Succes! Ik neem hem morgen weer mee en ga dan wat uitgebreider kijken. Deed hem nu even snel en had 1 potje gespeeld. Het speelde heerlijk, beste shooter die ik ooit op een handheld heb gespeeld. Maar speelde niet echt heel goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dit is inderdaad heel vervelend. Ik ga hem morgen ook eens testen bij iemand anders thuis, dus hopelijk heb ik daar ook NAT 2
We zullen zien. Wil hem heel erg graag testen. Maar dat heb jij kunnen doen; hoe speelt alles? Vloeiend?
Dan is het overigens ook niet zo heel moeilijk om de beste shooter op een handheld te zijn. Zoveel goede zijn er namelijk niet ;-) Sterker nog, kan er eigenlijk niet echt eentje bedenken. Misschien Unit 13 die een beetje in de buurt komt, maar ook die game had een (boel) gebrekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:52 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Succes! Ik neem hem morgen weer mee en ga dan wat uitgebreider kijken. Deed hem nu even snel en had 1 potje gespeeld. Het speelde heerlijk, beste shooter die ik ooit op een handheld heb gespeeld. Maar speelde niet echt heel goedmaar mijn eerste kill voelde wel heel lekker!
Hoezo aanbieding, dit zijn gewoon de prijzen zoals bekendgemaakt op gamescon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef Dylan98 het volgende:
http://www.bartsmit.com/playstation-vita-wi-fi De psvita is in de aanbieding bij de bart smit ! + megavoordeelpack.
Sorry wist ik niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:25 schreef Altijdlol het volgende:
[..]
Hoezo aanbieding, dit zijn gewoon de prijzen zoals bekendgemaakt op gamescon.
Is 'ie afgeprijsd joh?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:32 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vet! Zeker ff in de gaten houden!
Gisteren overigens (eindelijk) LBP gekocht voor de Vita in de store. Was maar 6 euro nog wat. Maar damn wat is deze leuk! Vond 1 op de PS3 niet zo terwijl ik 2 al stukken leuker vond maar deze is helemaal vet!
Maakt echt goed gebruik van alle functies van de Vita. Echt super leuk!
Ys is echt zo'n RPG-serie waar ik niet aan wil beginnen omdat het al zoveel delen zijn en ik al zoveel andere series speel. Elke keer denk ik dat ik het misschien toch moet proberen, maar écht overtuigend vind ik het niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:16 schreef Aether het volgende:
Voor Noord-Amerika
http://xseedgames.com/news.php?id=187
[ afbeelding ]
Xseed will release a limited edition version of Ys: Memories of Celceta, Falcom’s action RPG for the PlayStation Vita. Titled the “Silver Anniversary Edition,” this version of the game will come with a bunch of bonus items when it releases alongside the standard version this holiday.
The limited edition of Ys: Memories of Celceta will include a 3-CD collection of music spanning the entire Ys franchise, a cloth map of the lands of Celceta, a compass emblazoned with a logo, and “Adol’s Travel Journal,” which contains strategies and art work for the game.
The standard version of Ys: Memories of Celceta will cost $40, while the limited edition will cost $60. The game is a re-imagining of Ys IV, with changes to the game’s story and more. Xseed have not announced a release date for the RPG yet.
Ja voor 6,74. Weet alleen niet of dat een PS+ prijs is. Maar zeker de moeite waard!quote:
De delen staan los van elkaar. Er is wel een hoofdverhaallijn maar die is niet noodzakelijk (en er wordt vrijwel nooit naar verwezen).quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ys is echt zo'n RPG-serie waar ik niet aan wil beginnen omdat het al zoveel delen zijn en ik al zoveel andere series speel. Elke keer denk ik dat ik het misschien toch moet proberen, maar écht overtuigend vind ik het niet.
PC is nooit een optie, áls ik aan de serie begin wordt het die 25-jaar Ys IV-editie, want dan begin ik mooi met een toffe collector's editionquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:01 schreef Aether het volgende:
[..]
De delen staan los van elkaar. Er is wel een hoofdverhaallijn maar die is niet noodzakelijk (en er wordt vrijwel nooit naar verwezen).
Als je wilt beginnen kun je het beste Ys Origin of Ys Oath in Felghana op de PC (Steam) proberen of Ys 7 op de PSP. Ys I+II zijn wel goed maar 2D en erg old-skool.
Er zijn demo's van de PC versie maar die vind ik geen goede indruk geven (je wordt ergens middenin het verhaal gegooid).
Ys Origin is alleen voor PC uitgebracht (Falcom bracht tot 2006 vrijwel alleen voor PC uit).quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PC is nooit een optie, áls ik aan de serie begin wordt het die 25-jaar Ys IV-editie, want dan begin ik mooi met een toffe collector's edition
Had hem toevallig laatst gekocht voor 20 euro, boxed version. Beetje zonder achteraf dus ;-) Al heb ik natuurlijk wel het doosje en kan ik hem makkelijker doorverkopen of weggeven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:54 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja voor 6,74. Weet alleen niet of dat een PS+ prijs is. Maar zeker de moeite waard!
Ach ja, wat is zonde? Uiteindelijk wordt alles maar een paar euro maar dan kan je net zo goed niks kopenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:34 schreef Bolters het volgende:
[..]
Had hem toevallig laatst gekocht voor 20 euro, boxed version. Beetje zonder achteraf dus ;-) Al heb ik natuurlijk wel het doosje en kan ik hem makkelijker doorverkopen of weggeven.
Klopt, maar ik heb hem nog niet gespeeld, haha ;-)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ach ja, wat is zonde? Uiteindelijk wordt alles maar een paar euro maar dan kan je net zo goed niks kopenIk denk dat 20 euro ook een mooie prijs is voor LBP
Ik download hem juist op de PS3 en niet op de Vita. Waarom zou ik de Vita versie nemen, is die beter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef bakacakes het volgende:
Mensen met Plus wees slim en koop snel Jak en Daxter trilogy op je Vita. Hij zou alleen op de PS3 gratis met Plus zijn, maar de Vita versie is nu ook gratis te downloaden
Op één of andere manier vind ik het bijvoorbeeld fijner om games op een handheld te spelen dan op een console. Supertip dus, ben hem nu aan het downloadenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik download hem juist op de PS3 en niet op de Vita. Waarom zou ik de Vita versie nemen, is die beter?
Naja, wanneer ik kan kiezen tussen handheld of console; kies ik toch echt voor consoleversie. Handheld speel ik alleen onderweg en ik heb nog een aantal ongespeelde titels liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op één of andere manier vind ik het bijvoorbeeld fijner om games op een handheld te spelen dan op een console. Supertip dus, ben hem nu aan het downloaden
Vreemd inderdaad. Hij staat niet in de lijst, maar als je zoekt op Jak verschijnt de game wel. Overigens is er een verschil in titel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef bakacakes het volgende:
Mensen met Plus wees slim en koop snel Jak en Daxter trilogy op je Vita. Hij zou alleen op de PS3 gratis met Plus zijn, maar de Vita versie is nu ook gratis te downloaden
Ligt ook een beetje aan het genre, racegames en adventures speel ik liever op een console (en grote games als GTA ook) maar RPG's en platformers speel ik weer liever op de handheld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Naja, wanneer ik kan kiezen tussen handheld of console; kies ik toch echt voor consoleversie. Handheld speel ik alleen onderweg en ik heb nog een aantal ongespeelde titels liggen
Da's waar; platformers zeker!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan het genre, racegames en adventures speel ik liever op een console (en grote games als GTA ook) maar RPG's en platformers speel ik weer liever op de handheld.
Vind je? FIFA 13 op de Vita haalt bij lange na niet het niveau van de PS3 versiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:43 schreef robin007bond het volgende:
Mooie bundel.
http://www.intertoys.nl/g(...)082&utm_source=zanox
Ik neem hem ook sowieso op de PS3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik download hem juist op de PS3 en niet op de Vita. Waarom zou ik de Vita versie nemen, is die beter?
Klopt inderdaad. Je moet er zelf naar zoeken en dan verschijnt hij als gratis (Zonder plus tekentje). Dus misschien is hij nu ook gratis voor mensen zonder Plus?? Dit kan ik zelf niet testen dus aangezien ik Plus hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Hij staat niet in de lijst, maar als je zoekt op Jak verschijnt de game wel. Overigens is er een verschil in titel.
De Jak & Daxter collectie > PS3
The Jak & Daxter collection > Vita
Naja, aangekocht in ieder geval. Thnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |