Een Ryanair heeft daar op secondaire vliegvelden ook mee te maken.
Dat is wel het laatste wat ik zal doen of ooit heb gedaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef Individual het volgende:
Lijstjestopics!![]()
Ik ben een wereldreiziger!![]()
Ik ga elke vliegtuigmaatschappij af voor de laagste prijs!
Sta je ook nog weleens op de grond?quote:Op dinsdag 19 april 2016 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
Als ik het lijstje toch heb... :p
Air Berlin 1x
Air Canada 6x
Aerlingus 2x
Austrian Airlines 9x
Adria 1x
Air Alaska 1x
Air Asia 1x
Air France 2x
Air Transat 2x
ANA 2x
Arkefly 1x