Toch nog iemand scherp deze ochtend.quote:
die ene jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoja die ene had ik gequote omdat ik met mijn stonede bek om zijn post moest lachen. Was ook wel waarheid.
Och och is het weer niet goed genoeg?quote:
Kijk Vas, zo kan het ook.quote:
whehe,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk Vas, zo kan het ook.![]()
SEX / Zijn weinig vagina's mooi of heb ik gewoon mazzel met mijn vriendin?
quote:maar zou er nu geen poster van zo een natte grot willen eigenlijk.
Hou die lekker bij je, ik droog echt spontaan op van siliconen, srsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Fucking Belg met z'n fucking slecht geformuleerde zin, na 3x lezen snap ik hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk Vas, zo kan het ook.![]()
SEX / Zijn weinig vagina's mooi of heb ik gewoon mazzel met mijn vriendin?
moar. en mag wel wat mooier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Hier nog 2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Het ging om de surinaamse woordgrap, had gewoon het eerste de beste resultaat van "titties" via images.google.nl genomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou die lekker bij je, ik droog echt spontaan op van siliconen, srs.
Welke Surinaamse woordgrap?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het ging om de surinaamse woordgrap, had gewoon het eerste de beste resultaat van "titties" via images.google.nl genomen.
wel een beetje je best blijven doen he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het ging om de surinaamse woordgrap, had gewoon het eerste de beste resultaat van "titties" via images.google.nl genomen.
quote:
Waar strijden we eigenlijk om?quote:
Meer goede tettenplaatjes denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Waar strijden we eigenlijk om?
Wel al 2 achterban krijgers.![]()
Nee ik vond gewoon die bobby's leuker dan bobby's bobby's snapje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer goede tettenplaatjes denk ik.Daar vecht ik voor.
EN goede tettenplaatjes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vond gewoon die bobby's leuker dan bobby's bobby's snapje.
Bobby's betekent tieten in het surinaams. Bobby is dus tiet. En jij zei we hebben nu 2 Bobby's hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke Surinaamse woordgrap?Ik snap er geen kont meer van.
Je hey, zo had ik gisteren ook wel de eerste beste verlepte bek van Ellen Hoog kunnen posten. Ik heb ook mijn best gedaan er 1 van haar kont te zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat een lelijke tetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Teambaas #teamBaasquote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bobby's betekent tieten in het surinaams. Bobby is dus tiet. En jij zei we hebben nu 2 Bobby's hier.
#teamMurquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer goede tettenplaatjes denk ik.Daar vecht ik voor.
Moggeh.quote:
Ik ben al vanaf woensdagochtend wakker. Ik mag het veroorloven om mijn grap niet op een voldoende wijze visueel bij te staan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hey, zo had ik gisteren ook wel de eerste beste verlepte bek van Ellen Hoog kunnen posten. Ik heb ook mijn best gedaan er 1 van haar kont te zoeken.
Tetten zijn een belangrijke zaak. Die dienen serieus genomen te worden. (hihi) Denk daar niet te licht over.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf woensdagochtend wakker. Ik mag het veroorloven om mijn grap niet op een voldoende wijze visueel bij te staan.
Daarom ook voor de zware tieten gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tetten zijn een belangrijke zaak. Denk daar niet te licht over.
Maar dan kan je niet motorboatenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik houd echt van de fijnere tietjes
Als je zulke tetten kijkt dan kan ik goed begrijpen dat je geen oog meer dicht doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf woensdagochtend wakker. Ik mag het veroorloven om mijn grap niet op een voldoende wijze visueel bij te staan.
Goed punt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet motorboaten
pics ter ondersteuning?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:18 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik houd echt van de fijnere tietjes
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics ter ondersteuning?
Ik vind dit een heel matig topic ondertussen. Veel verhalen, nergens beeldmateriaal.
wat is de beredenering hier achter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Meiden met kleinere tieten genieten er volgens mij ook veel meer van als je d'r een beetje mee speelt.
Had liever twee hete vrouwen gezien die elkaar motorboattequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft toch niet z'n moeder te zijnM'n nichtje greep ook weleens mijn tiet toen ze baby was
.
Ik snap het wel, anders heb je het gevoel dat het de man alleen om je tieten te doen isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is de beredenering hier achter?
Moet er een beredenering achter zitten? Ik heb dat idee gewoon. Misschien omdat ze minder gewend zijn dat lui aan d'r bij d'r boezem pakken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is de beredenering hier achter?
Ik had een keer een chickie in bed met praktisch geen tiet. Die was echt heel blij dat ik haar shirtje uit deed. Ze had nog nooit eerder een jongen geneukt die dat deedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Meiden met kleinere tieten genieten er volgens mij ook veel meer van als je d'r een beetje mee speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |