quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Serieus dude. Ik heb haar ooit eens gemeet.
Krul en ik gingen samen meeten. We zouden bij haar in het dorp afspreken.
Ik sta keurig op tijd te wachten, kwam ze serieus op een paard aan zetten. Ik kan helemaal niet paard rijden
Best grappig, daarna hebben we nog een paar andere dates gehad.
Top meisje zeker weten
Vraag het Krul, true story broquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik geloof dat dat niet zo ging Mono
Hoezo?quote:
Er zijn ineens zoveel dat ik 't ook gemist hebquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
Doen we tegenwoordig trouwens geen voorstelrondjes meer voor nieuwkomers of heb ik de 'voorstelling' (whehehe) gemist?
Maar op zo een kippetje kan je toch niet paardrijden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sta keurig op tijd te wachten, kwam ze serieus op een paard aan zetten. Ik kan helemaal niet paard rijden
Top meisje zeker weten
die hebben wij ookquote:
jijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
JIJ ZIT TOCH NIET TE HATEN OP MIJ HE?!?!?!!?!![]()
GODVERDOMME DAT ZOU JE NOOIT AAN IEMAND VERTELLEN WAS DEZEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top meisje zeker weten
Ik ben dan wel nieuw in deze reeksch maar volgens mij kent de meerderheid uit dit topic mij al wel wat langerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Moira. het volgende:
Doen we tegenwoordig trouwens geen voorstelrondjes meer voor nieuwkomers of heb ik de 'voorstelling' (whehehe) gemist?
Schat hoezo zou je géén autist zijn met dit soort reacties en trekjes en allesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo?Ik heb alleen de paarse. Ik wil er sowieso 4 (liefst niet de zwarte haha)
Denken dat jij een aankondiging nodig hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben dan wel nieuw in deze reeksch maar volgens mij kent de meerderheid uit dit topic mij al wel wat langerOf bedoelde je mij ook?
Lol, en dat nog wel terwijl we centraal staan dus helemaal onderaan de open topic lijstquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn ineens zoveel dat ik 't ook gemist heb
Heb je die tetten gezien?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:57 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Maar op zo een kippetje kan je toch niet paardrijden?
Ik ken je niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben dan wel nieuw in deze reeksch maar volgens mij kent de meerderheid uit dit topic mij al wel wat langerOf bedoelde je mij ook?
Ware zusterliefde dit isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die hebben wij ook
[..]
jij
Hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schat hoezo zou je géén autist zijn met dit soort reacties en trekjes en alles
Waarom wil je er sowieso 4Wat heb je aan zo'n glas
Even goed als een gewoon glas
Je wil ze 'voor de heb', dus je hebt er geen kut aan, maar toch wil je ze hebben, en dan ook nog eens niet de zwarte.
Een autist met OCD![]()
HIHAHO IEDEREEN WEET DAT DIT EEN LEUGEN IS WANT ZE WETEN ALLEMAAL DAT IK JE ONTMAAGD HEB HIHAHOquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nummers noemen in een openbaar topic
Ja dat moet ik toegeven, ik ben waus als de chille motherfuckerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt fucking stoned en zit aan mijn 7e halve liter
Goede avond is het
Nou als je goed leest bedoel ik ook dat ik weet dat redelijk wat mensen mij kennen maar ik het wat arrogant vind om dan maar te denken dat iedereen mij meteen kent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat jij een aankondiging nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |