Nee 3fm is de reisnte bagger, verdommequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Myooze het volgende:
[..]
Als je van 3fm kan genieten heb je geen smaak ontwikkeld?En doe eens wat aan je zinsopbouw, ik snap niks van die tweede zin
Ja ja doe ik!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
ga mijn liedje nou 's luisteren..
Jezus Christus dat kun je toch niet mooi vinden?quote:
Ok, ik kan popmuziek iig wel waarderen. Ik ben ook wel benieuwd waar jij dan van houdt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee 3fm is de reisnte bagger, verdomme
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Jezus Christus dat kun je toch niet mooi vinden?
goede muziekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ok, ik kan popmuziek iig wel waarderen. Ik ben ook wel benieuwd waar jij dan van houdt.
In die tijd deden muzikanten het nog voor de muziek zelf. Ga zelf eens in Nashville kijken...daar vind je nog de oude generatie...die stoppen pas als ze er bij neer vallen...kan je niet bepaald zeggen van moderne artiesten..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan lekker met je iron maiden bandshirt in een 50+ cafe zitten pratend over de goede tijd
reinste onzinquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
In die tijd deden muzikanten het nog voor de muziek zelf. Ga zelf eens in Nashville kijken...daar vind je nog de oude generatie...die stoppen pas als ze er bij neer vallen...kan je niet bepaald zeggen van moderne artiesten..
born in the wr0ng generationquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:26 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dan moet je naar oudere muziek luisteren van toen men het in ieder geval nog muziek mocht noemen.
- Rolling Stones
- Golden Earring
- Eric Clapton
- Led Zepplin
- Guns 'n Roses
- Scorpions
- Queen
- Deep Purple
- Madness
- Van Halen
- The Eagles
lijkt me wel genoeg, veel luisterplezier.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
born in the wr0ng generationget over yourself, er bestaat sublieme muziek tegenwoordig
Als ik mocht kiezen zou ik zeker willen dat ik ca. 20 jaar eerder geboren was inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
born in the wr0ng generationget over yourself, er bestaat sublieme muziek tegenwoordig
Daarmee wil je dus zeggen dat dat lijstje artiesten niet subliem is ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik zeker willen dat ik ca. 20 jaar eerder geboren was inderdaad.
nee, alhoewel een hoop afvalt als kitscherige namaakrock, ongeveer vijf bands op dat lijstje zijn precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Daarmee wil je dus zeggen dat dat lijstje artiesten niet subliem is ?
Gast doe nou niet alsof jouw mening/smaak de 'juiste' is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
nee, alhoewel een hoop afvalt als kitscherige namaakrock, ongeveer vijf bands op dat lijstje zijn precies hetzelfde
waar ik op doelde was dat "toen muziek nog goed was", van mijn 30 favoriete albums komen er volgens mij zeker 10 uit deze eeuw, de rest rond 1990-1995 ongeveer. dat muziek toen veel beter was is overdreven, alhoewel de jaren 60 zeker unieke bands heeft voortgebracht
insgelijks, en dan goddomme keihard op de KVP stemmen. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen zou ik zeker willen dat ik ca. 20 jaar eerder geboren was inderdaad.
Dat heet discussierenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gast doe nou niet alsof jouw mening/smaak de 'juiste' is.
Altijd al hekel gehad aan dit soort figuren.
ik hoop oprecht dat je trollt, net zoals je tegenwoordig een hoop namaakmuziek hebt had je vroeger, "toen muziek nog goed was" (quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Gast doe nou niet alsof jouw mening/smaak de 'juiste' is.
Altijd al hekel gehad aan dit soort figuren.
Hoezo? Hij zegt nog net geen 'ik vind' in elke zin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:46 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Dit kun je met alle fatsoen geen discussie noemen.
Wat echte Rock is, verschilt per persoon. Namaakrock bestaat dus eigenlijk niet, tenzij je zou praten over wettelijke plagiaat, maar wat je hier niet bedoelt denk ik. De muziek was toen beter in de zin van dat artiesten meer voor de muziek leven en leefden...vrijwel elk nummer wat je tegenwoordig op de radio hoort, is omgeven door een commercieel niveau wat je er ook echt van afhoort. Is een Cher-stem weer in, dan is TI de eerste die er mee aan de gang gaat...no hard feelings, het is een goede producer, maar wel zo commercieel om mee te draaien op elk vlak zon beetje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
nee, alhoewel een hoop afvalt als kitscherige namaakrock, ongeveer vijf bands op dat lijstje zijn precies hetzelfde
waar ik op doelde was dat "toen muziek nog goed was", van mijn 30 favoriete albums komen er volgens mij zeker 10 uit deze eeuw, de rest rond 1990-1995 ongeveer. dat muziek toen veel beter was is overdreven, alhoewel de jaren 60 zeker unieke bands heeft voortgebracht
En dan jouw gebruikersnaam......quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hoop oprecht dat je trollt, net zoals je tegenwoordig een hoop namaakmuziek hebt had je vroeger, "toen muziek nog goed was" () ook namaakmuziek. The Scorpions en Van Halen waren zeker niet vernieuwend qua sound of compositie.
verder heb ik ook al benadrukt dat er een hele hoop goede muziek uit die tijd komt, maar dat er tegenwoordig nog altijd vanallerlei goeds wordt uitgebracht. wel beetje pot/ketel situatie, zelf veroordeel je deze generatie terwijl ''vroeger' beter isgadverdamme
Daarom moet je dus ook verder kijken dan de radio.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wat echte Rock is, verschilt per persoon. Namaakrock bestaat dus eigenlijk niet, tenzij je zou praten over wettelijke plagiaat, maar wat je hier niet bedoelt denk ik. De muziek was toen beter in de zin van dat artiesten meer voor de muziek leven en leefden...vrijwel elk nummer wat je tegenwoordig op de radio hoort, is omgeven door een commercieel niveau wat je er ook echt van afhoort. Is een Cher-stem weer in, dan is TI de eerste die er mee aan de gang gaat...no hard feelings, het is een goede producer, maar wel zo commercieel om mee te draaien op elk vlak zon beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |