Ik had witte dye, mijn gear helemaal wit geverfd, ziet er wel stoer uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die events nu volgens mij 4 keer gehaald. Wat exotics en heel veel materials als loot. Rares krijg ik ook veel. Veel Champions doen daar. Archievements ook bijna af, nog maar 2.

Ah balen ja. Ik ben level 80 maar moet ook nog heel veel mapsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:03 schreef Vluuks het volgende:
Ik moet nog een aantal maps, ik word er kei vaak uitgegooid en als je dan terug komt heb je geen reward of achievement. Het lot wil natuurlijk dat het altijd precies is in maps die ik nog niet heb gehad hahaha. Gelukkig nog meer dan genoeg tijd om het te halen maar vervelend is het wel.

Het is me allemaal net te druk. Ik heb er twee achter elkaar gedaan en toen ging het me halverwege gewoon tegenstaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef jogy het volgende:
Net voor het eerst in een clockwork event gestruikeld. Wat een narigheid allemaal. Inderdaad chaos.

Ja ik bedoel de clockwork maps he! Want die events gooien mij er zo vaak uit en dat schiet natuurlijk niet op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah balen ja. Ik ben level 80 maar moet ook nog heel veel mapsMaar ik weet niet of ik ze allemaal wel ga doen. Sommige POI's zijn te irritant
Ik merk dat ik er vaak uitgegooid word tijdens de personal story, toenstraks en gisteren ook een keer, kan geen toeval zijn.

OK nee daar heb ik het nog niet gehad, alleen dat het supertraag gaat. En dan zie ik ook de bosses niet, alleen de 'nametag' ervan.quote:

Staat dat niet ergens bij je achievements of zo vermeld, welke je al hebt gedaan? Zelf nog niet op gelet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Vluuks het volgende:
Ja en ook niet van de ene overflow in de andere bij bijvoorbeeld een vriend hoppen want ook dan ben je je rewards/achievements niet zeker.![]()
Maar nu was ie in Fireheart Rise en werd er niet uitgegooid dus heb die mooi binnen gehaald. Moet even een lijstje maken welke maps ik gehad heb van de dertien want vind het niet zodanig leuk dat ik dubbele wil gaan doen haha.

download speccy of gpu-z en check de temp van je gpu met de fabrieksmax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij gewoon te warm.

Ik heb al een programmaatje van de videokaart zelf, daar staat het ook bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
download speccy of gpu-z en check de temp van je gpu met de fabrieksmax.

Haha ja ik heb altijd van die poepbruine of kotsgroene kleuren als ik ze weer eens openmaak omdat iemand anders wel een zeldzame heeft gekregen, en ik daardoor valse hoop krijg op Abyss of Celestial.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik had er nog een, maar die was bruinIk hoop nog op zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |