Nou wat een kutwijf.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:18 schreef alors het volgende:
Die moedergeen wonder dat Abi zo'n kreng was.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
En op het eind loopt hij naar Ollie en zoent hij hem
Jammer.
Ik moest wel lachen, karma voor Christian.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
Dat was niet zo een hele aardige opmerking van Ollie.
Beetje out of character wel van Ollie vond ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, karma voor Christian.
Ah okay, ik miste het begin.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mogen naar een andere school voor een jaar dacht ik. In het buitenland.
Ja idd raar, maar volgens mij is dit een apart project buiten de lessen om.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp even niet wat Kat erbij doet, zij zit toch in een ander jaar nu?
Bi?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
AH nee he.... is hij opeens niet meer gay.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
Sammy uit de kast maar hij is niet gayZe willen zeker nog een verhaallijn openhouden voor een vriendinnetje.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef alors het volgende:
Nee Sammy is aangereden zeker.... die sirenes...
Hahaha bedankt, ik kijkquote:Op maandag 27 januari 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Alors, nu op NED3 een Nederlands nagesynchroniseerde herhalingvolgens mij aflevering 1 of 2.
Het is vreselijkquote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha bedankt, ik kijknasynchronisering is echt dom
Het zijn ook altijd van die overdreven stremmen hequote:Op maandag 27 januari 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vreselijkWaarom in hemelsnaam.
Het doet mij altijd denken aan Pippi Langkousquote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die overdreven stremmen he
Wat die pa zegt slaat ook nergens op zo vertaald...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het doet mij altijd denken aan Pippi Langkous
Nee. De stemmen zijn ook hetzelfde als die van de series op Nickelodeon daar heb je ook altijd van die kinderseries die zijn nagesynchroniseerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:18 schreef alors het volgende:
[..]
Wat die pa zegt slaat ook nergens op zo vertaald...
Nee idd, maar even kijken of seizoen 4 spoedig wordt uitgezonden, anders ga ik het downloaden.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef Karina het volgende:
Goed niet voor herhaling vatbaar eigenlijk dus.
quote:Bericht voor de fans van Dance Academy:
We krijgen vaak de vraag waarom Zapp seizoen 3 niet uitzendt. Seizoen 3 van Dance Academy is vertraagd, maar wordt in het voorjaar van 2014 uitgezonden op Zapp.
Oh zou wel leuk zijn als het weer komt jaquote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nee idd, maar even kijken of seizoen 4 spoedig wordt uitgezonden, anders ga ik het downloaden.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |