Kortom: BNWquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef gazhims3lv het volgende:
Placebo-effect, aluhoedje, complottheorieën, etc.
Leukemie is de weg van de toekomst, de google-lens immers. (zei ik anderhalf jaar geleden al maar goed)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef jogy het volgende:
[..]
En nogmaals, de voortgang van de techniek is ook niet te stoppen in dit aspect, draadloos is de weg van de toekomst.
Als er iets een hype is (die altijd te ver doorslaat) is het 't electronisch 6e zintuig wel in de vorm van mobiele telefoons en dergerlijke gadgets.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De betrouwbaarheid van bronnen ook, Zembla reken ik niet tot een erg goede bron, en zeker niet als objectief. En ik ken die docu can zembla, sensatie en hype.
Zegt wie ? Als de mensheid de " techniek " niet gaat stoppen dan stopt de " techniek " de mensheid wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef jogy het volgende:
[..]
En nogmaals, de voortgang van de techniek is ook niet te stoppen in dit aspect, draadloos is de weg van de toekomst.
De klok kun je niet terugdraaien werd er waaraschijnlijk bedoeld. Ik geloof echter wel in een maakbare maatschappij. Laten we hopen dat gezond verstand en lange termijndenken het gaan winnen van commerciele belangen. De markt kent immers geen moraal en zal er een kruideniersmanier van redeneren op na houden of zelfs geen enkele verantwoordelijkheid kennen zodra het gaat om zo snel zoveel mogelijk winst te behalen..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zegt wie ? Als de mensheid de " techniek " niet gaat stoppen dan stopt de " techniek " de mensheid wel.
Euhm, nee. Normaal vind ik de Zembla raportages meestal wel goed maar deze was extreem misleidend en slecht onderzocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef By1 het volgende:
[..]
Haha, als er iets objectief is dan is dat deze reportage.
Onzin, hij is zo suggestief en fout als je maar zijn kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als er iets een hype is (die altijd te ver doorslaat) is het 't electronisch 6e zintuig wel in de vorm van mobiele telefoons en dergerlijke gadgets.
De docu van zembla was ook helemaal geen sensatie, elke vraag werd rustig behandeld met genoeg ruimte voor speculatie, vrij neutraal.
Waarom gooi je je computer niet het raam uit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zegt wie ? Als de mensheid de " techniek " niet gaat stoppen dan stopt de " techniek " de mensheid wel.
Wacht ik wel ff tot jij er staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom gooi je je computer niet het raam uit?
Ik weet niet hoe jong of oud je bent, maar vroeger ging TV niet via de kabelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:39 schreef By1 het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere frequentie. Een hoogfrequente stralingsmeter reageert op wifi, magnetron straling, dect, en 3g. Op tv reageert hij niet, dat is laagfrequente spanning en met de huidige plasma schermen komt er zo goed als geen straling meer af.
En zonlicht is in bepaalde maatte juist goed. De mens evolueert bij een straling van verschillende aardse waarden. Niet bij gecreerde waarden die minimaal 1000 keer zo sterk zijn. Maar goed, er is veel geld mee gemoeid (telecombranche) en de politiek heeft daar ook baat bij (lobbies) dus we zijn er nog niet van af.
Don't worry, de inhoud is tenenkrommend slecht.quote:
Tja en die zendmasten hadden ook een frequentie die een vijfde tot een derde zo sterk was in vergelijking met wifi en dergelijke. komt nog bij kijken dat de zendmast 1 bron was en als ik nu mijn wifiscanner op mijn smartphone aanzwengel ik al 12 signalen opvang. Dus de vervuiling is wel extreem toegenomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jong of oud je bent, maar vroeger ging TV niet via de kabelHet gaat om die uitzendingen, niet wat de tv zelf produceert.
Ik moest je post drie keer lezen maar nu vat ik hem. En ja, inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef jogy het volgende:
Anders is het vergelijkbaar met beweren dat wanneer iemand met hooikoorts geen last heeft als er één paardebloem de lucht in gaat hij net zo goed in de bloeiperiode in een weide kan staan.
Sorry.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest je post drie keer lezen maar nu vat ik hem. En ja, inderdaad.
maar dat zijn allemaal bronnen die hoogstens een paar wat uitzendenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja en die zendmasten hadden ook een frequentie die een vijfde tot een derde zo sterk was in vergelijking met wifi en dergelijke. komt nog bij kijken dat de zendmast 1 bron was en als ik nu mijn wifiscanner op mijn smartphone aanzwengel ik al 12 signalen opvang. Dus de vervuiling is wel extreem toegenomen.
Dus als je er naast woont of in de toren staat zou je best eens last kunnen krijgen, eventueel enkel op de langere termijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat zijn allemaal bronnen die hoogstens een paar wat uitzenden
een zendmast gaat makkelijk over de 100 KW heen
er zijn nogal wat masten hoor, tis lang niet altijd één mast.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus als je er naast woont of in de toren staat zou je best eens last kunnen krijgen, eventueel enkel op de langere termijn.
Ik had het nu specifiek over de TV torens die er elke keer bij gehaald werden ter vergelijking (om het geheel (onterecht) te ontkrachten). Dat de ether nu een stuk voller zit met actieve frequenties moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
er zijn nogal wat masten hoor, tis lang niet altijd één mast.
Hier staan ook rustig 2 umts masten naast elkaar, vervolgens omringt door wifi hotspots en FoN, dan 200 meter verderop een C2000.
jup.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had het nu specifiek over de TV torens die er elke keer bij gehaald werden ter vergelijking (om het geheel (onterecht) te ontkrachten). Dat de ether nu een stuk voller zit met actieve frequenties moge duidelijk zijn.
Zie je ook in dat Zembla ding.. Straling dit, straling dat. Allemaal bangmakerij.quote:
Wilhelm http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_R%C3%B6ntgen zou met stomheid geslagen zijn als hij nu rond zou kijken op de wereld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zie je ook in dat Zembla ding.. Straling dit, straling dat. Allemaal bangmakerij.
Ondanks de beperkte radius heb je toch een aardig feestje van bronnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef oompaloompa het volgende:
nou ja, er zijn wel minder piratenzenders. Daarnaast heeft wifi maar een beperkte radius terwijl al die zenders overal de lucht in geslingerd werden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |