Het klinkt een beetje zoetsappig maar ik heb er echt last van. Daar ben ik onlangs pas achter gekomen, want ja, aan straling denk je niet want dat is toch overal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het echt zo gevaarlijk of overdrijft men schromelijk?
Tja, hij ervaart het zo.. Of het suggestie is, is niet na te gaan. Dit soort klachten kun je overigens wel krijgen bij een grote veldsterkte.quote:
Ik had het nog niet eensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tja, hij ervaart het zo.. Of het suggestie is, is niet na te gaan. Dit soort klachten kun je overigens wel krijgen bij een grote veldsterkte.
Oh je hebt het over de openingspost.. Tja, dat vind ik ook een beetje een dubieus verhaal hoor..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eensgevonden als er niet bij had gestaan dat de ouders er min of meer panisch op zijn...
Oh, ik zie nu pas dl.2 er achter staanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je hebt het over de openingspost.. Tja, dat vind ik ook een beetje een dubieus verhaal hoor..
Als je jezelf helemaal in aluminiumfolie verpakt, zit je in principe in een kooi van Faraday. Het zou moeten helpen maar het lijkt me erg onpraktisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:00 schreef rgras het volgende:
Misschien is dit iets voor ze:
[ afbeelding ]
Sorry bro. Maar zie jij de technologische vooruitgang stoppen omdat 0,1% er bewust last van heeft?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou en bedankt he jogy, ik ben namelijk hypergevoelig, nog net niet dat ik er brandplekken van krijg op mn hoofd oid maar wel in de zin van dat ik er duizelig van kan worden en koppijn van kan krijgen als ik te dicht in de buurt van een FoN of hotspot sta.
Daarom ook geen mobiel trouwens, en geen wifi in huis, en absoluut geen dect. (zul je zien dat mn onderburen dect wifi en een umts mast in huis hebben staan oid)
Dan zou ik ook maar geen computer gebruiken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Nou en bedankt he jogy, ik ben namelijk hypergevoelig, nog net niet dat ik er brandplekken van krijg op mn hoofd oid maar wel in de zin van dat ik er duizelig van kan worden en koppijn van kan krijgen als ik te dicht in de buurt van een FoN of hotspot sta.
Daarom ook geen mobiel trouwens, en geen wifi in huis, en absoluut geen dect. (zul je zien dat mn onderburen dect wifi en een umts mast in huis hebben staan oid)
Ik denk dat 100% er last van krijgt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorry bro. Maar zie jij de technologische vooruitgang stoppen omdat 0,1% er bewust last van heeft?.
Doe ik al minimaal. Ben hele dag buiten en ben bezig om op watersport te gaan. (kanoën etc, oh tevens skeeleren maar dat is geen watersport)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar geen computer gebruiken
Maar de overgrote meerderheid blijkbaar niet op een niveau dat het hun prestatie hindert. Eventueel dat het wel te meten is in gemiddelde slaapuren, gemiddelde diepte van de slaap en sporadische hoofdpijntjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat 100% er last van krijgt.
LOLquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe ik al minimaal. Ben hele dag buiten en ben bezig om op watersport te gaan. (kanoën etc, oh tevens skeeleren maar dat is geen watersport)
Komt allemaal nog wel, tis als roken, en asbest. Dat krijg je ook niet binnen een half jaar klachten van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar de overgrote meerderheid blijkbaar niet op een niveau dat het hun prestatie hindert. Eventueel dat het wel te meten is in gemiddelde slaapuren, gemiddelde diepte van de slaap en sporadische hoofdpijntjes.
Nee. (tenzij je op een glazen plaat (strand) gaat liggen bakken 5 dagen in de week.)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
En jij maakt je zorgen over wifi, zonlicht is veel erger
Waar zijn al die mensen die zo ziek zijn geworden van de GigaWatt vermogens van analoge TV? Zit in de zelfde frequentiebandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Komt allemaal nog wel, tis als roken, en asbest. Dat krijg je ook niet binnen een half jaar klachten van.
Whatever makes you sleep at nightquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee. (tenzij je op een glazen plaat (strand) gaat liggen bakken 5 dagen in de week.)
Maar wifi etc is een nieuw soort straling, dus waar de langetermijns effecten nog steeds niet helemaal bekend zijn. En er zijn natuurlijk ook mensen met zonne-allergie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Nee, is het niet, zit in dezelfde frequentieband als analoge tv dat zat. Die werkten met enorme vermogens, wie is daar ooit ziek van geworden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wifi etc is een nieuw soort straling, dus waar de langetermijns effecten nog steeds niet helemaal bekend zijn. En er zijn natuurlijk ook mensen met zonne-allergie.
Ik hoor die dingen ook, irritantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Er was laatst ook iemand hier op BNW die last had van een insectenverjager uit de tuin van de buren. Die hoge tonen werd hij gestoord van.
Bleek nog te kloppen ook dat sommige mensen die geluiden waarnemen.
Waarbij zuivelintoleratie eigenlijk is hoe het lichaam hoorde te werken, mensen konden net als de meeste zoogdieren geen melk meer goed afbreken na de zoogtijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef jogy het volgende:
Een stralings-versie van zuivelintolerantie.
Lijkt me vreselijk lastig. Zeker als je omgeving er geen last van heeft en dus denkt dat iemand zich aanstelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoor die dingen ook, irritant
Open er een topic overquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk lastig. Zeker als je omgeving er geen last van heeft en dus denkt dat iemand zich aanstelt.
het is nog steeds elektromagnetische straling.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wifi etc is een nieuw soort straling, dus waar de langetermijns effecten nog steeds niet helemaal bekend zijn. En er zijn natuurlijk ook mensen met zonne-allergie.
Dus die straling kwam ook tientallen meters in een huis door de muren en plafond? of zat het toch net iets anders in elkaar? Als men vroeger last kreeg van televisie zette ze de televisie uit en klaar. nu ka je zelf wel geen wifi/UMTS of wat dan ook in huis halen maar dan kan je beter op een boerderij gaan wonen ergens in de Alpen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is het niet, zit in dezelfde frequentieband als analoge tv dat zat. Die werkten met enorme vermogens, wie is daar ooit ziek van geworden?
jij hebt nooit zo'n tv of radio gehad met een antenne voor binnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus die straling kwam ook tientallen meters in een huis door de muren en plafond? of zat het toch net iets anders in elkaar? Als men vroeger last kreeg van televisie zette ze de televisie uit en klaar. nu ka je zelf wel geen wifi/UMTS of wat dan ook in huis halen maar dan kan je beter op een boerderij gaan wonen ergens in de Alpen.
Oh godver. Duh. laat maarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:45 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
jij hebt nooit zo'n tv of radio gehad met een antenne voor binnen
[ afbeelding ]
Ja, die radiogolven kwamen ook je huis in. Vandaar dat je met een kamerantenne ontvangst had.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus die straling kwam ook tientallen meters in een huis door de muren en plafond? of zat het toch net iets anders in elkaar? Als men vroeger last kreeg van televisie zette ze de televisie uit en klaar. nu ka je zelf wel geen wifi/UMTS of wat dan ook in huis halen maar dan kan je beter op een boerderij gaan wonen ergens in de Alpen.
Ja mijn gedachtenkronkel was al recht gestreken door mr.44quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, die radiogolven kwamen ook je huis in. Vandaar dat je met een kamerantenne ontvangst had.
Zo zie je maar weer dat het geen goed idee is je te laten leiden door angstquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja mijn gedachtenkronkel was al recht gestreken door mr.44.
Ik ben niet bang voor straling hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat het geen goed idee is je te laten leiden door angst
Je post deed anders vermoeden, en het straling noemen ook. Formeel is het straling, maar dat is licht ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor straling hoor.
en aardstralen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Wat in dit soort gevallen ook zo is :xquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk lastig. Zeker als je omgeving er geen last van heeft en dus denkt dat iemand zich aanstelt.
Ja maar, ja maar, natuurkunde is moeilijk, en engquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat in dit soort gevallen ook zo is :x
Als die gevoelig typjes. Hypochondrie en gebrek aan opleiding. Wellicht is een teveel aan straling uiteindelijk niet gezond voor je, maar ik weiger te geloven dat juist al die zweverige typjes er last van krijgen en verder niemand.
I'd rather trust a tree than a laboratory... ondanks dat dat helemaal niet zo simpel is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, natuurkunde is moeilijk, en eng
Ik weet niet of het gebrek aan opleiding is als je overgevoelig voor sommige geluiden bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:05 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat in dit soort gevallen ook zo is :x
Als die gevoelig typjes. Hypochondrie en gebrek aan opleiding. Wellicht is een teveel aan straling uiteindelijk niet gezond voor je, maar ik weiger te geloven dat juist al die zweverige typjes er last van krijgen en verder niemand.
En je punt is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of het gebrek aan opleiding is als je overgevoelig voor sommige geluiden bent.
Neem deze user BNW / Tuinwachter / Tuin Dierenverjager Universal repeller Sonic & Flash die kreeg uiteindelijk toch gelijk in zijn klacht.
Ha, nee hoor. Ik heb er geen last van dus hoef ik nergens bang voor te zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je post deed anders vermoeden, en het straling noemen ook. Formeel is het straling, maar dat is licht ook
Dat sommige mensen geluiden horen en daar last van hebben die andere mensen niet horen en geen last van hebben?quote:
Waarom kom je daarmee in dit topic?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat sommige mensen geluiden horen en daar last van hebben die andere mensen niet horen en geen last van hebben?
Meer niet.
Heb zelf alleen maar last van harde geluiden als de buurman weer eens aan het boren is. Ook reuze irritant en als het me te lang duurt zeg ik daar wat van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |