Toch nog iemand scherp deze ochtend.quote:
die ene jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoja die ene had ik gequote omdat ik met mijn stonede bek om zijn post moest lachen. Was ook wel waarheid.
Och och is het weer niet goed genoeg?quote:
Kijk Vas, zo kan het ook.quote:
whehe,quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk Vas, zo kan het ook.![]()
SEX / Zijn weinig vagina's mooi of heb ik gewoon mazzel met mijn vriendin?
quote:maar zou er nu geen poster van zo een natte grot willen eigenlijk.
Hou die lekker bij je, ik droog echt spontaan op van siliconen, srsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Fucking Belg met z'n fucking slecht geformuleerde zin, na 3x lezen snap ik hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk Vas, zo kan het ook.![]()
SEX / Zijn weinig vagina's mooi of heb ik gewoon mazzel met mijn vriendin?
moar. en mag wel wat mooier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Hier nog 2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
Het ging om de surinaamse woordgrap, had gewoon het eerste de beste resultaat van "titties" via images.google.nl genomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou die lekker bij je, ik droog echt spontaan op van siliconen, srs.
Welke Surinaamse woordgrap?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het ging om de surinaamse woordgrap, had gewoon het eerste de beste resultaat van "titties" via images.google.nl genomen.
wel een beetje je best blijven doen he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Het ging om de surinaamse woordgrap, had gewoon het eerste de beste resultaat van "titties" via images.google.nl genomen.
quote:
Waar strijden we eigenlijk om?quote:
Meer goede tettenplaatjes denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Waar strijden we eigenlijk om?
Wel al 2 achterban krijgers.![]()
Nee ik vond gewoon die bobby's leuker dan bobby's bobby's snapje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer goede tettenplaatjes denk ik.Daar vecht ik voor.
EN goede tettenplaatjes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik vond gewoon die bobby's leuker dan bobby's bobby's snapje.
Bobby's betekent tieten in het surinaams. Bobby is dus tiet. En jij zei we hebben nu 2 Bobby's hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke Surinaamse woordgrap?Ik snap er geen kont meer van.
Je hey, zo had ik gisteren ook wel de eerste beste verlepte bek van Ellen Hoog kunnen posten. Ik heb ook mijn best gedaan er 1 van haar kont te zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat een lelijke tetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier 2 Bobby's voor je.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |