Als ik haar google, heet ze Lauren?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoop niet dat Laura Verster weer gaat fluisteren...
Oh ja komt door dat zeilmeisje, Laura, Lauren.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik haar google, heet ze Lauren?
quote:
Ja, de spanning wordt eruit gehaald.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Het is wel net zo gedaan als Expeditie Poolcirkel. Veel geklets tussendoor en de race is niet echt spannend zoals ze het laten zien.
Nooit gezien. Ik ben de Pelgrimstocht na twee afleveringen afgehaaktquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Het is wel net zo gedaan als Expeditie Poolcirkel. Veel geklets tussendoor en de race is niet echt spannend zoals ze het laten zien.
niet, ik blijf dit dus niet tot het eind uitkijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:47 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af wanneer het spannend wordt.
Jij kijkt toch zeker voor Laura?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet, ik blijf dit dus niet tot het eind uitkijken
laat ik het zo zeggen: als Laura niet had meegedaan had ik waarschijnlijk niet gekekenquote:
Daardoor gaf ik het ook een kans. Maar dit wordt volgens mij niks.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: als Laura niet had meegedaan had ik waarschijnlijk niet gekeken
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Kookt Laura niet? Zij kan prima koken in een geïmproviseerde keuken
Alleen vis denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Kookt Laura niet? Zij kan prima koken in een geïmproviseerde keuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |