Ik heb vorige week een groot deel van de Saarbahn gedaan, vanaf Centraal station tot aan Sarreguemines. Was best tof hoor, gave treintjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
SaarLorLux ja, dat staat ook nogeens op het programma
Welk traject is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een groot deel van de Saarbahn gedaan, vanaf Centraal station tot aan Sarreguemines. Was best tof hoor, gave treintjes
Hoe bedoel je? Als ik het goed heb is het geheractiveerd spoor aan een tramlijn geknoopt..quote:
Ja, dat is goed te zien en te merken ja dat het gebied daar een paar keer van eigenaar veranderd is...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
OH ja duits gebied dat door de franse agressor is ingelijfd.
Niet alleen daar hoor. In de DDR zie je ook heel veel plaatsnamen eindigen op -ow of -itzquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat is goed te zien en te merken ja dat het gebied daar een paar keer van eigenaar veranderd is...
Heb jij een rechtstreeks linkje naar de prijzenpagina die je nu voor je hebt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:32 schreef greavy het volgende:
Maar Darkwing. Van Moescron naar Calais (via Lille dus), wat voor ticket kan je daar beste voor hebben (retour)? Denk aan 't loket in Antwerpen een ticket Moescron - Lille te kopen (retour ¤11,80?).
Op Voyages-SNCF.com zie ik allemaal verschillende tarieven voorbij komen voor Lille - Calais op die TER-verbinding
Hmm, dat werkt niet ( Uw sessie is verlopen (10 minuten van inactiviteit). Herstart alstublieft uw zoekopdracht.)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:34 schreef greavy het volgende:
http://nl.voyages-sncf.com/nl/treinticket/resultaat?hid=P6I ?
Lille Europe -> Calais Fréthun, retourquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hmm, dat werkt niet ( Uw sessie is verlopen (10 minuten van inactiviteit). Herstart alstublieft uw zoekopdracht.)
Naar wel station in Calais? Ville? Op welke datum zit je?
Edit: O morgen moment, ik kijk ff met je mee
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Lille Europe -> Calais Fréthun, retour
Morgen
12-25 jaar
Gepland had ik: 12:54 uit Lille -> Calais en 16:32 Calais -> Lille.
Krijg diverse tarieven: DECOUVERTE 12-25 en TARIF NORMAL
Maar zelfs die TARIF NORMAL verschilt wel erg
Leuk weetje: Als je een ticket van naar Lille Europe/Flandres hebt mag je gratis met de VAL metro tussen die stationsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef greavy het volgende:
Volgens Voyages-SNCF heb ik nog recht op het "DECOUVERTE 12-25"-tarief. Weet niet of dat uitmaakt. Maar ik was sowieso wel van plan om langs een loket / automaat te gaan in Lille (heb een overgang van 64 minuten van Flandres naar Europe).
De Gele automaten moet je dan ook niet gebruiken, je moet de blauwe hebben...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef greavy het volgende:
Ok. En dat is simpel uit een automaat te halen? Heb één keer in Lille Flandres voor zo'n automaat gestaan en kon toen niet echt wijs worden om een ticket zonder treinbinding te kopen
Maar dat kan ook aan mijn "prachtige" Frans liggen ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |