abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130366188
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:36:57 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130366235
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het wel eens met Zeester trouwens. Qwea's lijstjes en alles laten een fantastische discipline zien, waar ik slechts van kan dromen. Kudo's, Q!
Ik heb echt niet altijd die discipline hoor :) soms is het ook hier alle remmen los :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130367275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb echt niet altijd die discipline hoor :) soms is het ook hier alle remmen los :P
En terecht, maar over het algemeen ben je de afgelopen maanden wel kneitergoed bezig geweest.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om de boel écht op de rails te krijgen bijvoorbeeld. Maar goed, ik heb eindelijk weer een sportBH gekocht dus ga maar weer eens hardlopen.
pi_130368062
Kneitergoed is een rake omschrijving. :) Zo ongeveer jouw resultaat, Qwea, dat zou ik uiteindelijk ook graag willen bereiken.
pi_130374389
Goedemorgen :W Spierpijn heeft me mijn bed uit gejaagd en ik ben vrij vandaag :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:30:24 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374523
:W mogguh! Wekker stond om 8, zodat ik rond 09 kon sporten. Vriendlief wekte me om 07:15 door een knuffel en het bed uit te gaan _O- well, dan maar om 08u sporten.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:31:05 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:15 schreef Ruby88 het volgende:
Kneitergoed is een rake omschrijving. :) Zo ongeveer jouw resultaat, Qwea, dat zou ik uiteindelijk ook graag willen bereiken.
O+ dank jullie wel. :Y
pi_130374631
*O* ALL HAIL TO KWEE *O*

Ik draag mijn ik-koop-hem-vast-dat-kan-over-een-paar-kilo-wel-weer-jeans *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:55:36 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* ALL HAIL TO KWEE *O*

*O*

Ik heb nog steeds mijn "Hmm-kut-hij-is-echt-veel-te-groot-jeans" aan, want als ik nu nieuwe koop kan ik ws volgende maand weer :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:09:44 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_130374753
Yoghurt met powermuesli en bosbessen :9
disclaimer
pi_130374766
Bamba! Bedankt O+ Het is echt superlekker! Mn overnight oats.
pi_130374779
Goedemorgen!

Ik lees elke dag wel even mee hoor, maar post niet altijd omdat anderen soms al gezegd hebben wat ik ook vind. En ik heb als goed voornemen om af en toe een discussie over te slaan ;)

Gisteren hele leuke dag gehad, met vriendin van de middelbare school afgesproken en naar Blijdorp geweest, baby olifantje gekeken, en heel veel gelopen dus! We zijn eerst van haar huis naar de oude ingang gelopen, dat was extra, en in het park een beetje onhandige routes genomen O+

Ik vind t zo leuk dat ik nog zo regelmatig contact heb met een vriendin die ik al 18 jaar ken!

In t park waterijs gehad en thuis aten we bezorgchinees, 1 bord eend met bami en 2 ku lu yuks gehad (zo vet maar wel heel lekker). Tevreden, voorheen zou ik drie borden genomen hebben een heel veel vet vlees.

Daarna verliefd op ibiza gekeken en afgekraakt, niks gesnackt (voorheen aten we samen zo een zak chips leeg)

Fijne dag was het *O* Ik heb alleen net iets te veel gelopen denk ik want gisteravond op de bank schoot er een soort en botje verkeerd in mijn voet leek het wel. Kon er eerst helemaal niet op staan... Nu nog steeds niet prettig -O-
Kwak
pi_130374823
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t zo leuk dat ik nog zo regelmatig contact heb met een vriendin die ik al 18 jaar ken!
Dat lijkt me echt fantastisch _O_ En zo te lezen idd een leuke dag gehad met veel beweging *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:19:17 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130374824
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Doe es niet net als die vriendin van me _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:( vrouwen :')
Je miste de ;) . Zo ben ik helemaal niet namelijk :D

quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik sla elke maandag en donderdag taart af. Bij mijn medische fitgroep nemen ze altijd die shit mee :')

Goed van je dat je bent gaan sporten. Ik zet de wekker morgen, kan ik gelijk om 08u gaan.
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* ALL HAIL TO KWEE *O*

*O*

Hier een nieuwe atl! En dat na een grote kom soep-uit-blik gisteravond. Ik ga lekker deze week :D Oke, het is maar een paar honderd gram, maar toch. Ik ben inmiddels echt 78 en niet meer bijna 79. Alle kleine beetjes helpen.

Lijstje!
O: 4 volkoren. 2 smeerkaas, 2 aardbeien. Theelepeltje suiker, glaasje sap.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes.
L: Boulognestokbrood van gisteren. Ongeveer 10 cm met smeerkaas en 10 cm met 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel of een pakje lu-crackertjes, waar ik vanochtend geen zin in heb dus.
D: Nog niet echt over nagedacht. Misschien gegrilde kip met couscous of de pasta die we eigenlijk gisteren zouden eten of een paar aardappelschijfjes met een visje of een runderhamburger en groente. Ga al vroeg sporten, dus iig niks zwaars.
S: Uur paardrijden en mijn eigen instructrice is weer terug van vakantie, dus dat wordt zweten!

SPOILER
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130374828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:
Medische fitgroep die elke maandag en donderdag shit meebrengt? Volgens mij mis ik ergens logica...
Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat dan :{w
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:20:26 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130374835
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je beweegt mag je ook extra snoepen hoor, snap dat dan :{w
_O-
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130374890
:* tink89
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:30:37 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130374946
Ja echt. Taart, koeken, whatever. "Lekkers voor bij de koffie" _O-
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:33:59 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130374995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:25 schreef kwakz0r het volgende:
:* tink89
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.
pi_130375010
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Txs. Het komt toch nog harder aan dan ik dacht... Gelukkig een vol programma met een hele dag afspraken en dan lekker m'n hoofd leeg maken op het paard. Daarna mogen de sluizen open, maar eerst even gewoon functioneren.
He is ook nog maar een jaar geleden, meis :* Sterkte vandaag, vier het leven en drink een rosé biertje in zijn naam O+
pi_130375024
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
pi_130375070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef friekin_ het volgende:
Ik merk dat hoewel ik mijn oude kleren (jurkjes etc) weer aan kan, ik dit niet doe. Ik blijf maar rondlopen als een slons. Volgens mij heeft mijn zelfvertrouwen een enorme deuk. Hebben jullie dit ook?
Op dit moment niet echt van toepassing want ben nog (bijna op mn zwaarst en heb idd niet zoveel zelfvertrouwen als het over uiterlijk gaat) maar toen ik veel afviel in 2008 had Ik daar geen last van, ben me vrij snel beter gaan kleden, kon immers eindelijk allerlei mooie dingen aan!
Kwak
pi_130375085
Kleren kopen die je leuk vindt ipv kleren kopen omdat je ze past O+ O+ Best thing ever!
pi_130375098
Maar t klinkt nu alsof je eerst in redelijk korte tijd bent aangekomen? Kan me voorstellen dat dat anders is. Ik had voor dat jaar nooit succesvol gewicht verloren en ben altijd dik geweest.
Kwak
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:43:56 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130375104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Kleren kopen die je leuk vindt ipv kleren kopen omdat je ze past O+ O+ Best thing ever!
wel fijn als ze ook passen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')