SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb echt niet altijd die discipline hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het wel eens met Zeester trouwens. Qwea's lijstjes en alles laten een fantastische discipline zien, waar ik slechts van kan dromen. Kudo's, Q!
En terecht, maar over het algemeen ben je de afgelopen maanden wel kneitergoed bezig geweest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt niet altijd die discipline hoorsoms is het ook hier alle remmen los
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef Ruby88 het volgende:
Kneitergoed is een rake omschrijving.Zo ongeveer jouw resultaat, Qwea, dat zou ik uiteindelijk ook graag willen bereiken.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALL HAIL TO KWEE
Ik draag mijn ik-koop-hem-vast-dat-kan-over-een-paar-kilo-wel-weer-jeans
Dat lijkt me echt fantastischquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik nog zo regelmatig contact heb met een vriendin die ik al 18 jaar ken!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe es niet net als die vriendin van meJe miste deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrouwen
. Zo ben ik helemaal niet namelijk
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik sla elke maandag en donderdag taart af. Bij mijn medische fitgroep nemen ze altijd die shit mee
Goed van je dat je bent gaan sporten. Ik zet de wekker morgen, kan ik gelijk om 08u gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALL HAIL TO KWEE
Ik draag mijn ik-koop-hem-vast-dat-kan-over-een-paar-kilo-wel-weer-jeans![]()
Hier een nieuwe atl! En dat na een grote kom soep-uit-blik gisteravond. Ik ga lekker deze weekOke, het is maar een paar honderd gram, maar toch. Ik ben inmiddels echt 78 en niet meer bijna 79. Alle kleine beetjes helpen.
Lijstje!
O: 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 aardbeien. Theelepeltje suiker, glaasje sap.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes.
L: Boulognestokbrood van gisteren. Ongeveer 10 cm met smeerkaas en 10 cm met 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes, waar ik vanochtend geen zin in heb dus.
D: Nog niet echt over nagedacht. Misschien gegrilde kip met couscous of de pasta die we eigenlijk gisteren zouden eten of een paar aardappelschijfjes met een visje of een runderhamburger en groente. Ga al vroeg sporten, dus iig niks zwaars.
S: Uur paardrijden en mijn eigen instructrice is weer terug van vakantie, dus dat wordt zweten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat dan
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.quote:
He is ook nog maar een jaar geleden, meisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.
Op dit moment niet echt van toepassing want ben nog (bijna op mn zwaarst en heb idd niet zoveel zelfvertrouwen als het over uiterlijk gaat) maar toen ik veel afviel in 2008 had Ik daar geen last van, ben me vrij snel beter gaan kleden, kon immers eindelijk allerlei mooie dingen aan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
wel fijn als ze ook passenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Kleren kopen die je leuk vindt ipv kleren kopen omdat je ze past![]()
Best thing ever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |