Het klinkt een beetje zoetsappig maar ik heb er echt last van. Daar ben ik onlangs pas achter gekomen, want ja, aan straling denk je niet want dat is toch overal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het echt zo gevaarlijk of overdrijft men schromelijk?
Tja, hij ervaart het zo.. Of het suggestie is, is niet na te gaan. Dit soort klachten kun je overigens wel krijgen bij een grote veldsterkte.quote:
Ik had het nog niet eensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, hij ervaart het zo.. Of het suggestie is, is niet na te gaan. Dit soort klachten kun je overigens wel krijgen bij een grote veldsterkte.
Oh je hebt het over de openingspost.. Tja, dat vind ik ook een beetje een dubieus verhaal hoor..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eensgevonden als er niet bij had gestaan dat de ouders er min of meer panisch op zijn...
Oh, ik zie nu pas dl.2 er achter staanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je hebt het over de openingspost.. Tja, dat vind ik ook een beetje een dubieus verhaal hoor..
Als je jezelf helemaal in aluminiumfolie verpakt, zit je in principe in een kooi van Faraday. Het zou moeten helpen maar het lijkt me erg onpraktisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef rgras het volgende:
Misschien is dit iets voor ze:
[ afbeelding ]
Sorry bro. Maar zie jij de technologische vooruitgang stoppen omdat 0,1% er bewust last van heeft?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou en bedankt he jogy, ik ben namelijk hypergevoelig, nog net niet dat ik er brandplekken van krijg op mn hoofd oid maar wel in de zin van dat ik er duizelig van kan worden en koppijn van kan krijgen als ik te dicht in de buurt van een FoN of hotspot sta.
Daarom ook geen mobiel trouwens, en geen wifi in huis, en absoluut geen dect. (zul je zien dat mn onderburen dect wifi en een umts mast in huis hebben staan oid)
Dan zou ik ook maar geen computer gebruiken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou en bedankt he jogy, ik ben namelijk hypergevoelig, nog net niet dat ik er brandplekken van krijg op mn hoofd oid maar wel in de zin van dat ik er duizelig van kan worden en koppijn van kan krijgen als ik te dicht in de buurt van een FoN of hotspot sta.
Daarom ook geen mobiel trouwens, en geen wifi in huis, en absoluut geen dect. (zul je zien dat mn onderburen dect wifi en een umts mast in huis hebben staan oid)
Ik denk dat 100% er last van krijgt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorry bro. Maar zie jij de technologische vooruitgang stoppen omdat 0,1% er bewust last van heeft?.
Doe ik al minimaal. Ben hele dag buiten en ben bezig om op watersport te gaan. (kanoën etc, oh tevens skeeleren maar dat is geen watersport)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar geen computer gebruiken
Maar de overgrote meerderheid blijkbaar niet op een niveau dat het hun prestatie hindert. Eventueel dat het wel te meten is in gemiddelde slaapuren, gemiddelde diepte van de slaap en sporadische hoofdpijntjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat 100% er last van krijgt.
LOLquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe ik al minimaal. Ben hele dag buiten en ben bezig om op watersport te gaan. (kanoën etc, oh tevens skeeleren maar dat is geen watersport)
Komt allemaal nog wel, tis als roken, en asbest. Dat krijg je ook niet binnen een half jaar klachten van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar de overgrote meerderheid blijkbaar niet op een niveau dat het hun prestatie hindert. Eventueel dat het wel te meten is in gemiddelde slaapuren, gemiddelde diepte van de slaap en sporadische hoofdpijntjes.
Nee. (tenzij je op een glazen plaat (strand) gaat liggen bakken 5 dagen in de week.)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
En jij maakt je zorgen over wifi, zonlicht is veel erger
Waar zijn al die mensen die zo ziek zijn geworden van de GigaWatt vermogens van analoge TV? Zit in de zelfde frequentiebandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Komt allemaal nog wel, tis als roken, en asbest. Dat krijg je ook niet binnen een half jaar klachten van.
Whatever makes you sleep at nightquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee. (tenzij je op een glazen plaat (strand) gaat liggen bakken 5 dagen in de week.)
Maar wifi etc is een nieuw soort straling, dus waar de langetermijns effecten nog steeds niet helemaal bekend zijn. En er zijn natuurlijk ook mensen met zonne-allergie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
En jij maakt je zorgen over wifi, zonlicht is veel erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |