Uiteraard.. this beat is technotronic!quote:
Amai, wist niet dat die uit België kwamen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:22 schreef slaveloos het volgende:
Pump up the jam was een grote hit van welke belgische groep?
Yes pak een puntje. Ik ga pitten welterustenquote:
Daar kwam het wel op neer ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:14 schreef Mark het volgende:
Volgens mij wou ze weten of hij rijk was
Welk type onderwijsvernieuwing gaat het hier over?quote:De kern van hetwordt meestal samengevat in de uitspraak: "Help mij het zelf te doen". Uitgangspunt is dat een kind een natuurlijke, noodzakelijke drang tot zelfontplooiing heeft. Opvoeding en onderwijs moeten onderkennen wat de behoeften van een kind op een gegeven moment zijn en daarop inspelen door de juiste omgeving en materialen te bieden.
quote:
Nee, het is een van de vier traditionele onderwijsvernieuwingsstromen naast het Jenaplan, het Daltononderwijs en de Freinetscholen.quote:
Wees gegroet, Maria (Montessori).quote:
Nerdstuff.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:50 schreef Mark het volgende:
Wat is dit?
Het Empire is onderverdeeld in Realms, Dominions, Provinces en Dens
Empire : Grand Wizard of the Empire, bijgestaan door tien Genii.
Realm : Grand Dragon of the Realm, bijgestaan door acht Hydra's.
Dominion : Grand Titan of the Dominion, bijgestaan door zes Furies.
Province : Grand Giant of the Province, bijgestaan door vier Goblins.
Den : Grand Cyclops of the Den, bijgestaan door twee Night Hawks.
2xquote:
Eentje maar, die nu overigens National Director heetquote:
Ik snap het wel, bij die rare verkleedpartijen horen ook rare benamingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Eentje maar, die nu overigens National Director heetEn het vriendinnetje van The Ramones
Stand # 2956
1 Nielsch
2 lubje25
2 slaveloos
1 Quyxz_
1 nightcowboy
2 Mark
1 belsen
Django Unchained gezien met de kappen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, bij die rare verkleedpartijen horen ook rare benamingen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Django Unchained gezien met de kappen?
Ik wilde niet teveel zeggen mocht je hem nog niet gezien hebben, hilarisch iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]legendarisch
![]()
I can't see fucking shit
Wat een baasquote:
Die hele filmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik wilde niet teveel zeggen mocht je hem nog niet gezien hebben, hilarisch idd
Oh is dat zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:27 schreef Mark het volgende:
Overigens ben jij ook al de 1000 punten-grens gepasseerd![]()
Welke landen staan er in de damesfinale van de EK hockey?
Over die rol heb ik pas nog een vraag gesteldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:28 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die hele filmOp de rol van de regisseur na, die had te veel tekst dit keer
Stand # 2956quote:
Met een beetje doorwerken kan het nog wel voor topic 3000quote:
als ik doorwerk ben ik juist niet op de AKQquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:31 schreef Mark het volgende:
[..]
Met een beetje doorwerken kan het nog wel voor topic 3000
Deel 2750 tot nuquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:33 schreef nightcowboy het volgende:
Gaat dit over het totaal aantal punten behaald in alle delen bij elkaar?
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:00 schreef Mark het volgende:
Zoals gezegd: aan deze officieuze stand kunnen geen rechten ontleend worden....
Dit zijn de 100+ spelers tot en met topic 2940:
[ afbeelding ]
pff, heb jaren op voetbal gezeten en volg het nog steeds. Maar geen enkel ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:41 schreef nightcowboy het volgende:
De afstand van de doellijn tot de penaltystip is ongeveer elf meter. Maar wat is op twee decimalen afgerond de precies afstand?
10.96 meter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:47 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee, het zit dicht tegen elf meter aan maar je zit aan de goede kant.
quote:
Stand # 2956quote:
Wat isquote:(schijnreden, denkfout, sofisme) is een reden of redenering die niet klopt, maar wel aannemelijk lijkt.
Yepquote:
Geen idee gelukkigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:03 schreef nightcowboy het volgende:
In de categorie bizar: met wie gaat een Belgische vrouw op 21 september trouwen?
Ja.quote:
Stand # 2956quote:
hm ja. maar k dacht jullie missen me vast.quote:
ja zoiets. maar dan niet helemaal. oost en west is fout.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:41 schreef lubje25 het volgende:
Schouwe Duiveland
Oost Beveland
West Beveland
zoiets?
Moet dat noord/zuid zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:44 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
ja zoiets. maar dan niet helemaal. oost en west is fout.
yep, n/z.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Moet dat noord/zuid zijn?Moest al diep graven om hier mee te komen
Ik ben niet best in topografie
Oh dat zou kunnen, maar het is echt een naam voor iets wat we tegenwoordig heel normaal vindenquote:
Nee. Het was de introductie van een nieuw winkelsoort.quote:
quote:
Yep, die houd ik zelf altijd aan, het is 1224. Dacht dat je met je eerste antwoord er 44 naast zat, maar dat was 144quote:
Wat isquote:Deof
- de laatste naam is bedacht door de bij leven aan de Universiteit van Chicago verbonden archeoloog James Henry Breasted - is een gebied in het Midden-Oosten, gelegen tussen de Eufraat en de Tigris in, dat (delen van) het huidige Israël, Palestina, Jordanië, Libanon, Syrië, Irak, Iran en Turkije omvat. De term wordt meestal gebruikt om het archeologische gebied aan te geven waar zeer vroeg landbouw is ontstaan. Dit en de verspreiding van de landbouw staat bekend als de Neolithische revolutie. De Neolithische revolutie houdt in dat jagers en verzamelaars overgingen op landbouw en veeteelt. Onder andere Syrië en Mesopotamië behoren tot de
.
Ook dan bleef je binnen de foutmarge van 40 kmquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:08 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
343 m/s volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Geluidssnelheid
Okido.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook dan bleef je binnen de foutmarge van 40 kmEn daar rekenen ze met 20 graden Celsius, bij mijn voorbeeld met 15
Stand AKQ # 2956:quote:
quote:
Iig niet Koos Alberts.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat loopt van de Dardanellen, de Zee van Marmara, de Bosporus, de Zwarte Zee, het Kaukasusgebergte, de Kaspische Zee, de Oeralrivier, en het Oeralgebergte naar Nova Zembla?
Montreol Canadians en Boston Bruins ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:34 schreef Clesar03 het volgende:
Welke twee NHL-teams hebben sinds 2001 twee keer de Stanley Cup gewonnen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan niet eens één team uit de NHL noemen..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef Mark het volgende:
Gokken: Pittsburgh Penguins en Edmonton Oilers
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Montreol Canadians en Boston Bruins ?
Foutjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:40 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
[..]
De laatste keren dat deze teams wonnen was voor het ene team in 2013 en voor het andere team in 2008
Yep. Of Moammar/Muammar, maar volgens mij was Muhammar ook gebruikelijk.quote:
Als je zijn achternaam op zoveel manieren mag spellen mag dat vast ook met zijn voornaamquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Yep. Of Moammar/Muammar, maar volgens mij was Muhammar ook gebruikelijk.
Stand AKQ # 2956:
1 Nielsch
6 lubje25
3 slaveloos
1 Quyxz_
6 nightcowboy
5 Mark
1 belsen
2 plagvreugd
1 Etcetera
1 PhysicsRules
1 Clesar03
Yep pak een puntje tomquote:
quote:
oplopendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:41 schreef bierjoost het volgende:
Noem oplopend 10 films met corresponderend cijfer in de titel (sequels etc tellen niet).
Ja, kutvraag nu ik hem teruglees. Maar ik bedoel dus dat de cijfers 1 t/m 10 in de titels moet voorkomen.quote:
Stand AKQ # 2956:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef Mark het volgende:
One flew over the cuckoos nest
LOTR: The two Towers
Three Amigo's
Four Brothers
Five easy pieces
The sixth sense
Se7en
Eight legged freaks
The whole nine yards
Ten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die bedoel ikquote:
Jep. De grootste is uiteraard Scheveningen.quote:
ICXS ?quote:
Stand AKQ # 2956:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Kunt u ons de weg naar Hamelen vertellen meneer?
Mag ik er twee van maken Tong?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stand AKQ # 2956:
1 Nielsch
6 lubje25
4 slaveloos
2 Quyxz_
7 nightcowboy
8 Mark
1 belsen
3 plagvreugd
1 Etcetera
2 PhysicsRules
1 Clesar03
1 tomtomaat
1 bierjoost
1 KaheemSaid
1 tong80
1 KaheemSaid
Mag ik er twee van maken KaheemSaid?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stand AKQ # 2956:
1 Nielsch
6 lubje25
4 slaveloos
2 Quyxz_
7 nightcowboy
8 Mark
1 belsen
3 plagvreugd
1 Etcetera
2 PhysicsRules
1 Clesar03
1 tomtomaat
1 bierjoost
2 KaheemSaid
1 tong80
1 tomtomaat
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Mag ik er twee van maken KaheemSaid?
Bakou ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Ik moet mijn trein halenDit weet niemand denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Bovendien totaal misplaatste bijnaam:quote:
Nee, de beste Nederlandse hockeyer ooit. Bovenlander was goed. Maar niet de beste.quote:
Zijn dat de Red Lions?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is de naam van het Belgische mannelijke hockeyteam?
Danone ?quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee.
Hint: als je heel goed kijkt zie je 't misschien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |