quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:21 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.. Ofwel bevestig ik hier het Belgencliche ofwel is je tekst te wazigHeb je wel op de spoiler geklikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem aan van wel als je zelf een spoiler gebruikt... Maar ja. Alle "moppen" op 2 na, die dus belgen figureren die domme dingen uitkramen of uithalen zijn dus echt gebeurd in plaats van een mop.
Snap je hem nu?![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb je wel op de spoiler geklikt?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga badtrip nadoen en een camfoto maken met joint
OOOOOOHquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb je wel op de spoiler geklikt?Neem aan van wel als je zelf een spoiler gebruikt... Maar ja. Alle "moppen" op 2 na, die dus belgen figureren die domme dingen uitkramen of uithalen zijn dus echt gebeurd in plaats van een mop.
Snap je hem nu?
Slaap lekkahquote:
Leuke fotoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Incl. afgebladderde nagellak
Yquote:
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Voor 't eerst een beetje vroeg wakkerLekkere koffie en FOK!
.
Oplosbocht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met jou erbij 3
[..]ook een bakkie bocht ?
Bah. Liever filterbocht.quote:
oh, ik ben altijd te lui om terug te lezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ene Bobbiey en badtripbob ofzoVannacht.
Ik ook maar staat nog op de vorige pagina bij die foto van Amaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh, ik ben altijd te lui om terug te lezen.
Ik ook.quote:
ah, ik zie het.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook maar staat nog op de vorige pagina bij die foto van Ama.
Ik ook, maar het is nog altijd beter dan de automaatbocht.quote:
Ik ook.quote:
Hoja die ene had ik gequote omdat ik met mijn stonede bek om zijn post moest lachen. Was ook wel waarheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ene Bobbiey en badtripbob ofzoVannacht.
Liever seaco dan die alfredo koffie oid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Seaco bocht hier.
Versgemalen. Toch niet super.
haha dat sowieso.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever seaco dan die alfredo koffie oid.
Die ze in duitsland bij elk tankstation hebben.
Verkeerde koffie hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:51 schreef Murdera het volgende:
Seaco bocht hier.
Versgemalen. Toch niet super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |