Nee doelde vooral op bobbieyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben dan wel nieuw in deze reeksch maar volgens mij kent de meerderheid uit dit topic mij al wel wat langerOf bedoelde je mij ook?
ja kweet ook niet let niet op mij enzoquote:
Nee? Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja kweet ook niet let niet op mij enzo
heb je wel door hoe grappig jij bent als je stoned bent dan?
hoi ik ben hamerhaaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
Doen we tegenwoordig trouwens geen voorstelrondjes meer voor nieuwkomers of heb ik de 'voorstelling' (whehehe) gemist?
Hihiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaJe praat echt best wel vaak poep
Mja dat doe ik ook weetje
Ja daarom. Dacht al van ik kende jou uit uvt maar wist niet zeker meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee doelde vooral op bobbieyJij bent hier langer dan 2 dagen en ik ken je sowieso nog uit het UVT XTC topic enzo
Ik lig de hele tijd dubbel om die moederquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
hey hey
HEY! SHIN CHAN!
problemen maken daar houdt 'ie van!!!!![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef krullenbolletje het volgende:
godverdomme ik moet slapen stop met praten
Jou niet kennen is als een volwaardig mens zijn zonder de liefde van de Japanse tentakel verkrachtingsfilms te hebben gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou als je goed leest bedoel ik ook dat ik weet dat redelijk wat mensen mij kennen maar ik het wat arrogant vind om dan maar te denken dat iedereen mij meteen kent.
Hoi ik ben bobbiey, belg, 21 jaar jong, net terug van potje voetbal en na-activiteiten en werd gequote omdat ik het over hamburgers had.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
Doen we tegenwoordig trouwens geen voorstelrondjes meer voor nieuwkomers of heb ik de 'voorstelling' (whehehe) gemist?
quote:
Ja ik was van die verhalen over 'Pedro' (sinds het stonertopic heb ik hem Henk genoemd), omdat mijn ex de enige was waarmee ik XTC deed dus alleen over ervaringen met hem kon pratenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja daarom. Dacht al van ik kende jou uit uvt maar wist niet zeker meer.
Te herkenbaar. Dit doe ik ook wanneer ik onder invloed benquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
ken je dat moment dat je moet slapen maar je moet ook naar de wc en dan stel je naar de wc gaan uit omdat je lui bent en daardoor ga je ook niet slapen
#struggles
Ik vond het altijd zo konkolelijk getekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lig de hele tijd dubbel om die moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |