Thai Air(ways) is idd een hele fijne maatschappij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Thai Airways was met kop en schouders de beste waarmee ik gevlogen heb. Aeroflot is verassend tweede, ruime vliegtuigen, goed onderhouden, mooie ruime stoelen en Russische Vrouwen!![]()
Pas alleen op voor binnenlandse vluchten, daar worden nog wel oude Tupolevs, Antanovs en andere koude oorlog rammelbakken gebruikt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Thai Air(ways) is idd een hele fijne maatschappij.Goede service en comforabele vliegtuigen. Singapore Airlines schijnt ook erg fijn te zijn, dus die wil ik ook wel een keertje uitproberen.
En na deze "raving" review van Aeroflot, zet ik die ook "het lijstje".
Dat is ook meteen de reden waarom mijn lijstje redelijk lang is, ik heb de (redelijk rare) neiging elke keer een andere maatschappij te zoeken, zover dat mogelijk is.
Welcomequote:
Was dat niet die ene die in de zich in het WTC ramde?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef DJKoster het volgende:
1x met Transavia naar Turkije.
Eerste keer vliegen en het vluchtnummer was 815
volgens wikipedia...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pas alleen op voor binnenlandse vluchten, daar worden nog wel oude Tupolevs, Antanovs en andere koude oorlog rammelbakken gebruikt!
Neuh, deze: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Oceanic_Flight_815quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef Locusta het volgende:
[..]
Was dat niet die ene die in de zich in het WTC ramde?
Leuk uitstapje
Ja inderdaad, maar de Russen zeiden het zelf; Je kunt beter met de trein gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:39 schreef BadDay het volgende:
volgens wikipedia...
As of June 3, 2008, the average age of the Aeroflot fleet was 6.9 years
Vind ik redelijk meevallen eigenlijk.
Och, het kan niet erger zijn dan die aftandse gammelbak van Continental waar ik toen van Los Angeles terug naar huis mee vloog.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pas alleen op voor binnenlandse vluchten, daar worden nog wel oude Tupolevs, Antanovs en andere koude oorlog rammelbakken gebruikt!
Ik weet niet meer of dat het logo is, herinner mij alleen maar de kleurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |