Nee doelde vooral op bobbieyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben dan wel nieuw in deze reeksch maar volgens mij kent de meerderheid uit dit topic mij al wel wat langerOf bedoelde je mij ook?
ja kweet ook niet let niet op mij enzoquote:
Nee? Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja kweet ook niet let niet op mij enzo
heb je wel door hoe grappig jij bent als je stoned bent dan?
hoi ik ben hamerhaaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
Doen we tegenwoordig trouwens geen voorstelrondjes meer voor nieuwkomers of heb ik de 'voorstelling' (whehehe) gemist?
Hihiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaJe praat echt best wel vaak poep
Mja dat doe ik ook weetje
Ja daarom. Dacht al van ik kende jou uit uvt maar wist niet zeker meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee doelde vooral op bobbieyJij bent hier langer dan 2 dagen en ik ken je sowieso nog uit het UVT XTC topic enzo
Ik lig de hele tijd dubbel om die moederquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
hey hey
HEY! SHIN CHAN!
problemen maken daar houdt 'ie van!!!!![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef krullenbolletje het volgende:
godverdomme ik moet slapen stop met praten
Jou niet kennen is als een volwaardig mens zijn zonder de liefde van de Japanse tentakel verkrachtingsfilms te hebben gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou als je goed leest bedoel ik ook dat ik weet dat redelijk wat mensen mij kennen maar ik het wat arrogant vind om dan maar te denken dat iedereen mij meteen kent.
Hoi ik ben bobbiey, belg, 21 jaar jong, net terug van potje voetbal en na-activiteiten en werd gequote omdat ik het over hamburgers had.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
Doen we tegenwoordig trouwens geen voorstelrondjes meer voor nieuwkomers of heb ik de 'voorstelling' (whehehe) gemist?
quote:
Ja ik was van die verhalen over 'Pedro' (sinds het stonertopic heb ik hem Henk genoemd), omdat mijn ex de enige was waarmee ik XTC deed dus alleen over ervaringen met hem kon pratenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja daarom. Dacht al van ik kende jou uit uvt maar wist niet zeker meer.
Te herkenbaar. Dit doe ik ook wanneer ik onder invloed benquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
ken je dat moment dat je moet slapen maar je moet ook naar de wc en dan stel je naar de wc gaan uit omdat je lui bent en daardoor ga je ook niet slapen
#struggles
Ik vond het altijd zo konkolelijk getekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lig de hele tijd dubbel om die moeder
soms zit ik zo een fucking uur naar de wc gaan uit te stellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Te herkenbaar. Dit doe ik ook wanneer ik onder invloed ben
ik mocht dat vroeger nooit kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo konkolelijk getekendIk ergerde me daar altijd dóóóód aan, dat het zo lelijk was
Dus toen keek ik het daarom nooit.
En toen kwam ik er achter dat het eigenlijk fucking baas wasDus toen keek ik het altijd
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
soms zit ik zo een fucking uur naar de wc gaan uit te stellen
heel herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:04 schreef krullenbolletje het volgende:
ken je dat moment dat je moet slapen maar je moet ook naar de wc en dan stel je naar de wc gaan uit omdat je lui bent en daardoor ga je ook niet slapen
#struggles
Ja het is wel ff wennen die lelijkheidquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo konkolelijk getekendIk ergerde me daar altijd dóóóód aan, dat het zo lelijk was
Dus toen keek ik het daarom nooit.
En toen kwam ik er achter dat het eigenlijk fucking baas wasDus toen keek ik het altijd
Ik mag je nu alquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:04 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Hoi ik ben bobbiey, belg, 21 jaar jong, net terug van potje voetbal en na-activiteiten en werd gequote omdat ik het over hamburgers had.
Ik werd gequote met hamburgers e
[..]nee?
Ik keek al South Park vanaf m'n 6e (toen het net op de NL tv kwam)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik mocht dat vroeger nooit kijken
Zo veel 'kinder'dingen kun je nog waarderen als je ouder bent, omdat er heel veel grappen in zitten die kinderen niet snappen, en daardoor wordt het ook een soort 'familiefilm' ofzo, ouders vinden het ook leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja het is wel ff wennen die lelijkheid. Maar nu vallen mij ook grappen en opmerkingen op waar ik toen overheen keek, of gewoon totaal niet snapte
Best wel een perverted serie
Erg mooie woordkeuze. Maar ben niet anders van een poëet zoals jij gewend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jou niet kennen is als een volwaardig mens zijn zonder de liefde van de Japanse tentakel verkrachtingsfilms te hebben gezien.
Je snapt het wel, je bent gewoon een toffe user. En tofheid gaat ver boven de trolls uit.
Als een penis zeg maar. Bij een mooie vrouw steigert je jongeheer als een wolkenkrabber in aanbouw in Azië, en bij een tandeloos kalf blijft hij lafjes verscholen in je buik.
herkenbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
Tot het moment dat je moet rennen omdat je anders een warme broek hebt
too latequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
heel herkenbaardaarom altijd eerst pissen voordat je lekker ligt
mijn broertje ging na het kijken van shin shan zijn billen laten zien aan random mensen op straatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik keek al South Park vanaf m'n 6e (toen het net op de NL tv kwam)Zapte altijd snel weg als m'n ouders langs liepen want die werden dan boos dat ik 't keek
South Park messed me up
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
Even verder White Collar kijken.
Bazenserie en ik ben zo stoned als een prei
Kinderen die geen Shin Chan kijken doen dat ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
herkenbaar
[..]
too late
[..]
mijn broertje ging na het kijken van shin shan zijn billen laten zien aan random mensen op straat
Mja verder slaat die moeder shin chan ook elke afleveringquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kinderen die geen Shin Chan kijken doen dat ook
Hey, jij bent een naamgenoot van mij. Ik heet Bobbyquote:
Hey ik moet je even vertellen dat je hier op een Nederlands forum zit en Belgen vaak het idee hebben dat wij Nederlanders heel veel moppen over Belgen hebben waarin zij dan domme dingen doen of zeggen. Dat is niet waar! Er zijn maar 2 moppen over Belgen in Nederland bekend....quote:belg, 21 jaar jong, net terug van potje voetbal en na-activiteiten en werd gequote omdat ik het over hamburgers had.
Ik werd gequote met hamburgers e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okkernotenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja verder slaat die moeder shin chan ook elke aflevering
Ik heb een of andere mix waar je dit hoort samen met wat dikke beats. Tekno, tribecore, hardtek, frenchcore iets in die richting iig. Klinkt echt fucking vet danquote:
Nee..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb een of andere mix waar je dit hoort samen met wat dikke beats. Tekno, tribecore, hardtek, frenchcore iets in die richting iig. Klinkt echt fucking vet danKan mij alleen niet herinneren welke set dat dat was
Ik heb ergens nog een videoband met 100x shin chan liggenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hey, jij bent een naamgenoot van mij. Ik heet Bobby
[..]
Hey ik moet je even vertellen dat je hier op een Nederlands forum zit en Belgen vaak het idee hebben dat wij Nederlanders heel veel moppen over Belgen hebben waarin zij dan domme dingen doen of zeggen. Dat is niet waar! Er zijn maar 2 moppen over Belgen in Nederland bekend....Ik snap er niets van.. Ofwel bevestig ik hier het Belgencliche ofwel is je tekst te wazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |